No me ei sitten varmaan enää nähdä
Ja se asia tekee mut surulliseksi. Joskin tiedän että niin on mulle itselleni paljon parempi myös. Ikävä vaan on.
Kommentit (22)
Sellaista se elämä välillä on. Ryve hetki asiaa, ja sitten kohti uusia seikkailuja. Jonkun ihmisen takia ei kannata omaa aikaansa hukata ja jäädä junnaamaan paikoilleen.
Jos tämä olisi minulle, niin olisin erittäin onnellinen jos vielä näkisimme. Tosin et halua samaa kanssani mitä minä tarvitsen, joten parempi näin.
Ja hyvä niin. Näkemiin sitten, ei tule ikävä.
Ikävä on aaltoileva. Välillä en ikävöi sinua hetkeäkään, toisinaan taas en pysty ajattelemaan kuin sinua. Edellisestä tapaamisesta on reilut pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on aaltoileva. Välillä en ikävöi sinua hetkeäkään, toisinaan taas en pysty ajattelemaan kuin sinua. Edellisestä tapaamisesta on reilut pari kuukautta.
Ei ollutkaan edes niin paljon :(
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin <3
Tottakai haluaisin nähdä sut ja ajattelen sua paljon mutta sun elämäntyyli ei vaan oikein oo sitä mitä toiselta toivon ja minkä kanssa voisin elää. Tää on siis jotenkin ihan kauheeta mutta eiköhän tää tästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluaisin nähdä sut ja ajattelen sua paljon mutta sun elämäntyyli ei vaan oikein oo sitä mitä toiselta toivon ja minkä kanssa voisin elää. Tää on siis jotenkin ihan kauheeta mutta eiköhän tää tästä.
Ap
Toista ei voi muuttaa, voi ainoastaan hyväksyä toisen. Jos siihen ei pysty, niin ei ole yhteistä tulevaisuutta, eikä mahdollisuutta kasvaa toisen rinnalla.
Onko aapee nainen vai mies? Muunsukupuolinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Me aatellaan kaikesta nii eri lailla
Yks parisuhde, kaks niin eri maailmaa
Teitkö tarpeeksi meta ja tunnetyötä?
Niin minullakin <3