Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on nettideiteissä tavannut vain huonoja. Toimiiko ne ollenkaan?

Vierailija
22.09.2025 |

Siis hän on ollut siinä yleisimmissä eli tinderissä. Epämiellyttäviä sitten kun tapasivat muutaman kerran  Yks oli selvä narsisti,  toinen taas vonkas heti alkuun vaan seksiä jne. Kaikki huonoja.

Löysi livenä kunnollisen. Hän on 22-vuotias. 

Tyttäreni samanikäinen kaveri taasen on myös löytänyt huonoja myös. Ja noloakin se on. Kaveri oli tyttären kanssa baarissa ja siellä oli 3 entistä kaverin tindertreffikaveria sattumalta. (Tämä ei ole mikään pikkukaupunki) 

Sitten kaveri löysi mielestään hyvän. Tapaili pari viikkoa ja suunnittelivat menevänsä yhteen tapahtumaan, jonne kaveri oli ostanut jo liput. Poika sanoi, ettei halua jatkaa suhdetta enää. Liput jäi kaverille käteen, joten meni sinne tyttäreni kanssa sitten  

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samaa kuin nuo netissä verkostoitumiset työmarkkinoita varten. Jatkuvasti kytätään parempaa työpaikkaa. 

Vierailija
2/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pitäisi jotenkin erotella, mikä on henkilö, joka on "uusi". Eli ei ole ollut kauaa valkkailemassa ja pyörittämässä. Tämä ei kuitenkaan ole ylläpitäjän halu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille ei ole enää paikkoja, joissa tapaisi uusia ihmisiä seuranhakumielessä kasvotusten runsaasti. 

Mun nuoruudessa diskot olivat sellainen paikka. Moni kävi siellä ainoastaan sen verran, että löysi puolison sieltä. (Minä ja monet kaverini esim.)

Baarit ei ole sama juttu, kun siellä ei ole sitä tanssikulttuurin, johon haetaan koko ilta entuudestaan vieraita tanssimaan. Baareissa juhlitaan enimmäkseen kaveriporukan kesken. 

Vierailija
4/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku jännämies sen tyttäresi vielä saa parisuhteeseen.

Vierailija
5/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku jännämies sen tyttäresi vielä saa parisuhteeseen.

Kerroin aloituksessa jo, että lopulta tyttäreni löysi hyvän miehen livenä!

Vierailija
6/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin nuori etsii netistä kumppania? Koulu, työ ja harrastukset on hyviä paikkoja kohdata ihmisiä. Eikä tuossa iässä pitäisi olla mitään kiirettä aloittaa suhdetta.

Vierailija
7/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset pojat ovat vielä ihan lapsia, ei heistä oo sitoutumaan. Kolmekymppinen mies hakuun sieltä Tinderistä niin ei juokse karkuun kun tajuaa että suhdetta on muutakin kuin seksiä.

Vierailija
8/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin nuori etsii netistä kumppania? Koulu, työ ja harrastukset on hyviä paikkoja kohdata ihmisiä. Eikä tuossa iässä pitäisi olla mitään kiirettä aloittaa suhdetta.

Ei kovin helposti löydä koulusta tai työpaikalta. 

Ekan hän tosin löysi yläkoulusta, mutta se alkoi käyttää liikaa päihteitä vuosien mittaan. 

Tän toisen löysi nyt sitten livenä kavereiden avustuksella.  

Vierailija
9/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 22v alkaa olla jo kiire. Olin itse 25v, kun aloitin seurustelun ja voin sanoa, että olin varmasti ikäryhmäni viimeisimpiä.

Vierailija
10/10 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäresi on vela, sitten deittipooli on sitäkin suppeampi. Lisäksi monet valehtelevat olevansa veloja vain saadakseen huijattua toisen velan suhteeseen, ja alkavat sitten pikkuhiljaa käännyttää toista lapsien hankkimiseen. Totuus voi paljastua vasta vuosien päästä. Näitä tarinoita on netti täynnä.

Varokaa valeveloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän