Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee aloitetta. Minua kiinnostava mies saa tehdä sen.

Vierailija
22.09.2025 |

Hän on mielestäni sen oloinen, että saa kyllä suunsa auki jos on asiaa. En ala nolaamaan itseäni, jos se mies onkin varattu tai muutoin torjuu minut. Tulen kuitenkin törmäämään häneen tässä lähistöllä. 

Eikö se ole kautta aikain mennyt niin, että mies on se joka valloittaa naisen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku teini?

Vierailija
2/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Eikä kukaan prinsessamiestä halua suhteeseen kanssaan muutenkaan, joten jos mieheltä ei efortti onnistu niin ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä! Jos ei itseään uskalla asettaa sen vertaa likoon kun pelkää nolatuksi tulemistaan niin silloin kannattaa olla ilman miestä.

Vierailija
4/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne! Kukaan ei tee aloitetta, joten kukaan ei saa ketään. 

Mä edelleenkin tekisin aloitteen jos näkisin jotain kiinnostavaa. Koska se ei ole todennäköistä, olen ihan mielelläni yksin ja elämä on hemmetin mukavaa, helppoa ja rahaa jää säästöönkin. MIehet on kuluttajia, naiset tuottajia. Älä ota kuluttajaa.

N

Vierailija
5/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan, että "sinusta kiinnostunut mies".

Vierailija
6/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä. Juuri noin pitää naisen toimia. Ja miehenkin.

Vierailija
7/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
8/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valloita sinä poikaseni hänet neitsyydelläsi

Vierailija
9/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta siitä tämä nyt lähtee että minä olen kiinnostunut hänestä, olen rekisteröinyt hänet. Hän ei ole minua, mutta tulemme törmäämään ja katson kiinnostuuko hän, tapahtuuko mitään. Oli meillä jo yksi pitkä katsekontakti. 

Ap

Vierailija
10/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä! Jos ei itseään uskalla asettaa sen vertaa likoon kun pelkää nolatuksi tulemistaan niin silloin kannattaa olla ilman miestä.

Sano sama miehille, itsellesikin.

Ap, ei sun tarvitse tehdä aloitetta. Haluamasi mies tekee sen itse, kun pikkasen siirtelet häntä ja itseäsi oikeisiin asemiin. Mikään ei ole niin helppo kuin mies, ja aina kannattaa saada ne kuvittelemaan, että ne päättivät jotain.

Kukaan ei tosiaan halua passiivista miestä, joka kyyristelee nurkassa. Pankaa miehet ponnistelemaan, kilpailemaan keskenään. Älkääkä antako niille helppoja palkintoja.

Vierailija
11/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sama miehille, itsellesikin.

Ap, ei sun tarvitse tehdä aloitetta. Haluamasi mies tekee sen itse, kun pikkasen siirtelet häntä ja itseäsi oikeisiin asemiin. Mikään ei ole niin helppo kuin mies, ja aina kannattaa saada ne kuvittelemaan, että ne päättivät jotain.

Kukaan ei tosiaan halua passiivista miestä, joka kyyristelee nurkassa. Pankaa miehet ponnistelemaan, kilpailemaan keskenään. Älkääkä antako niille helppoja palkintoja.

Saattaapi käteen jäädä vain se tunkki.

Vierailija
12/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä! Kukaan nainen ei pelkää tuollaista. Vässykkämiehet pelkäävät. Naiset eivät pelkää yhtään mitään. 

Vierailija
13/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta siitä tämä nyt lähtee että minä olen kiinnostunut hänestä, olen rekisteröinyt hänet. Hän ei ole minua, mutta tulemme törmäämään ja katson kiinnostuuko hän, tapahtuuko mitään. Oli meillä jo yksi pitkä katsekontakti. 

Ap

Hyvä! Ole ovela, ole nopea, ole voittaja. Ja jos mies onkin luuseri, älä ota sitä. Moni näyttää hyvältä mutta on tarkemmin vilkaistuna ihan samaa shaissea kuin nurkissa kyyristelijät.

Vierailija
14/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Pyllyjutut on teidän homppelien juttuja. Niitä voitte tehdä poikaporukassa.

Vierailija
15/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ala nolaamaan itseäni, jos se mies onkin varattu"

Mitä noloa aloitteen tekemisessä on, jos ei tiedä toisen siviilisäätyä? Noloa olisi tehdä aloite tietäen toisen suhteesta.  

Vierailija
16/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maukasmunainen mies ja olen Jumalan lahja Suomen naisille. Olen palkinto jota naisten tulee tavoitella.

T: Maukasmunainen itsenäinen vahva mies

Vierailija
17/17 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siitä on hyvä edetä vaikka juttelun asteelle.

Mitä haluaisit kysyä häneltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi