Syytin miestä tunteista toista kohtaan, hän reagoi voimakkaasti...??
Käytönnössä kyseenalaistin onko miehellä tunteita toista kohtaan. Tuttua kohtaan, olen nähnyt tilanteita.
Hän yritti ensin puhua asiaa läpi, mutta muutaman minuutin jälkeen menetti täysin malttinsa ja se eteni erolla uhkailuun, hyvin julmasti ja sitten myös siihen että meidän pitäisi ottaa tauko.
Hän oli juuri tullut kotiin yön yli työreissulta. Mies on yleensä rauhallinen.
Uskoisitko että mitään salattavaa ei ole?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tarvitset vielä paljon harjoitusta uskottavien miesvihaprovojen kirjoittamisessa.
Anteeksi mutta tämä on ihan minun elämää!! Ikävää jos näinkin tavallinen asia on sinusta epäsukottava.
Olet varmasti itse trolli.
Mies on pettäjä ja puorihukki. Paljastui! Luiskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tarvitset vielä paljon harjoitusta uskottavien miesvihaprovojen kirjoittamisessa.
Anteeksi mutta tämä on ihan minun elämää!! Ikävää jos näinkin tavallinen asia on sinusta epäsukottava.
Nerokas strateginen vastaveto syyttää toista trolliksi🤦 sitä on selvästikin opiskeltu Venäjän viestintäkulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää ettet saanut yöllä unta kun kipuilit tämän asian kanssa 😆🤣
Tuo voimakas reagointi kertoo että ehkä oikeasti on niitä tunteita. Ja pidetään tauko on selkeää että hän haluaa kokeilla sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja! Miksi tulet trollaamaan minun aiheeseen. Mene nyt jo pois hullu.
Vain asialliset vastauskeet kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä mammoja.
🎵voi niitä mammoja, voi niitä mammoja. Kun trollaavat niin sysipaskasti🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja! Miksi tulet trollaamaan minun aiheeseen. Mene nyt jo pois hullu.
Vain asialliset vastauskeet kiitos.
Turpa kii 👩🏻huora!
Ei se susta enää välitä. Löysi jo uuden ja entistä paremman. Pyyhi kyyneleesi ja lähde töihin. Niisk 😢
Vierailija kirjoitti:
Tuo voimakas reagointi kertoo että ehkä oikeasti on niitä tunteita. Ja pidetään tauko on selkeää että hän haluaa kokeilla sitä toista.
Voi myöa kertoa että samasta keksitystä aiheesta on jankutettu aikaisemminkin, ja hän alkaa viimeinkin kyllästymään.
Miten on AP?
Kukaan meistä ei osa sanoa, onko jotain,mutta miehen reaktio ei vakuuta minua yhtään, jos räjähtää ja pyytää vielä taukoa.
Pystyykö Ap lisää keskustelemaan miehen kanssa?
Haluatko lisää kertoa mitä ne tilanteet ovat, joita näet.
Luiskaan vaan sitten. Olet jo päättänyt että mies on epäluotettava. Mitäpä siinä enää rimpuilemaan. Kukaan täysjärkinen mies ei myöskään ala hysteerisiin totuusfoorumeihin. Jos mies kiistää, hän valehtelee myös kiistäessään koska sinä olet niin päättänyt.