Mistä nykyään voi katsoa minkä tahansa elokuvan?
Ennen menin videovuokraamoon tai kirjastoon, ja musta tuntuu että niissä valikoimissa oli kaikki, mitä osasin edes etsiä.
Oon ollut vuosia katsomatta elokuvia, mutta nyt ajattelin jotain katsoa. Mielessä on joitain kotimaisia elokuvia vuosien takaa, mutta mistä löydän ne? Areenassa on monen elokuvan kohdalla "ei katsottavissa". Miksi ei? Mistä ne sitten voi katsoa?
Kommentit (24)
Ei mistään voi katsoa mitä tahansa, kunpa voisikin.
Ne olisi silloin pitänyt ottaa talteen kun niitä oli tarjolla.
Elonet on ainakin yksi paikka mistä näkee vanhempia kotimaisia elokuvia.
Mene justwatch.com ja katso mistä löytyy. Yleensä ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Elonet on ainakin yksi paikka mistä näkee vanhempia kotimaisia elokuvia.
Niin tässä ilmeisesti pitää mennä fyysisesti paikanpäälle jotain katsomaan? Ei oo varmaan iltaisin auki...
Vierailija kirjoitti:
Mene justwatch.com ja katso mistä löytyy. Yleensä ei mistään.
Hei kiitos, en oo tiennyt tämmöisestä. Löysin yhden suomalaisen elokuvan saksaksi, joten ei nyt tällä kertaa lohduta, mutta jos sieltä joskus jotain löytyisi. -ap-
elonet.finna.fi
cineast.fi
justwatch.com -sivustolta voit etsiä, missä maksullisessa suoratoistopalvelussa on se elokuva, jonka haluat katsoa.
Streemauspalvelut ei näköjään pidä palvelussaan kovinkaan laajaa valikoimaa. Ei taida olla muuta kuin sellaista mikä on joko heille todella halpaa ja sellaista mikä menee 100% varmasti kaupaksi.
Justwatch on kätevä paikka nähä missä elokuva striimaa tai mistä sen voi vuokrata, niiku joku jo sanoki. Kyllä ne sulkee nykysin aika nopeaa ilmaset sivustot mistä näkee, Bflix oli aikoinaa hyvä mutta seki hävis, Xboxin storesta ne oli ottanu elokuvat kokonaa pois mikä oli outoa
Vierailija kirjoitti:
elonet.finna.fi
cineast.fi
justwatch.com -sivustolta voit etsiä, missä maksullisessa suoratoistopalvelussa on se elokuva, jonka haluat katsoa.
Elonet: Täynnä jotain skeidaa 50-luvulta.
Cineast: Mielenkiintoinen! Tosin eipä tietenkään löytynyt listasta kirjastoa, missä itse olen asiakkaana, mutta kai mä voin liittyjä jonkun muunkin paikkakunnan kirjaston jäseneksi?
Vierailija kirjoitti:
Justwatch on kätevä paikka nähä missä elokuva striimaa tai mistä sen voi vuokrata, niiku joku jo sanoki. Kyllä ne sulkee nykysin aika nopeaa ilmaset sivustot mistä näkee, Bflix oli aikoinaa hyvä mutta seki hävis, Xboxin storesta ne oli ottanu elokuvat kokonaa pois mikä oli outoa
Mä voisin kyl ihan hyvin myös maksaa, mutta sellaistakaan vaihtoehtoa en löydä mistään. -ap-
YouTubessa on kaikki klassikot. Loput täytyy wareztaa.
Kun wareztatte, käyttäkää aina luotettavaa VPN:ää, esim. Mullvad. Proton VPN on myös suosittu, mutta sillä on jotain yhteyksiä Amerikan konservatiivipuolueeseen. Mullvad on ruotsalainen.
Kirppis/tori dvd kivoja löytöjä. Voi myydä nipussa Pois kun katsottu
Vierailija kirjoitti:
Elonet: Täynnä jotain skeidaa 50-luvulta.
Cineast: Mielenkiintoinen! Tosin eipä tietenkään löytynyt listasta kirjastoa, missä itse olen asiakkaana, mutta kai mä voin liittyjä jonkun muunkin paikkakunnan kirjaston jäseneksi?
Elonet: No on siellä elokuvia muiltakin vuosikymmeniltä muttta lähinna YLEn leffoja.
Cinecast/Kirjastokino: Voit toki mutta se pitää käydä paikanpäällä hakemassa ja löytyy sitten uudempia ja uudehkoja leffoja.
Kuten sanottiin niin piratismi on noussut uuteen kukoistukseen kun leffat ja sarjat ovat pirstoutuneet n+1 palveluun.
Torrentteina olen ladannut jo 22 vuotta. En ole koskaan maksanut elokuvasta tai musiikista.
Piratismi on tehnyt paluun.