Lotta myy paskaansa.
Kommentit (234)
Minä myyn oksennusta ja olen pian miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vapaan markkinatalouden ihanuus on, että jokainen voi avoimilla markkinoilla myydä ostaamistaan parhaaseen hintaan.
Turhan monella naisella ainoa osaaminen on seksityö tai siihen liitännäiset taidot.
Lotan osaaminen ei näytä edes liittyvän seksiin vaan wc-toimintoihin ja pikkareiden käyttämiseen.
Kiinnostaa sikäli, että onko miten yleistä tänä päivänä? Onko miten paljon tutkittu asiaa? Rahako ainoa motiivi?
Hyvä provo, saa hikeentymään! Lisää näitä!
Vierailija kirjoitti:
Vihaan naisia päivä päivältä enemmän.
Miksi? Miehet ovat todennäköisesti suurin tai jopa ainoa ostajakunta. Heidän tarpeeseensahan siinä vastataan.
Voisko joku nyt tehdä tästä tutkimusta, että miten paljon paska myy? Ja ovatko miehet ainoita ostajia
Vierailija kirjoitti:
Vapaan markkinatalouden ihanuus on, että jokainen voi avoimilla markkinoilla myydä ostaamistaan parhaaseen hintaan.
Turhan monella naisella ainoa osaaminen on seksityö tai siihen liitännäiset taidot.
Ei se varmaan ainoa osaaminen ole, mutta seksityön suhteen naiset vain ovat huomattavan etuoikeutetussa asemassa, joten tietenkin löytyy niitäkin naisia, jotka tuota etuoikeutta hyödyntävät.
Tällä henkilöllä on podcast. Ei ole kuulemma koskaan törmännyt naispuoliseen ihmiseen, joka olisi kiinnostunut ostamaan. Asiakkaita taitaa olla jonkun verran, eikä hän ole ainoa yrittäjä tällä alalla. Lähes kaikki asiakkaat syövät pökäleen sellaisenaan tai käyttävät ruoanvalmistuksessa. Harvempi siis alkaa ulosteella sottaamaan. Liekö se hyvä asia? :D
En avannut annettua linkkiä. Mutta kun tuli pska puheeksi, niin tässä pari päivää sitten mun päihdenaapuri sanoi mulle että hän pystyy järjestämään mulle pskaa. ja sitten se kuitenkin sanoi myös, ettei se multa mitään tarvi tai halua.
no, mut siitä sen pskan järjestämisestä on kyllä runsain mitoin esimerkkejä. Se on kirjoittanut poismuuttoilmoituksen naapurilleen, ja se laittoi sen täyttämänsä lomakkeen rapun ilmoitustaululle. Se on järkkänyt kakarat potkimaan yhden asunnon ovea, ja se on tuonut talon ilmoitustaululle mukamas poliisin kirjoittaman viestin jossa poliisi pyysi tekemään ilmiantoja, ainoa vaan että siinä viestissä ei mistään ollut poliisin kirjelomakkeiden logoa saati mitään oikeaa tunnusta sen suuntaan että kyse olisi poliisin tekemästä viestistä. Se on häiriköinyt rapussa ja talon pihalla, se järkkäs jonkun pöljän seuraamaan yhtä ihmistä autolla, se on järkkänyt kakarat hillumaan yhden ihmisen perässä.
Juu, kyllä päihdesankari pystyy järkkäämään pskaa!
Ja mitähän se sitten haluaa tai tarvii tai hakee!
Hlvetin huomionkipeäkin se on, jatkuvasti sillä on jotain joka menee normaalien asumisen sääntöjen yli! Jatkuvasti! Haluaa siis huomiota!
Hoitaako näitä juttuja kun lapset kotona?
Alussa maininta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumal**ta mitä menoa, saunan taakse jokainen osapuoli.
Jumal' auta. Maailma on hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistettavasti videolla. Miksi henkisesti sairaille annetaan huomiota iltapäivälehdessä, kun tarvitsevat hoitoa lääkärillä. Ovat niin huumekoukuissa, etteivät osaa edes hävetä. Noloa!
Kolmekymppinen vaimo ja perheenäiti... siinä jutun alussa lukee.
nyt voi ihan rehellisesti sanoa, että voimaantunutta paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Iltalehti, kun mainostat jälleen kerran yhden ällöttävän seksityöläisen palveluita! Kyllä tässä varmaan joku asiakas palveluntarjoajan nyt löytää.
Jos voisin ihan ilman kasvojen menetystä anonyyminä ulosteeni myydä, niin aivan takuulla saisi joku satsin päivittäin. En tiedä miten jutun pupu toimii, kun on tuo maksumuuri, mutta ei nyt ainakaan anonyymina.
Kielimuuri estää minulta yhden asian tarkastamisen 100varmaksi ihan itse, mutta onko ketjussa teitä kielitaitoisempia jotka luette säännöllisesti muiden pohjoismaisten iltapäivälehtien nettiversioita? Ja onko niissä samanlaisella raivotuuttaamisella siinä heti etusivulla näitä seksiasento-, pettämis-, seksilelu- ja seksityöjuttuja kuin näissä meidän kotimaisissa?
En ainakaan itse ole törmännyt kuin johonkin ihan rehellisiin seksilelu-mainoksiin jotka siis on merkattu "annons"-tekstillä.
Voi voi Lotta, nyt rynnii markkinoille kilpailijoita pilvinpimein!
Minultakin voi ostaa vaikka jokaisen tuotoksen. Lupaan, että on premium kakkaa, ei mitään tavistuuttia.
"Tavallinen" vaimo ja äiti. Jaahas...
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi hulluille annetaan palstatilaa lehdissä??
Ei se oo hullu joka myy vaan se joka ostaa. Miksi nämä kaikenkarvaiset äijät ei tule naamallaan kertomaan miten hankkivat nautintonsa, vai kipunsa tai mitä milloinkin.
Mä voisin myydä mun koiran p*skaa tohon hintaan. Onhan siinä kuitenkin se postittamistyö.