Mikä on hyvä kellonaika avata vodkapullo?
Minulla on 500ml vodkapullo, ajattelin juoda koko pullon tänään, milloin se kannattaa avata? Ja toinen kysymys, miten nopeaan se kannattaa juoda? Miten kauan odotan kunnes otan toisen shotin? En halua juoda liian nopeaa, mutta en liian hitaastikkaan.
Kommentit (35)
28 vuotta avasin Vodkapullon. En kertakaikiaan saa mitään alkoholista. Irish Cream tai Baileys on hyviä, muttaniissäonvähän liikaa alkoholia.
Surkea on elämänlaatu, jos tarvii omasta votkan juonnista tulla palstoille juomisen lisäksi jotain juttua tekemään. Jospa pitäisit sen korkin iäksi kiinni ja hankkisit laadukkaamman elämän, jossa on jotain kiinnostavia asioita ja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Surkea on elämänlaatu, jos tarvii omasta votkan juonnista tulla palstoille juomisen lisäksi jotain juttua tekemään. Jospa pitäisit sen korkin iäksi kiinni ja hankkisit laadukkaamman elämän, jossa on jotain kiinnostavia asioita ja ihmisiä.
Juon vain kerran kuukaudessa. Ap
Alkoholi on voimakas huume.
Sitä ei kannata käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Carpe diem.
carpe jugulum sanoisi pratchett
Tarpeeksi diemeissään sekin voinee tapahtua..
Sitten kun hirviö putin delaa.
Sen kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen, paljonko painat ja onko ryyppäämistä treenattu? Näistä riippuu.
Itse olen 70 kg mies, ja minulla menee tuollainen pullo 6-7 tuntiin.
Mies, 90kg, treenannut jonkin verran sitä pari vuotta nytten, yleensä olen juonut aika nopeasti, ehkä 2-3 tunnissa tuollaisen pullon. Onkohan se liian nopea tahti?
Se riippuu tavoitellusta humalatilasta. Tähän on vaikea antaa tarkkaa vastausta. Paras ehkä selvittää kokeilemalla.
Minusta paras aika on het herättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon vain kerran kuukaudessa. Ap
Ja se on ainoa harrastuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kokemattoman puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen litran pullot ovat huonoja.
Juuri kun rupeaa olemaan fiilis päällä ja juoma maistuu, niin se alkaa olemaan loppu.
Sitten pitää mennä baariin. Tulee hintaa.
Eli osta AINA iso pullo tai kaksi noita puolikkaita. Tää on kokemuksen tuoma vinkki.
Hain virosta 10-packin näitä pikkupulloja, eli minulla ei ole tätä ongelmaa. Pakkasessa on 3 niitä nyt, boksissa vielä 4 jäljellä. Ap
Sekin on ongelma. Voi jäädä putki päälle. Näissä pitää olla tarkkana!
Ap, muistathan pikkusuolaiset!
Juodessa on hyvä napostella jotain koko ajan.
ei puolikkaasta pullosta känniin tule.pikku pöhinä vaan.
Jep isompi flinda ja itse aloittelen 14-15.00. Sen jälkeen vähän turha aloitella, kun menee aamuun.
N