MTV3:n 45minuuttia boikottiin!!!!!!!
Musta on järkyttävää, että maikkari näyttää moisen dokumentin (abortti kahdeksannella kuulla) parhaaseen katseluaikaan! Kuinka moni pieni koululainen esimerkiksi voi katsoa ohjelman ihan uteliaisuuttaan?!?! Aihe on tärkeä nostaa julkisuuteen, mutta lähetysajankohta voisi olla vaikka 22 jälkeen.
Henk koht en halua mieltäni pahoittaa ja jätän ohjelman katsomatta ja lisäksi haluan " boikotillani" maikkarille osoittaa mitä mieltä asiasta olen.
Kuka muu boikotoi illan ohjelmaa? Katsojaluvut alas, eiköhän se jo kerro jotakin!
Kommentit (29)
ei ole maikkarin vika jos oikea elämä ja reaalimaailma on tällainen.
meinaaatko että silmät asialta sulkemalla ne häviää johonkin?
parempi nostaa kissa pöydälle ja puida asia halki kuin jeesustella.
Murhia näytetään telkkarissa koko ajan, missä on käynnistämäsi adressi murhaviihdettä vastaan CSI yms. näistä pahimmat mässäilijät.
voi olla lapsille (kun varmasti osalle aikuisistakin) liian rankkaa katsottavaa. eikä monessa kodissa niin tarkkaan vahdita telkkarin katsomista. parempi olisi näyttää ohjelma myöhempään kellonaikaan.
järkevämpi tapa vaan osoittaa mitä mieltä asiasta on, olisi laittaa mtv3:lle palautetta suoraan vaikka sähköpostilla. se, että jätät ohjelman itse katsomatta ei kauheasti järisytä, kuitenkin hyvin moni ohjelman katsoo.
Ohjelmaesittelystä ei ainakaan saa sitä käsitystä, että siinä mitään aborttia tehtäisiin. Toimittaja, joka on viimeisillään raskaana, menee ko. klinikalle ja tallentaa klinikan tietämättä tapahtumat.
Minusta on hyvä, että tällaisia asioita tutkitaan. Kauheaa, että " sivistyneessä" Euroopassa vielä tehdään tällaisia asioita. Olen nykymuotoisen suomalaisen aborttilainsäädännön kannattaja, mutta tuo Espanjan tapaus on ihan selvä murhaklinikka.
Vierailija:
Murhia näytetään telkkarissa koko ajan, missä on käynnistämäsi adressi murhaviihdettä vastaan CSI yms. näistä pahimmat mässäilijät.
Ja tässä katseluaikakin eri kuin CSI: ssa. Kaikki aikuiset tajuavat, että CSI:ssa ovat kaikki näyttelijöitä.
Luulenpa, että jos näytettäisiin jotain raakaa, niin tuksin tohon aikaan sitä ohjelmaa esitettäisiin!!! Joten rauhoittukaas nyt!
Tulkaa sitten huomenna taikka illalla tänne vaahtoamaan mitä näytettiin ja mitä ei!
Eihän siinä ohjelmassa niitä itse operaatioita näytetä, vaan nostetaan esiin asia, johon pitäisi ilman muuta puuttua. Eli jos mammat haluaa nousta barrikaadeille, niin yleismaailmallinen mammaliike pystyyn, jotta ohjelmassa esiteltävän kaltaiset klinikat saataisiin kokonaan suljettua.
Näytetään hoitohenkilökunnan reaktiot kun selviää, ettei toimittaja aio aborttia tehdä...
Murhaa ei tulisi näyttää.