Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaaminen on syy työttömyyteeni ja ylipainoisuuteeni.

Vierailija
19.09.2025 |

Itsetunto tuhottiin täysin jo lapsena. En tiedä oikein kuka olen tai mitä haluan. Häpeän itseäni ja sosiaalinen ahdistus on todella kovaa. En voi kertoa itsestäni kun en tiedä kuka olen jne. En osaa olla vakuuttava. Kun en onnistu masennun ja syön ja sitten lihoin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta, se vaikuttaa.

Vierailija
2/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika lopettaa uhrin leikkiminen ja ottaa ohjat käsiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Vastuu omista valinnoistasi on sinulla. Olisit voinut tehdä myös valinnan pyrkiä yli traumoista ja päästä eteenpäin. 

Vierailija
4/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, olen kyllä yrittänyt parantua. Ei ole kuulkaa helppoa. Kun aina on ollut hyljeksitty ja ulkopuolinen, ihan AINA.

Vierailija
5/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen maksaa yhteiskunnalle paljon.

Vierailija
6/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Vastuu omista valinnoistasi on sinulla. Olisit voinut tehdä myös valinnan pyrkiä yli traumoista ja päästä eteenpäin. 

Tietysti. Kannattaa kuitenkin huomioida, että sanot tuon omien kokemustesi ja todellisuutesi pohjalta.

Vierailija
7/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan ole. Kun on lyöty ihan maahan niin miten siitä pääset ikinä ylös? Koulussa ja työpaikoillakin kiusattiin. Vaikka olen kiltti hiljainen ja teen työni hyvin.