Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, jaatko parisuhteesi intiimiasiat

Vierailija
19.09.2025 |

Ystäviesi kesken?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppaset kuvat vaan jakoon muiden pöpöjen kera.

Vierailija
22/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tutuille jaa, mutta täällä on hyvä kun voi anonyymisti kertoilla asioista suoraan ja kysyä neuvoja. Tai vain hehkuttaa, jos on ollut erityisen hyvä sessio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteessa, mutta lähtökohtaisesti en jaa. Jos on joku seikka missä tarvitsen toisen näkemystä, kuten "tämä asento ei oikein onnistu, mitä voisin kokeilla sen sijaan" (olipa tyhmä esimerkki, mutta ei tullut muuta mieleen), niin luottoystävän kanssa voisin keskustella. Mutta miehellä on oikeus yksityisyyteen intiimiasioissa, enkä levittele hänen asioitaan, mikäli ei kaltoinkohtele minua.

Eli kun menee hyvin, et jaa, mutta kun menee huonosti, kaakatat kaiken epämukavan kaikelle kansalle. Sun juoruämmän kanssa suhteeseen joutuvalle miehelle onnea. (esimerkkisi oli niin tyhmä, että sietäisi sun hävetä. Hyi, miten nolo)

Vierailija
24/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon ystävä möläytti seksielämästämme. Ja nyt se vain vaniljaa pimeässä peiton alla tästälähin jos sitäkään.

Ja miksi panit vaimosi ystävää?

Vierailija
25/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhun parhaiden ystävieni kanssa, olen aina puhunut myös parisuhdeseksistä. Ja niin puhuu miehenikin. Meillä on melkoisen avoin ja mutkaton suhtautuminen seksiin ja ystäväpiiri samanhenkinen. Mies jopa halusi lähettää minusta yhden melko roisin kuvan ystävälleen, ja mua se ajatus vaan kiihotti. Ei kuitenkaan lähettänyt, mutta ehkäpä joku päivä. Kyseinen kaveri on meidän yhteinen "salainen haave" joskus kokeilla kolmen kimppaan. 

Olen itse asiassa tosi onnellinen ja kiitollinen tästä miten tämä meillä on. Vaihdetaan ystävien kesken kokemuksia ja vinkkejä, ja voin kertoa että seksielämään on tullut sekä meille että ystäville paljon uutta kivaa, syvempää yhteyttä parisuhteessa ja sellaista onnen tunnetta että siihen meinaa välillä pakahtua.

Keskustelu ystävien kesken on täysin normaalia ja neutraalia tai ihanan uteliasta ja innostunutta. Ei niissä keskusteluissa puhuta sellaisista, että hitto kun se Pertti aina vaan jyystää tms eikä etenkään mistään dimensioista tai heikkouksista. Ne ovat ihan toissijaisia asioita.

Keskitytään nauttimaan kehoistamme, siitä kaikesta ihanasta mihin ne pystyvät, yksin ja yhdessä. Ystävien kanssa jakaminen moninkertaistaa ilon ja onnen, ja he kokevat samoin. 

Joo, tämä vaatii tietynlaisen luonteen ja suhtautumistavan jokaiselta. Harvassa tällainen kai on, mutta me olemme tosi tyytyväisiä ja koemme olevamme onnekkaita. Ja siis kaikilla keskusteluun osallistuvilla pitkät ja toimivat liitot. 

N48 & M53

Vierailija
26/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimoni ystävät tietävät minkäkokoinen kulli minulla on erektiossa. Monet ovat nähneet sen lepotilassa.

Vierailija
27/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kertoi seksielämästämme ystävilleen. Nyt he haluavat olle minunkin ystäviä.

Vierailija
28/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis mun unelma. Mutta omat ystävät ei halua jakaa mitään.

Vierailija
29/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaa, koska ne ovat myös puolisoni intiimiasioita.

Olet normaalia fiksumpi. Toivottavasti muutkin voi sinuun samoin luottaa yksityisistä asioistaan. 

Vierailija
30/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin samasta asiasta vaimolta ja kielsi, etten tietenkään kerro. No, vaimon kaveri juovuksissa möläytti asioista joista ei pitäisi olla tietoinen.

Vaimo on nykyään ex. 

Mutta kaipaat häntä palio.

Vierailija
31/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kerron nimenomaan omistani, eivätkä ne ole välttämättä samalla myös mieheni intiimiasioita. Kyllä ystäväni tietävät lempiasentoni ja mihin rööreihin tykkään mitäkin ottaa. Samoin sen, millä keinoilla tulen ja millä en. Tai sen, kuinka usein haluan ja milloin on kausia jolloin ei maistu.

Ei näistä voi päätellä mistä mieheni pitää tai mitä teemme yhdessä ja millloin.

Vierailija
32/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kertovat ja jos muuta väittää niin valehtelee kirkkain silmin.

Tiesitkö että on olemassa kahdenlaisia naisia: toiset kertovat, toiset eivät?  Oma väitteesi perustuu ylimieliseen tietämättömyyteen. 

Vierailija
33/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rouva oli mennyt mainitsemaan miehuuteni koosta kavereilleen, niin  vastauksena kerroin kavereilleni rouvan väljyydestä ja pukamista...

Vierailija
34/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen lojaali ensisijaisesti puolisolleni, joka jakaa saman ajatusmaailman.

Vierailija
35/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruaminen toisen asioista ilman lupaa voi olla myös rikos, koska Suomessa on yksotyisyydensuoja.

Vierailija
36/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kerrotko miehesi noloista vaivoista myös ystävällesi. Kuten virtsaus erektio tai eturauhas vaivoista tai vaikka peräpukamista.

Vierailija
37/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miehet, kun tietäsitte. Naisten väliseen ystävyyteen ei kuulu yksityiselämä.

Vierailija
38/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ne on meidän henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
39/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka vastaavat etteivät kerro miehestään kavereilleen: entäs kerrotko kavereittesi asioita miehellesi? Vastaus tulee olemaan kyllä!

Vierailija
40/48 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaimoni ystävät tietävät minkäkokoinen kulli minulla on erektiossa. Monet ovat nähneet sen lepotilassa.

Vaimo vain ei tiedä, että pari hänen ystävistään on saanut sillä kullilla orgasmin ja siemenet sisäänsä avioliittomme aikana.