Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen, jaatko parisuhteesi intiimiasiat

Vierailija
19.09.2025 |

YstÀviesi kesken?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kuppaset kuvat vaan jakoon muiden pöpöjen kera.

Vierailija
22/48 |
19.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No en tutuille jaa, mutta tÀÀllÀ on hyvÀ kun voi anonyymisti kertoilla asioista suoraan ja kysyÀ neuvoja. Tai vain hehkuttaa, jos on ollut erityisen hyvÀ sessio.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteessa, mutta lÀhtökohtaisesti en jaa. Jos on joku seikka missÀ tarvitsen toisen nÀkemystÀ, kuten "tÀmÀ asento ei oikein onnistu, mitÀ voisin kokeilla sen sijaan" (olipa tyhmÀ esimerkki, mutta ei tullut muuta mieleen), niin luottoystÀvÀn kanssa voisin keskustella. Mutta miehellÀ on oikeus yksityisyyteen intiimiasioissa, enkÀ levittele hÀnen asioitaan, mikÀli ei kaltoinkohtele minua.

Eli kun menee hyvin, et jaa, mutta kun menee huonosti, kaakatat kaiken epÀmukavan kaikelle kansalle. Sun juoruÀmmÀn kanssa suhteeseen joutuvalle miehelle onnea. (esimerkkisi oli niin tyhmÀ, ettÀ sietÀisi sun hÀvetÀ. Hyi, miten nolo)

Vierailija
24/48 |
19.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon ystÀvÀ mölÀytti seksielÀmÀstÀmme. Ja nyt se vain vaniljaa pimeÀssÀ peiton alla tÀstÀlÀhin jos sitÀkÀÀn.

Ja miksi panit vaimosi ystÀvÀÀ?

Vierailija
25/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllĂ€ puhun parhaiden ystĂ€vieni kanssa, olen aina puhunut myös parisuhdeseksistĂ€. Ja niin puhuu miehenikin. MeillĂ€ on melkoisen avoin ja mutkaton suhtautuminen seksiin ja ystĂ€vĂ€piiri samanhenkinen. Mies jopa halusi lĂ€hettÀÀ minusta yhden melko roisin kuvan ystĂ€vĂ€lleen, ja mua se ajatus vaan kiihotti. Ei kuitenkaan lĂ€hettĂ€nyt, mutta ehkĂ€pĂ€ joku pĂ€ivĂ€. Kyseinen kaveri on meidĂ€n yhteinen "salainen haave" joskus kokeilla kolmen kimppaan. 

Olen itse asiassa tosi onnellinen ja kiitollinen tÀstÀ miten tÀmÀ meillÀ on. Vaihdetaan ystÀvien kesken kokemuksia ja vinkkejÀ, ja voin kertoa ettÀ seksielÀmÀÀn on tullut sekÀ meille ettÀ ystÀville paljon uutta kivaa, syvempÀÀ yhteyttÀ parisuhteessa ja sellaista onnen tunnetta ettÀ siihen meinaa vÀlillÀ pakahtua.

Keskustelu ystÀvien kesken on tÀysin normaalia ja neutraalia tai ihanan uteliasta ja innostunutta. Ei niissÀ keskusteluissa puhuta sellaisista, ettÀ hitto kun se Pertti aina vaan jyystÀÀ tms eikÀ etenkÀÀn mistÀÀn dimensioista tai heikkouksista. Ne ovat ihan toissijaisia asioita.

KeskitytÀÀn nauttimaan kehoistamme, siitĂ€ kaikesta ihanasta mihin ne pystyvĂ€t, yksin ja yhdessĂ€. YstĂ€vien kanssa jakaminen moninkertaistaa ilon ja onnen, ja he kokevat samoin. 

Joo, tĂ€mĂ€ vaatii tietynlaisen luonteen ja suhtautumistavan jokaiselta. Harvassa tĂ€llainen kai on, mutta me olemme tosi tyytyvĂ€isiĂ€ ja koemme olevamme onnekkaita. Ja siis kaikilla keskusteluun osallistuvilla pitkĂ€t ja toimivat liitot. 

N48 & M53

Vierailija
26/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ vaimoni ystÀvÀt tietÀvÀt minkÀkokoinen kulli minulla on erektiossa. Monet ovat nÀhneet sen lepotilassa.

Vierailija
27/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaimoni kertoi seksielÀmÀstÀmme ystÀvilleen. Nyt he haluavat olle minunkin ystÀviÀ.

Vierailija
28/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toi olis mun unelma. Mutta omat ystÀvÀt ei halua jakaa mitÀÀn.

Vierailija
29/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaa, koska ne ovat myös puolisoni intiimiasioita.

Olet normaalia fiksumpi. Toivottavasti muutkin voi sinuun samoin luottaa yksityisistĂ€ asioistaan. 

Vierailija
30/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin samasta asiasta vaimolta ja kielsi, etten tietenkÀÀn kerro. No, vaimon kaveri juovuksissa mölÀytti asioista joista ei pitÀisi olla tietoinen.

Vaimo on nykyÀÀn ex. 

Mutta kaipaat hÀntÀ palio.

Vierailija
31/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ taas kerron nimenomaan omistani, eivÀtkÀ ne ole vÀlttÀmÀttÀ samalla myös mieheni intiimiasioita. KyllÀ ystÀvÀni tietÀvÀt lempiasentoni ja mihin rööreihin tykkÀÀn mitÀkin ottaa. Samoin sen, millÀ keinoilla tulen ja millÀ en. Tai sen, kuinka usein haluan ja milloin on kausia jolloin ei maistu.

Ei nÀistÀ voi pÀÀtellÀ mistÀ mieheni pitÀÀ tai mitÀ teemme yhdessÀ ja millloin.

Vierailija
32/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kertovat ja jos muuta vÀittÀÀ niin valehtelee kirkkain silmin.

Tiesitkö ettĂ€ on olemassa kahdenlaisia naisia: toiset kertovat, toiset eivĂ€t?  Oma vĂ€itteesi perustuu ylimieliseen tietĂ€mĂ€ttömyyteen. 

Vierailija
33/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koska rouva oli mennyt mainitsemaan miehuuteni koosta kavereilleen, niin  vastauksena kerroin kavereilleni rouvan vĂ€ljyydestĂ€ ja pukamista...

Vierailija
34/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. Olen lojaali ensisijaisesti puolisolleni, joka jakaa saman ajatusmaailman.

Vierailija
35/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juoruaminen toisen asioista ilman lupaa voi olla myös rikos, koska Suomessa on yksotyisyydensuoja.

Vierailija
36/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nainen kerrotko miehesi noloista vaivoista myös ystÀvÀllesi. Kuten virtsaus erektio tai eturauhas vaivoista tai vaikka perÀpukamista.

Vierailija
37/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi miehet, kun tietÀsitte. Naisten vÀliseen ystÀvyyteen ei kuulu yksityiselÀmÀ.

Vierailija
38/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. Ne on meidÀn henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
39/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀmÀ jotka vastaavat etteivÀt kerro miehestÀÀn kavereilleen: entÀs kerrotko kavereittesi asioita miehellesi? Vastaus tulee olemaan kyllÀ!

Vierailija
40/48 |
20.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ vaimoni ystÀvÀt tietÀvÀt minkÀkokoinen kulli minulla on erektiossa. Monet ovat nÀhneet sen lepotilassa.

Vaimo vain ei tiedĂ€, ettĂ€ pari hĂ€nen ystĂ€vistÀÀn on saanut sillĂ€ kullilla orgasmin ja siemenet sisÀÀnsĂ€ avioliittomme aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kuusi kaksi