Voiko suutelukemian tunteminen olla yksipuolista?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Suutelu on suutelua. Ihmettelisin, jos joku on suutelun kohde tuntematta itse mitään. Siinä on jotain pahasti vialla koska kyse on intiimistä vuorovaikutuksesta.
Se voi olla myös tervehdys tai ystävyyden osoitus.
eihän sitä nyt mitään rottaa suudella tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutelu on suutelua. Ihmettelisin, jos joku on suutelun kohde tuntematta itse mitään. Siinä on jotain pahasti vialla koska kyse on intiimistä vuorovaikutuksesta.
Etkö oo kuullut kun näyttelijät on sanoneet et vastanäyttelijän suuteleminen ei tunnu yhtään miltään?
En. Ajattelen asiaa arjessa enemmän kuin näyttelijöillä.
Vierailija kirjoitti: eihän sitä nyt mitään rottaa suudella tms.
Mutta jos rupikonnaa suutelee, se voi muuttua prinssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla myös tervehdys tai ystävyyden osoitus.
Totta, muualla kuin Suomen perinteessä.
Eräs tapailukumppani ei varsinaiaesti suudellut lainkaan. Vain suukkoja, ei kunnon suutelemelista, harmitti. Ei hän vain osannut/halunnut
Vierailija kirjoitti:
Mitä on suutelukemia?
:D :D Onks se sitä et polvet tutisee ja perhoset lentää vatsassa kun sutelee? Olettaisin näin. Jos tätä Wow-fiilistä ei tuu ni voikohan se kuitenkin tulla suhteen edetessä?
Vierailija kirjoitti:
Eräs tapailukumppani ei varsinaiaesti suudellut lainkaan. Vain suukkoja, ei kunnon suutelemelista, harmitti. Ei hän vain osannut/halunnut
Mikset opettanut? Ehkä oli vain häveliäs tai ensikertalainen tai muuten vähän kokemusta omaava.
keskinkertaisen sosiaalittoman kanssa nyt ei kannata minuutteja tuhlata. toinen yksinkertaisesti maistuu paremmalta!
Kaikki ei vain taivu. Hyvään suudelmaan tai hyvään seksiin. Toisaalta taipuu toiseen, mutta toiseen ei. Vaikka kuin juttelis ja yrittäis.