Mikän on kaupan herkullisin einesruoka?
Kommentit (47)
Muuten, äiti teki aikoinaan paljon ruokia, mutta maksalaatikkoa ja mykyrokkaa ei koskaan. Ilmeisesti liian isotöisiä.
Joskus itse tein (kokeilin tehdä) porkkanalaatikkoa - ei onnistunut, kaupan laatikko on parempaa.
t. m60v
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko, rusinoilla tietysti
Saarioisten ehdottomasti!
Kanaviillokki! 🥰 muita lemppareita on lihaperunasoselaatikko, pinaattiletut ja Rosson pasta-annokset. Kokkikartanolla on myös hyviä.
Saarioisten ohrapuuro ja speltti-kaurarouhepuuro. Porkkanalaatikkokin on aika hyvää, jopa muulloinkin kuin jouluna.
Maksalaatikko, rusinoilla tai ilman. Hinta ratkaisee, kaikki ovat hyviä. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuustotomaattikeitto, Coop. Jota en voi syödä koska sappikivet ja siinä olikin chiliä, mielestäni turha aines. Muuten on todella hyvä keitto. En ole ihan varma sanonko oikean merkin, jos maku on hyvä sanoin oikein, jos paha sanoin väärän merkin. Se olisi paras ruoka jos ei olisi chiliä tai mitään väkevää. -Pyydän tehkää ruokia ja keittoja ilman chiliä, valkopippuria ja vatsaa ärsyttäviä lisäaineita. Haluaisin minäkin ihan tavallista arkiruokaa.
Itse olen chilin ym suuri ystävä mutta samaa mieltä kun sä. Miksi laittaa vähän chiliä joka ruokaan? Chiliä karttavat ei niitä osta. Eikä me tulisiin ruokiin tottuneetkaan koska ne eivät maistu kunnolla. Ketä noi ruuat palvelee?
Saarioisten yrttikana ja kasvispasta milanolaisittain ta samaa sarjaa oleva sitruunakanaa ja pastaa sorrentolaisittain.Sitten tykkään Kokkikartanon Kievin kanasta ja Herkun pinaattitäytteisestä kalarullasta skånenperunoilla