Ihana mies sulla :)
Hei,
Jos miehesi saapui vasta su-aamuna kotiin, niin saattaa olla, että oli luonani yötä. Huh, olipas erittäin kiimaista seksiä tarjolla...piti kovasti siitä, kun panin häntä dildolla peppuun. Koita säkin teillä kotona. Tulee vähän piristystä teidän arkeen, ettei sen tarvi käydä vieraissa.
Mutta kiitos, harvoin tapaa yhtä ihanaa mulkkua!
Kommentit (19)
Kuulostaa ihan mun mieheltä, on aika kiimainnen uros ja seksi upeaa... mutta oli kyllä pääsiäisen kiltisti kotona, joten ei taida olla sama kaveri. Lucky me!
Ei kaikki esim halua naimisiin ja lapsia.
Minkäslainen ukko se tarkalleen oli, jota panit? Mun mies tuli kotiin vasta sunnuntaina... =( Mulla on tosin todistajia siitä missä hän oli ja kenen kanssa, mutta voihan ne valehdella... =)
tai jos oli, niin toivottavasti oppi jotain.
Täällä ei nimittäin kiimaisesta seksistä ole kuultukaan...
mukaan ja antaa itsestä jotain muutakin kun siellä peiton alla.
Joo, kyllä mä tiedän, että arki tappaa seksihalut.
kai se muuten muisti kertoa sulle hyppykupastaan...???
Kuinka helpoiksi oikein luulet meitä, hyvä trolli!
ei aina meinaa muistaa tosiaan tota asiaa kun en huoraa ollenkaan
Lapsi menee mummolaan ja mulle ois tulossa vieraita?
Jos ap:n elämä tekee niin, niin silloin olisi kai syytä hankkia elämään muutakin sisältöä, sillä tuollainen elämä on suorastaan köyhää.
sääli ettei sulle vain ole sattunut osumaan miestä joka jaksaisi sua katsella ja rakastella päivästä toiseen...
meillä on asiat loistavasti ja arki tihkuu seksiä. mutta sä et varmaan voi sellaisesta ymmärtää mitään tetenkään ;)
Taisit katsella Vares2:n viikonloppuna. Terkkuja vaan!
Kyllä se kuule sitä arkea se elämä on :). Paitsi teillä TIETENKIN ja tietty suurimmalla osalla av-mammoista.
Joo,oot varmaan todella helmi