Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lapsi ip-kerhon jälkeen?

Vierailija
11.04.2007 |

Miten olette järjestäneet ekaluokkalaisen haun, jos ip-kerho päättyy jo 16-16.30 ettekä itse ehdi vielä siihen mennessä hakemaan? Lähistöllä ei ole kirjastoa tms., leikkipuistokin sulkeutuu jo 16.30.

Mietityttää jo nyt, mitä sitten tehdään. Koulumatka on aika turvaton, ja lapsi on koulun alkaessa vasta 6v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun töissä on vaan koitettava sopia tai lapsen isän että pääsis vähän aiemmin lähtemään? Vai kuinka kauan yli sen 16.30 hakeminen venyisi?

jos kovin myöhään ja matka tosiaan liian pitkä kävellä kotiin, niin mitäs jos et ilmoittaisikaan ip-kerhoon, vaan perhepäivähoitaja siinä koulun lähellä jos on, minne voisi mennä suoraan koulusta kunnes oppii sen kotimatkan itse?

Vierailija
2/4 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se koko iltapäivähoito muuten?

Meinaan että menisi muualle hoitoon tai tulisi hoitaja kotiin. Lapselle inhimillisempääkin, ja sulle vähemmän stressaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit eikö vois mennä jonkin kaverin luo vähäksi aikaa?

Vierailija
4/4 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sinne voi enää jäädä odottelemaan, ja jos koulumatka on huono kotoonta niin eiköhän se ole huono myös kävellä kaverin luo, ellei siten kaveri ole niin hyvä kaveri (äidin) että hakis ap:n lapsen kerhosta heille siksi aikaa kunnes oma äiti/isä pääsee hakemaan...

Kyllä minä silti suosittelen että keksii jonkun muun hoitomuodon kuin ip-kerho jos sieltä ei pääse lapsi pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi