Tapahtuuko uskovien tempaus eli ylösotto taivaaseen syyskuussa 2025?
Tapahtuuko uskovien tempaus eli ylösotto taivaaseen syyskuussa 2025?
Olen nähnyt YouTubessa viime aikoina useita videoita, joissa puhujat tuovat esiin uskonsa siihen, että uskovien tempaus (englanniksi rapture) taivaaseen tapahtuisi nyt syyskuussa 2025. Monet ovat tuoneet esille jopa tarkan päivän eli että tempaus tapahtuisi 23.9.2025 eli ensi viikon tiistaina.
En usko, että näin tapahtuu eli kyse on mielestäni vääristä profetioista.
Mainitusta asiasta on kristikunnassa monenlaisia näkemyksiä. Uskon itse asiaa paljon Raamatusta tutkineena, että Jeesus tempaa omansa, sekä kuolleet että elossa olevat uskovat, kotiin taivaaseen sen jälkeen kun ensin on käyty Kolmas Maailmansota ja sen jälkeen kun uusi maailmandiktaattori eli Raamatun edeltä ilmoittama Peto eli Antikristus on astunut valtaan.
Pouko Jiho
Kommentit (13)
Hengellisen herätyksen lisäksi Suomi kokee samaan aikaan väkevän kansallisen heräämisen, mikä johtaa Suomen palaamiseen täyteen itsenäisyyteen eli eroon eurosta, EU:sta ja Natosta.
Ennen tämän hengellisen ja kansallisen herätyksen tuloa Suomen kansa joutuu kokemaan vaikeita aikoja, kuten suuren ruokapulan, Helsingin pommittamisen ja Venäjän suorittaman Itä- ja Pohjois-Suomen miehittämisen.
Miksi näin?
Ap voisi lopettaa netin käytön niin maailma pelastuu.
Raamatussa kerrotaan mielestäni Tuomiopäivästä, jolloin esimerkiksi kuolleet nousevat haudoistaan. Taivaaseen pääsy ei koske pelkästään jotain ylöstemmattavaa lahkoa.
Vierailija kirjoitti:
Hengellisen herätyksen lisäksi Suomi kokee samaan aikaan väkevän kansallisen heräämisen, mikä johtaa Suomen palaamiseen täyteen itsenäisyyteen eli eroon eurosta, EU:sta ja Natosta.
Ennen tämän hengellisen ja kansallisen herätyksen tuloa Suomen kansa joutuu kokemaan vaikeita aikoja, kuten suuren ruokapulan, Helsingin pommittamisen ja Venäjän suorittaman Itä- ja Pohjois-Suomen miehittämisen.
Miksi näin?
Kas, onkos itse tuleva euroviisuedustaja ja tuleva tasavallan presidentti, profeetta Jouko Piho linjoilla? Tervetuloa. Hupiukot ovat aina tervetulleita palstalle ajanvietteeksi.
Ei tapahdu, ollaan kaikki ihmiskuntana samassa veneessä, kukaan ei ole ns. "erityinen". Upotaan yhdessä jos luonnon kantokyky romahtaa ahneutemme takia. Hyönteisten joukkokuolemat ovat jo alkaneet.
Amerikan helluntailaiset ja baptistit ovat laskeneet, että koskapa Aadamin luomisesta tulee 23.9. 2025 kuluneeksi 6000 vuotta, niin silloin tapahtuu uskovaisten tempaus taivaisiin Herran Jeesuksen luokse. Samalla on myös juutalaisten pyhä soofar-torveen puhaltamisen vuosittainen juhla!
Jumalalle yksi päivä on kuin... ja niin edelleen. Luomisen seitsemäs päivä eli seitsemäs vuosituhat, sabbathin lepotuhat, alkaa tempuun jälkeen. USA:ssa monet hurskaat uskovaiset ovat jo irtisanoutuneet työpaikoistaan ja myyneet talonsa ja tavaransa, koska 23.9. temmahtaa.
Joko SINÄ olet myynyt omaisuutesi?!? Soofarin aikaan sinä tulet tempautumaan!
https://youtube.com/results?search_query=23.9.2025+rapture
Vähän jopa odotan että tuollainen ylöstempaisu tapahtuisi. Mulla on muutama tosi kiva uskovainen kaveri ja heitä tulee tietysti ikävä, mutta jos samalla menee kaikki päiviräsäset ja varsinkin jenkeistä naisten oikeuksia rajoittavat kiihkoilijat niin ehkä parin ystävän menetys on sen arvoista.
Jännän äärellä ollaan..
Peruttiinko ne aiemmat kymmenet tempaukset mitä "profeetat" ennustivat?
Tilaa aika terveysasemallesi. Todellisuudentajusi on pelottavasti kadonnut. Tai vaikka ensiapuun heti.
Tämän piti tapahtua viimeksi viime vuonna 5.9.2024. 😂
Ilimoja on pidellyt, sadetta piisannut, välillä on ukostanut, miten siellä?
Kiitos tiedosta. Otankin monta pikavippiä ja lähden riemulomalle ;)
Toivottavasti ainakin Hellarit tempaistaan.
Räsäsen Päivin voisi viedä jo.
Päkä on itse tehnyt duunia 5000/kk joten työttömien pitäisi tehdä duunia 500:lla kuussa. Päivin mielestä oikein
Ei tapahdu nyt syyskuussa mitään tempausta. Vapaiden suuntien salainen tempaus on valhetta. Raamattu kertoo totuuden miten se tulee menemään. Olen pitkänlinjan kristitty ja jos yhtään tuntisitte raamattua niin tietäisitte miten asiat tulevat menemään ja missä järjestkyksessä sekä miten, mutta tarkkaa aikaa ei voi tietää kuin Taivaan Isä.
Se koskee vain kuolleita, ei eläviä tempaista mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän piti tapahtua viimeksi viime vuonna 5.9.2024. 😂
Myös 23.9.2019 piti tempuun eli temmahduksen tapahtua.
https://jeesusontulossa.fi/sisalto/2392019-profetia--kristityistä-jotka…
Vaikea sanoa. Pian nähdään.