Millainen ihminen katsoo temppareita?
Kommentit (12)
Minä olen aina olettanut, että tuollaiset ohjelmat laitetaan taustameluksi kun on liian hiljaista.
Se nyt vaan on aivot-narikkaan-viihdettä. Varmaan harva katsoo sitä ajatuksella, että "Vau, haluun olla just samanlainen ku toi Jessica!".
Kyllä ihmiset tarvitsee jonkun jota katsoa nenän vartta pitkin. On kätevää jos se joku on televisiossa niin ei tarvitse sietää niitä tosielämässä.
Ne yhtä vajaat tyypit kuin mitä ovat Temppareissa esiintyvätkin.
Bro te käytätte kaikki aikanne täällä Amanda Harkimon elämän analysoimiseen ja turhan politiikan jauhamiseen, ne on samoja tyyppejä ku te kaikki itekki
Vanhat miehet katsoo temppareita, tiedän useammankin. Siinä on nuoret naiset vähissä vaatteissa ja seksiä kaupan päälle.
En ymmärrä. Suomen Temppareissa kakaroita jotka seukanneet puoli vuotta, eikä ketään kiinnosta jatkaako ne yhdessä vai ei. Jenkkiversiossa sentään aikuisia ihmisiä joilla monivuotinen suhde takana, joten sitä voin katsoa, silloin kun sen jostain näen. Suomen Temppareita voin vilkaista jonkun toisen ohjelman mainostauolla, mutta nythän ei tarvitse tehdä edes sitä.
Ei ainakaan sellainen kuin minä - en tiedä mikä on temppari?
Toimettomat ihmiset. Sama porukka joka katsoi aikanaan BB:tä.