Eikö se ole luonnotonta tuntea seksuaalista vetoa vaihdevuodet ohittaneeseen naiseen?
Eihän siihen ole mitään evolutiivista syytä, kun nainen ei enää voi lapsia saada.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ihminen on hyperseksuaalinen eläin.
Nainenkin?
Se ei tarkoita täysin hormonitonta tilaa tai että on retardi. Sydämen viisautta on naisilla. Makunsa kullakin.
Enimmäkseen olen ainakin itse harrastanut seksiä niin, että siitä ei voi tulla lasta. Joten en ymmärrä, mitä eroa siinä on vaihdevuosi-ikäiseen?
Kyllähän ehkäisyäkin on käytetty jo tuhansia vuosia, vaikka siinäkin pyritään tarkoituksella harrastamaan lisääntymiskelvotonta seksiä.
Kaikilta ei lopu hormonien tuotanto vaihdevuosiin. Joiltain loppuu joiltain ei. Molemmissa tapauksissa lopputulos on luonnollinen. Ainakin jos ei käytä mitään hormoneja.
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen olen ainakin itse harrastanut seksiä niin, että siitä ei voi tulla lasta. Joten en ymmärrä, mitä eroa siinä on vaihdevuosi-ikäiseen?
Liskoaivot. Lasten takia me seksiä ylipäätään halutaan. Ja nyt ei ollut kyse seksin harrastamisesta vaan seksuaalisen vedon tuntemisesta. Tämä on olennainen ero, jota keskivertoa tyhmempi ei toki ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mies nyt tuntee seksuaalista vetovoimaa myyränkoloakin kohtaan. Elukka kun on.
Voit puhua vain omasta miehestäsi ja jättää muut tuon määritelmän ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ehkäisyäkin on käytetty jo tuhansia vuosia, vaikka siinäkin pyritään tarkoituksella harrastamaan lisääntymiskelvotonta seksiä.
On ihmeellistä miten yksinkertaista porukkaa täällä on ihan pokkana vastailemassa
Vierailija kirjoitti:
Mies nyt tuntee seksuaalista vetovoimaa myyränkoloakin kohtaan. Elukka kun on.
Mies on normaali, naisella on kehittymättömät, lapsen tasolle jääneet halut
Ei ole. Ihminen on hyperseksuaalinen eläin.