Täytyisi taas mennä värjäyttämään hiukset
Harmaata taas juuresta kasvaa. Kyllä saisi aina olla värjäyttämässä, kun on muuten harmaat hiukset. T. Valis
Kommentit (15)
eihän sulla ole rahaa, vai myitkö patjasi.
Anna harmaantua luonnollisesti. Tulee lopulta kaunis ja säästyy rahaa ja luontoa.
Vierailija kirjoitti:
No aja pois ne
Yhtä nopeasti ne harmaat silti kasvaa, ap joutuisi ajelemaan niitä yhtä usein kuin nyt värjää
Vierailija kirjoitti:
No aja pois ne
Tämä on hyvä ratkaisu. Toinen hyvä ratkaisu on, että antaa harmaantua rauhassa. Tietysti jos on vanha väri ja tullut juurikasvua, voi olla vaikea kestää tilannetta sen aikaa, että koko tukka on harmaa. Välimuotoratkaisu olisi ajaa harmaaksi siiliksi ja kasvattaa siitä haluamaansa mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna harmaantua luonnollisesti. Tulee lopulta kaunis ja säästyy rahaa ja luontoa.
Mä olin 2 vuotta täysin omilla, harmailla hiuksilla. En tykkää niistä.ap
Ja tuohon sulla kyllä riittää rahat...Älä sitten valita, ettei ole rahaa kesä/tai muihinkaan vaatteisiin! Taksilla tietysti pitää sinne taas mennäkin, siihenkin löytyy rahaa.
Oikeastaan aika noloa jo...
Miksi sä jaksat täällä mainostaa rahanmenoasi, kun tiedät että saat kritiikkiä😬
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä jaksat täällä mainostaa rahanmenoasi, kun tiedät että saat kritiikkiä😬
Koska ap nyt on tyhmä ja yksinkertainen. Kaikkihan sen jo tietävät.
Värjää itse, niin voit säästää rahat siihen haaveilemaasi konserttiin. Toisaalta voisit toivoa konserttilippua mieheltä joululahjaksi? Vai onko se tosiaan niin pihi, ettei korjauta edes sitä autoa?
Vierailija kirjoitti:
Kotivärjäys ei käy?
Käy sekin. Tosin ei mennyt kampaajallakaan väri ihan oikein viimeksi, mutta toki sitä voi kokeilla.ap
Ei kukaan oikeasti vähävarainen käy jatkuvasti kampaajalla värjäyttämässä, saati ajele taksilla. Jokin ei nyt täsmää...
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan oikeasti vähävarainen käy jatkuvasti kampaajalla värjäyttämässä, saati ajele taksilla. Jokin ei nyt täsmää...
En ole kuukausiin ajellut taksilla.ap
Mä olen omat hiukset värjänny jo kohta 20 vuotta. Paremmin kun kampaaja. Tuttava on kampaaja ja kävin hänen luonaan värjäämässä ihan huvikseen " hemmotellakseni itseäni". Ohimon kohdalla ei ollu sitten väriä yhtään vaan harmaat loisti. Toinen tuttava taas värjää niin, et hän levittää värin melkein yli poskien ja keskelle otsaa, et varmasti värjäytyy kaikki. Itse en ole ollu hänen asiakkaana,mut huvitti kun eräälläkin oli sit monta päivää puoli naamaa siinä värissä,kunnes peseytyi pois. 🤣