Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mykkäkoulu henkistä väkivaltaa?

Vierailija
17.09.2025 |

Mies syytti mua eilen asiasta mitä en muista menneen ihan niin. Teki riidan. Nyt ei puhu mulle kuin yksitäisiä sanoja jos niitäkään. Miten tässä nyt kuuluu elää? Yhteiset lapset ja talous. On siis ennenkin ollut mykkäkoulua, ei ole eka kerta. Mutta ei näin pitkään. Itellä työ joka asiakaspalvelua. Väkisinkin vaikuttaa taustalla siihen

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin väitetään, mutta olen toista mieltä. Itse menen joskus riitatilanteessa vain niin lukkoon, että en pysty puhumaan enää.

Onhan tuo juuri sitä kun et suostu kommunikoimaan ja yrität saada toisen lukemaan sinun ajatuksia kun kuitenkin vaadit/haluat että se toinen korjaa tilanteen sinun mieliksi että sinun itse ei tarvi kantaa vastuusta ongelmista

Kyse ei ole suostumisesta, vaan en pysty, siis en fyysisesti pysty puhumaan.

Vierailija
22/23 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa sietää yleensä läheisriippuvaiset ihmiset. Ja ne joita on ennenkin kohdeltu huonosti.

Voi sanoa, että läheisriippuvainen on yleisesti samankaltaisia kuin hyväksi käyttävät. Molemmat on kuin kiuttelevia pikkulapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen valittaa, nalkuttaa, vaatii, huutaa, kiukuttelee ja kitisee sitten kun miehellä palaa hermo tuohon jatkuvaan kitinään niin nainen loukkaantuu ja aloittaa mykkäkoulun siihen asti että mies pyytämään anteeksi että pääsee jatkamaan sitä valitusta, nalkutusta kitinää ja kiukuttelua ilman että naisen tarvii miettiä omaa käytöstään. Mykkäkoulu on henkisen manipuloinnin taktiikka ja jokainen nainen harrastaa tuota henkistä manipulointia että saa muut tekemään niin kuin nainen haluaa

Meillä se on kyllä mies, joka tuota harrastaa kun taas itse haluaisin puhua asiat selväksi ja sopia asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän