Onko mykkäkoulu henkistä väkivaltaa?
Mies syytti mua eilen asiasta mitä en muista menneen ihan niin. Teki riidan. Nyt ei puhu mulle kuin yksitäisiä sanoja jos niitäkään. Miten tässä nyt kuuluu elää? Yhteiset lapset ja talous. On siis ennenkin ollut mykkäkoulua, ei ole eka kerta. Mutta ei näin pitkään. Itellä työ joka asiakaspalvelua. Väkisinkin vaikuttaa taustalla siihen
Kommentit (23)
Henkistä väkivaltaa sietää yleensä läheisriippuvaiset ihmiset. Ja ne joita on ennenkin kohdeltu huonosti.
Voi sanoa, että läheisriippuvainen on yleisesti samankaltaisia kuin hyväksi käyttävät. Molemmat on kuin kiuttelevia pikkulapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen valittaa, nalkuttaa, vaatii, huutaa, kiukuttelee ja kitisee sitten kun miehellä palaa hermo tuohon jatkuvaan kitinään niin nainen loukkaantuu ja aloittaa mykkäkoulun siihen asti että mies pyytämään anteeksi että pääsee jatkamaan sitä valitusta, nalkutusta kitinää ja kiukuttelua ilman että naisen tarvii miettiä omaa käytöstään. Mykkäkoulu on henkisen manipuloinnin taktiikka ja jokainen nainen harrastaa tuota henkistä manipulointia että saa muut tekemään niin kuin nainen haluaa
Meillä se on kyllä mies, joka tuota harrastaa kun taas itse haluaisin puhua asiat selväksi ja sopia asian.
Kyse ei ole suostumisesta, vaan en pysty, siis en fyysisesti pysty puhumaan.