Miehen haluttomuus
Onko kellään ollut miehellä haluttomuutta, joka palautui pikkulapsivaiheen jälkeen?
Olen lapsia edeltävissä mitoissa, joku sitä kuitenkin kysyt. Mies ei halua seksiä kuin harvoin. Silloin harvoin laatu on hyvää ja tulee vanhat ajat mieleen. Teen aloitteita ja saan pakit ja alkaa jo ahdistaa asia. Meillä on pari alle kouluikäistä lasta. Hoidetaan kotia ja lapsia tasapuolisesti. Muuta läheisyyttä, halailua yms on mutta seksiä ei.
Olen kysynyt mieheltä mistä kiikastaa, sanoo että ei johdu minusta, ei vain tee yhtään mieli.
Lohduttakaa joku että tämä vielä muuttuu paremmaksi? Mies on muuten mahtava. Mutta en pysty kuvittelemaan harvakseltaan kuihtuvaa loppuelämää ilman seksiä.
Kommentit (8)
Ei se muutu. Suosittelen etsimään sivusuhteen.
Mitä jos nyt keskittyisit niihin lapsiin ja perheeseen muuten ja laita ne omat halut hetkeksi sivuun
Mies saattaa olla väsynyt ja ehkä myös vähän ihmeissään uudesta elämäntilanteesta. Eiköhän tuo ajan kanssa mene ohi jos suhde muuten toimii ja läheisyyttä löytyy.
Harrastaako kaveri säännöllisesti liikuntaa? Jos ei, lihastreeniä kehiin ja kohta alkaa panettaa.
M47
Jos tuo mies pikkuhiljaa innostuisi jos saisitte ystäviä joitten kanssa asiasta keskustella . Minulla ei nyt ihan sellaista kokemusta ole, mutta on kyllä joskus ystäväpiirissä tarkoituksella juteltu . Minä itse tykkäsin jutella ja ihme kyllä yllätyksekseni moni nainenkin, joka oli käymässä avioparinsa kanssa. Siinä vasta oikein tajusin kuinka monella parilla juurikin nainen joutui usein kärsimään puutetta. Luottamuksellistahan sen pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nyt keskittyisit niihin lapsiin ja perheeseen muuten ja laita ne omat halut hetkeksi sivuun
Ja millos ne halut sitten saa kaivaa taas sieltä naftaliinista?
En suosittele tätä. Jos seksi on aplle tärkeää, kannattaa asia selvittää. Ja seksittömässä suhteessa ei tartte kärvistellä, jos kerran itsellä haluja riittäisi.
Joo pikkulapsiarjessa aikuisten välinen hubailu melkein mahdotonta kun pikkuinen on aina läsnä, sitten kun kasvavat vähän isommiksi ja tulevat jo vähän toimeen yksinkin niin voi jo sopia suihkutreffejä kumppanin kaa t: Kaks kakkavääkylää kasvattanut
Jätä se sika. Niinhän miehetkin neuvovat aina, jos ei naista just nyt nappaa.