Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen, ettei tämä yhteiskunta ole hyväksi ja tarkoituksellisesti sairastuttaa ihmiset. Muita?

Vierailija
17.09.2025 |

Tästä voisi tehdä hyvin pitkän aloituksen. Kuitenkin listaan ne kaikista selvimmät ristiriidat. En usko tämän yhteiskunnan hyvyyteen lainkaan ja niin kauan kuin raha ja valta menee ihmisarvon edelle, ei muutosta ole näkyvissä ellemme me yhteiskunnan orjat tee jotain. 

- On täysin selvää, että ihmiset voivat huonosti. Ihmisiä jää mt-ongelmien vuoksi työkyvyttömäksi, sillä kaikki perustuu vain tehokkuuteen ja tuottoon. Ihmisten huonosta voinnista syytetään ketä? No yksilöä. (jokaisella toki vastuu itsestään mutta palaan siihen myöhemmin.)

Että ihminen on aivan itse ongelmansa aiheuttanut ja että tuntevat ihmiset ovat heikko laatua. Tätä nimenomaan kuitenkin halutaankin aiheuttaa, ihmisten välistä aggressiota ja syyttelyä, kaaosta, joka ei suinkaan jää vain tähän aiheeseen vaan ulottuu ihan kaikkeen keskusteluun. 

- Ravinto. Ihmisten ei edes haluta voida hyvin. Miten voi olla mahdollista, että niin järkyttävän ultraprossoitu ja ravintoköyhä aines kattaa 80% ruokakaupoistamme? Se sairastuttaa meidät. Nimenomaan nämä kaikki kansansairaudet aiheuttaa ravinto, joka jää hyvin puutteelliseksi. Ihmisen kuuluu syödä kasviksia, rasvaa, proteiinia. Esimerkiksi tuotteet, jotka ovat vähärasvaisia on täyttä huijausta ja prosessoitua ravintoköyhää syötävää. Tutustukaa insuliiniresistenssiin ja matala-asteiseen tulehdukseen niin ymmärrätte enemmän.

- Ihmisten päihdeongelmiin ei todellisuudessa edes haluta puuttua kuin vain näöllisesti valtion tasolta. Päihdekulttuurissa kasvavia ihmisiä on helpompaa ohjailla monella tavalla. Ihminen katoaa luonnollisesta tilastaan. Ei ole omassa voimassaan vaikka joisikin "kohtuurajoissa". Nuo kaikki päihdevalistukset ja hoidot ovat toki hyväksi mutta ne ei edes riitä kaikille tarvitseville. On ristiriitaista mitä ylipäätään terveydenhuollossa puhutaan, miten ihmisiä halutaan hoitaa ja apua saa MUTTA valtio ei kuitenkaan tahdo edes panostaa voidaksemme hyvin vaikka rahaa olisi. Kyllähän tätä on nähty pitkin vuosia, että ykskaks niitä miljardeja löytyy toinen jos kolmaskin jonnekin ulkomaisiin projekteihin, mistä hädin tuskin uutisoidaan. Omalle kansalle ei kuitenkaan riitä, joiden selkänahasta se raha revitään. Rahaa on paljon enemmän kuin meille annetaan edes ymmärtää.

Tätä koko yhteiskuntaa ei edes pyöritä enää suomalaiset vaan ulkoapäin tulevat ohjeistukset, josta hyötyvät kaikista rikkaimmat ja koko valtion yläpuolella istuva "kerma".

Jokaisen vastuulla on nähdä, herätä. Alkaa elämään mahdollisimman totuudellista elämää itselleen. Kuunnella omia tuntemuksiaan, syödä sellasta ravintoa mitä keho tarvitsee. Ymmärtää, miten luonnottomassa tilassa me elämme ja miten meidät halutaan sokeuttaa täysin toisiamme vastaan.

Meidän kuuluu alkaa rakentamaan yhteiskuntaa, jossa me välitämme itsestämme ja toisistamme. Jos suomalaiset heräävät ja nousevat eliittiä vastaan niin pelastumme. Tähän tarvitaan kuitenkin valtavan iso määrä ihmisiä. 

Näin minä tämän asian näen ja lista jatkuisi paljonkin vielä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu kiitos.

Vierailija
2/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vakavasti sairas, kuolinkorahdusta odotellessa 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000001932364.html

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, sitä saa mitä tilaa jne...

Vierailija
4/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo totta, mutta se on niin vaikea asia koska jos mä itse muistelen mun omaa nuoruutta niin mä elin ihan yhtä huonosti ku kaikki muutki koska mulla ei ollu mitään omaa tietämystä mistään niin siinä eli tavallaan ihan hypnoosissa ruokavalioiden, ulkoa tulevien, oman traumakäyttäytymisen jne osalta puskuen pelkkää pahaa oloa ympärille ja sitähän kaikki muutkin tekee, jos mulle olis sillon joku tullu ohjeistamaan jotain niin mä olisin käskeny painuu muualle, niinku nytkin kaikki tekee. Vasta mun oma sairastuminen näytti mulle ne asiat ja sen hypnoosin, minkä jälkeen mä olin ees kykenevä ymmärtämään missä oikein mennää ja näkemään sen oman valheellisen verhon taakke. Sitä on mahdotonta ymmärtää jos on sen hypnoosin keskellä. Mua inhottaa sanoo tää mutta siinä on 2 vaihtoehtoo, joko alkaa itsekin hyödyntämään sitä hypnoosihyrrää omien tietojen avulla ja tekee itsensä varakkaaks myös tai vaan antaa olla ja on onneton koska kukaan ei muuta ajatteluaan ennen ku ne on itse valmiita siihen, liian isot voimat vastassa

Vierailija
5/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihmisten täytyisi herätä! Kyseenalaistaa aivan kaikki mitä ympäristössä on "normaalia".

Minusta on ensinnäkin aivan järkyttävää, että ihmisiä, yksilöinä syytellään. Meille tarjotaan tyhjää mutta kun olemme tarvitsevia eikä se auta, niin se on oma vikamme. Ihmisiä manipuloidaan valtavan paljon täällä monessakin asiassa.

Siinä mielessä nämä normit on rakennettu ihan fiksusti, ettei ihmiset osaa edes kyseenalaistaa kokonaisuutta. Sen vuoksi koska kuitenkin saamme vähän ja jotkut asiat toimivat, jolla luodaan illuusio, että meillä olisi asiat hyvin ja pitäisi olla kiitollisia.

Kuitenkin kun epäkohtia tuodaan esiin, niin tarkoituksellisesti halutaan ihmisiä asettaa toisiaan vastaan median avulla. Meitä sumutetaan alituiseen.

Meidän pitäisi kansakuntana kokoontua yhteen ja herätä. Oikeasti tehdä hyvää toisillemme ja kyseenalaistaa tämä kaaos missä elämme.

Onneksi porukka on alkanut heräämään mutta ei vielä tarpeeksi isossa mittakaavassa.

Vierailija
6/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lähikaupan valikoima on ainakin heikko. Ja jos rahaa ei monilla ole ostaa. Tai kunto ei kestä hakea pitkältä tms.

Vierailija
7/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hallituksilta tarkoituksellista jakaa kansa juuri siksi, että saadaan erotettua ihmiset toisistaan. Koska ihmiset ovat vahvoja yhteisössä ja yhdessä. Sitä hallitus ei halua. Ei toki kansamme hyväksikäyttäjätkään sitä halua, koska he haluavat itse voida hyvin ja riistää muilta. Lämmin yhteisöllinen osa kansalaisista voisi liittoutua ja yhdistyä paremmin. Elämä voi olla todella lämmintä ja mukavaa, jos sen oikein oivaltaa. Harnmi vaan, että ihmiset ovat kääntyneet pois toistensa läheltä jo niin pahasti, että pelkäävät henkistä läheisyyttä ja platoonista ihmisten välistä rakkautta. 

Vierailija
8/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen askel paranemiseen on se, että aletaan puhumaan aiheesta, toivo on tässä päivässä :)

Vierailija
9/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo totta, mutta se on niin vaikea asia koska jos mä itse muistelen mun omaa nuoruutta niin mä elin ihan yhtä huonosti ku kaikki muutki koska mulla ei ollu mitään omaa tietämystä mistään niin siinä eli tavallaan ihan hypnoosissa ruokavalioiden, ulkoa tulevien, oman traumakäyttäytymisen jne osalta puskuen pelkkää pahaa oloa ympärille ja sitähän kaikki muutkin tekee, jos mulle olis sillon joku tullu ohjeistamaan jotain niin mä olisin käskeny painuu muualle, niinku nytkin kaikki tekee. Vasta mun oma sairastuminen näytti mulle ne asiat ja sen hypnoosin, minkä jälkeen mä olin ees kykenevä ymmärtämään missä oikein mennää ja näkemään sen oman valheellisen verhon taakke. Sitä on mahdotonta ymmärtää jos on sen hypnoosin keskellä. Mua inhottaa sanoo tää mutta siinä on 2 vaihtoehtoo, joko alkaa itsekin hyödyntämään sitä hypnoosihyrrää omien tietojen avulla ja tekee itsensä varakkaaks myös tai vaan antaa olla ja on onneton koska kukaan ei

Me ihmiset olemme erilaisia. Itse sain apua kirjaston filosofiselta ja hyvinvointiosastolta. Siellä kannattaa vierailla sinä eksynyt nuori, joka luet tätä :)

(ohje ei siis ole lainaamalleni, tarjoan vain tähän viitaten vaihtoehtoa nuorille ja eksyneille)

Vierailija
10/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lähikaupan valikoima on ainakin heikko. Ja jos rahaa ei monilla ole ostaa. Tai kunto ei kestä hakea pitkältä tms.

Juuri näin tai ihmisiä pelotellaan vaikkapa rasvalla, jolloin sitten olevinaan piilosokeroidut ja ultraprossoidut tuotteet ovat terveellisempiä. Käsketään laihduttamaan tuotteilla, jotka eivät pidä nälkää ja jotka sairastuttavat kehoa entisestään. Siinäkin tapauksessa syytellään yksilöä.

Oikeasti on edullista syödä terveellisestikin. Kasviksia, kananmunia, kanaa, lihaa, munia, voita, juustoja. Ihminen voi hyvin, ei tarvitse viittä ateriaa päivässä joka pitää insuliinit koholla ja sairastuttaa. Kun ihminen syö täyspainoisesti hyvää ruokaa, niin ei tarvitse välipaloja ja muutama kunnon ateria riittää. Pysyy terveenä, ei lääkkeitä. 

Niin kuitenkin tuo valtamedia haluaa pelotella ja kansansairaudet ja ylipaino ne vain lisääntyy. Josta jälleen syytellään ihmistä itseään. 

Vierailija
11/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap.

Vierailija
12/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan koska kansa lähtee kaduille. Tämä kansalta riisto on saatava loppumaan.

Vierailija
13/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheesi rasvasta eivät pidä paikkaansa. Eläinrasva aiheuttaa monia sairauksia.

Vierailija
14/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi keskustella ja pyrkiä saamaan asiat hyvin kaikille. Ja tiedostaminen on ensimmäinen askel.

Vierailija
15/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan koska kansa lähtee kaduille. Tämä kansalta riisto on saatava loppumaan.

Niin. Ei väkivalloin vaan yhdessä protestoimaan kansana, että miksi meitä ei kohdella ihmisinä vaan elämme yhteiskunnassa, joka sairastuttaa meidät, joista syytetään meitä vaikka tämä on nimenomaan rakennettu toisiamme vastaan. Meidän pitäisi mennä valtavalla joukolla Helsinkiin ja hakea eliitti pois eduskunnasta. Koko järjestelmä tai ihmiset uusiksi siellä ilman korruptiota. Koko kansa yhdessä äänestämässä ja keskustelemassa tulevaisuudestamme. Jos emme tee mitään niin meitä ei enää ole. 

Vierailija
16/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Venäjän trollien tekemä ketju, johon sama tyyppi kommentoi? "Hyvin kirjoitettu kiitos."

Koitetaan saada suomalaisia tyytymättömäksi ja kaduille rähisemään.

Vierailija
17/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on me ihmiset.

Vierailija
18/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Venäjän trollien tekemä ketju, johon sama tyyppi kommentoi? "Hyvin kirjoitettu kiitos."

Koitetaan saada suomalaisia tyytymättömäksi ja kaduille rähisemään.

Onko tämä kommentti sen rikkaan kommentti, joka syyttää venäjää, ettei hänen omia rikoksia nähtäisi?

Vierailija
19/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen täysjärkinen ihminen osaa valita terveellisen, kasvispainotteisen ruokavalion ja liikunnallisen elämäntavan itselleen ja perheelleen. Jos työpaikkaa ei löydy, voi vapaasti kouluttautua lisää tai ryhtyä yksityisyrittäjäksi alalle, joka kiinnostaa.

Aivan turhaa syyttää kaikesta yhteiskuntaa.

Vierailija
20/28 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta on me ihmiset.

Hallitus nyt kumminkin tekee päätökset katuvat kansalaiset antamaansa ääntä tai eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän