Mies ei jaksanut olla kuin 3 päivää yksin erämaassa alone sarjassa.
Pillua teki mieli niin lähti vaimon luokse. Jaksaisin olla vuoden vaikka yksin koska olen ollut viimeiset 25 vuotta yksin muutenkin ilman parisuhdetta. T: kiltti mies
Kommentit (9)
Mä ennustin jo ekaa jaksoa katsoessa, että tää tyyppi lähtee ekana.
Oli ikävä tyttäystävää, herttaista.
Tuossa on kyse siitä kuka kestää nälkää kauemmin. Ei niille ole annettu juuri välineitä millä saa ruokaa hankittua. Ihminen voi olla 14-20 päivää ilman ruokaa ennen kun alkaa olee niin heikko ettei voi edes liikkua. Niille annettiin 2 kalaverkkoa mutta niitä on vaikea käyttää jos ei ole venettä. Ja siima jossa on pelkkä koukku ei silläkään paljoa tee. Olen ollut lapissa 12 päivää vaeltamassa. Minulla oli virveli ja pieniä lippoja ja sain joka päivä kalaa. Olisin voinut olla siellä 2 kuukautta helposti koska oli välineet jolla sain kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyse siitä kuka kestää nälkää kauemmin. Ei niille ole annettu juuri välineitä millä saa ruokaa hankittua. Ihminen voi olla 14-20 päivää ilman ruokaa ennen kun alkaa olee niin heikko ettei voi edes liikkua. Niille annettiin 2 kalaverkkoa mutta niitä on vaikea käyttää jos ei ole venettä. Ja siima jossa on pelkkä koukku ei silläkään paljoa tee. Olen ollut lapissa 12 päivää vaeltamassa. Minulla oli virveli ja pieniä lippoja ja sain joka päivä kalaa. Olisin voinut olla siellä 2 kuukautta helposti koska oli välineet jolla sain kalaa.
Tää ekana lähtenyt kuitenkin sanoi "pelastustiimillekin" voivansa fyysisesti hyvin. Eli ei vaan pää kestänyt.
Kalahan syö tunnetusti joka päivä ja hyvin, sen kun käy virvelöimässä vain Pietarin kalasaaliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ekana lähtenyt kuitenkin sanoi "pelastustiimillekin" voivansa fyysisesti hyvin. Eli ei vaan pää kestänyt.
Ne sai aluksi jotain pähkinöitä ja muuta mutta odotan 2-3 viikkoa kun ne muut ei saa ruokaa. 3 päivää pärjää kyllä jos saa vaikka jotain marjoja metsästä.
Vierailija kirjoitti:
"""Ja jos mä olisin ollut sun kimpassa olisimme voineet olla toiset 2kk. Onhan metsässä vaikka mitä safkaa mitä voi laittaa kylkiluiden alle... olis vedetty takin huppu-ja helmanyöri ja tehty rihmat ja pyydystetty lintuja ... marjoja löytyy lakkaa mustikkaa juolukkaa puolukkaa.. hätätilassa jäkälän juuriosaa marjanlehti-ja naavateetä jos kevät niin linnunmunia... kyllä metsässä elää kun olla jaksaa. Mutta jos alkaa himottaa kotioloja niin kuolee ikävään ennenkuin nälkään. terv mummo67v.
Ilman ruokaa? Helppo ohota.