Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräät miehet eivät hyväksy naisia lainkaan ja haluavat hallita?

Vierailija
16.09.2025 |

Siis eräs mies sanoi, että nauran liikaa, mutta kuitenkin miesten mielestä naisten pitää nauraa, mutta ei toki liikaa, tai liian vähän, mutta sopivasti? Pitää pukeutua miesten mieleen? Kuka helvatti tämän keksi, kun itse pukeudun juuri näin, mistä itse tykkään ja nauran, kun naurattaa, ja hymyilen kun hymyilyttää. Ja kuka helvatti keksi, että naisten pitää hymyillä 24/7 ja aina pilke silmäkulmissa? Naiset laitettu johonkin laatikkoon, että kaikki muut inhimilliset tunteet ja arvot eivät kuulu naiseuteen lainkaan? En ole itse vaatimassa, jos etsin miestä, että onko nyt se helvetin hymyn pilke silmäkulmissa sinulla 24/7? Ja onko sinulla mies se punainen röyhelö essu  päällä, että osaat laittaa ruokaa ja olet aina niin sosiaalinen ja aina niin vitu..n iloinen? Ja osaat lisäksi vaikka rakentaa talon, osaat tietokone ohjelmat, osaat sähkötyöt ym. ja lisäksi vielä miehille neuvo, että naurat koko ajan, mutta ei toki liikaa, mutta sopivasti ja hymyilet 24/7? Eikö tämän kaltaiset ihmiset ole mielisairasta kamaa? Siis jos ihminen hekottaa koko ajan pilke silmäkulmissa, niin eikö tämän kaltaiset tule ohjata mielisairaalaan tai saamaan apua? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme