Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa BDSM kokemuksista.

Vierailija
16.09.2025 |

Moi,aihe kiinnostaa koska sain yhteys tiedot ns ammatti/Dom miehelle jolla on oma saliksi kutsuttu paikka jossa näitä juttuja tehdään.ajatus on minua aina kiihottanu että joku alistaisi minua ja käyttäisi lelunaan.millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä kokemuksia.

Vierailija
2/16 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok kokemuksia. Hauskaa vaihtelua. Muuttuu tylsäksi, kun usein tekee. Fantasiana toimii paremmin.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen mainos.

Vierailija
4/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan p.skaa. BDSM ihmiset on kaikki ihan sekaisin. Kuten sanottu, fantasiat on parempi pitää fantasioina.

Vierailija
5/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan p.skaa. BDSM ihmiset on kaikki ihan sekaisin. Kuten sanottu, fantasiat on parempi pitää fantasioina.

Ei pidä tuomita, eikä kenenkään ole pakko.

Vierailija
6/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse, totean monen vuoden kokemusten perusteella. Ja todellakin, kenenkään ei ole pakko, pitäkää rajanne ja rakastakaa itseänne, ei kannata pilata elämäänsä BDSM touhuilla.

Vierailija
7/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi pitkä juttu, jos ihan kaiken edes yhdestä sessiosta kertoisin, mutta tehdään lyhyt versio.

Tapahtui siis ensi treffeillä, tosin asiasta oli keskusteltu kk Tinderissä ja Snapchatissä.....

Käskytin naisen pukeutumaan seksihepeneisiin, sidoin hänet lattialle avuttomaksi paketiksi ja annoin 30min aikaa vapautua. 5min välein lisättiin vaikeutta, eli silmäside, kaulapanta, suupallo, nänninipistimet, piiskaa ja lisää piiskaa. Eli esileikkiin siinä varustuksessa mitä oli "päällä" kun vapautuisi tai kun aika loppuu.

Ei vapautunut, joten tuoliin käsistä ja jaloista kiinni esileikkiin, eli vibrattavaksi. Wand sauva naruilla haaroväliin kiinni ja 5min välein lisää tehoa kunnes 30min tulee taas täyteen. Oli herkkä saamaan orgasmeja ja ei edes jälkeenpäin osannut kertoa montako sai, kun oli kuulemma lähes yhtäjaksoista orgasmia. 

Esileikin jälkeen lattialle polvilleen, pää lattiaan, kädet kiinnitettiin nilkkoihin, jalkojen väliin tanko niin että oli oikein leveä haara ja peppu pystyssä. Anustappi peppuun ja wand sauvalla tähän vibrausta samalla kun nain häntä takaapäin. Tätä tilannetta kehui jälkeenpäin elämänsä parhaaksi kokemukseksi. Nainnin jälkeen lisää vibrausta anustapin päähän ja dildolla naintia. Tässä kohtaa häneltä tuli lammikko eli squirttasi.

Tämän jälkeen sänkyyn niin leveään ja tiukkaan X-asentoon kahlituks,i kuin vain raajat antoivat periksi. Vibra taas haaroväliin kiinni, suupallo pois ja "pakko" suihinnainti. Vartin kesti tätä kunnes halusi keskeyttää, kun ei enää kestänyt lisää orgasmeja.

Yöllä vielä harrastettiin perinteistä lusikka-asento seksiä. Oli kyllä ikimuistoinen ilta&yö molemmille. On toistettu myöhemmin, vähän varoiden, mutta molemmat ovat sitä mieltä että tuo eka kerta oli ihanin....johtuiko jännityksestä vai mistä sillä emme tosiaan olleet nähneet kuin kuvat toisistamme ennen tuota. 

Vierailija
8/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni on positiivisia.asiansa osaavat on ihan huippuja amatöörit ja aloittelijat on mitä on eli kokemus voi olla keinoksi.

Vierailija
9/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosplay,goth,Nerd +yhdistettynä kevyeen bdsm leikkeihin on nyt muodissa Tšekissä,Saksassa,ruotsissa.tanskassa.kuukauden vanhaa messu tietoa hollannista.ne on nyt seksin trendit.

Vierailija
10/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cosplay,goth,Nerd +yhdistettynä kevyeen bdsm leikkeihin on nyt muodissa Tšekissä,Saksassa,ruotsissa.tanskassa.kuukauden vanhaa messu tietoa hollannista.ne on nyt seksin trendit.

Nyt odottelemaan milloin Sexpo tarttuu tähän trendiin ja terapeutit alkavat julistamaan ilosanomaa julkisuudessa.

Vierailija
11/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse, totean monen vuoden kokemusten perusteella. Ja todellakin, kenenkään ei ole pakko, pitäkää rajanne ja rakastakaa itseänne, ei kannata pilata elämäänsä BDSM touhuilla.

Ohis, samaa mieltä, ihan järkyttävää. 

Vierailija
12/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tämä kovin bdsm, ehkä enemmänkin sido minut ota minut leikki. Minut oli kuitenkin kiinnitetty käsistä ja jaloista sänkyyn ja mies ensin vibrasi minua, jonka jälkeen kaivoi tietämättäni tilanneen kohtuu kokoisen dildon ja suurenkaan esiin. Hän laittoi suurenkaan paikoilleen dildotti minua ja käytti vähän väliä dildoa myös suurenkaalla avoimessa suussani. Tuo jotenkin tuntui super alistamiselta, koska minulla ei ollut mitään mahdollisuutta estää tuota, enkä mielelläni ota edes sisälläni käynyttä penistä suuhuni, ellen ole erittäin kiihottunut ja lähellä orgasmia.

Vierailija
13/16 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v mies, olin pitkään fantasioinut alistumisesta miehelle. Mietin asiaa ja laiton bdsm treffi sivustolle ilmoituksen. Melkeen heti kilahti vastaus ja mies olismasta kaupungistakin. Sovimme treffit paikalliselle ABC asemalle Ja tapasimme kahvin merkeissä. Mies oli fiksu ja huoliteltu ja kertoi olevansa opettaja ammatiltaan. Kaikki natsasi ja sovimme hänen luo tapaamisen lauantaiksi. Ajoin 2 kerroksisen omakotitalon pihaan soitin kelloa, hän avasi oven ja toivotti tervetulleeksi. Menimme alakertaan hän avasi yhden huoneen oven jossa oli pulpetti ja opettajanpöytä. Seinillä roikkui piiskoja, kahleita ja kaikkea bdsm tavaraa. Hän avasi arkun josta kaivoi esille verkkosukat. sukkanauhat, skottiruutuisen hameen ja mustankorsetin. Puin nöyrästi vetimet päälle, sain vielä piikkikorkokengät jalkaani ja valkoiset säärystimet. Hän sanoi noniin tyttöseni kolutus alkaa mene kontille eteeni. Menin kontille hän riisui ja sain munan suuhun joka oli todella iso. Sitten sain komennon pulpetille mahalle, hän otti käteensä puisen vanhan karttakepin. Sain piiskaa niin että huusin ja nyyhkytin, hän alkoi runkata munaani takaapäin ja kohta ruiskin lattialle lastini. Sitten tunsin tuon valtavanelimen aukollani ja liukuvoiteen. Opettaja alkoi porutumaan piiskattuun aukkooni huusin tuskasta kunnes elin oli pohjassa. Ope alkoi rytmikkään naimisen pyhimpääni nyyhkytin, huusin kunnes ope laukesi muristen syvälle suoleeni. Koulutukseni jatkui myöhään yöhön, olin lopuksi piiskattu sinikirjavaksi ja naitu suuhun ja pyllyyn että, olin ihan loppu.

Vierailija
14/16 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina jatkuu.

Pääsin hädintuskin liikkumaan suihkuun. Pukeminen oli vaikeaa saatikka istuminen vielä vaikeampaa. Sain vaatteet niskaani ja kiitin opettajaa sessiosta. Menin pikku hiljaa autolle ja ajoin kotiin. Makalin pari päivää kun puhelimeeni kilahti viesti, Olet tyttöseni koska vaan tervetullut lisä oppitunneille luokseni. Vastasin tulen 2 viikon kuluttua samaan aikaan lauantaina. 

Vierailija
15/16 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v mies, olin pitkään fantasioinut alistumisesta miehelle. Mietin asiaa ja laiton bdsm treffi sivustolle ilmoituksen. Melkeen heti kilahti vastaus ja mies olismasta kaupungistakin. Sovimme treffit paikalliselle ABC asemalle Ja tapasimme kahvin merkeissä. Mies oli fiksu ja huoliteltu ja kertoi olevansa opettaja ammatiltaan. Kaikki natsasi ja sovimme hänen luo tapaamisen lauantaiksi. Ajoin 2 kerroksisen omakotitalon pihaan soitin kelloa, hän avasi oven ja toivotti tervetulleeksi. Menimme alakertaan hän avasi yhden huoneen oven jossa oli pulpetti ja opettajanpöytä. Seinillä roikkui piiskoja, kahleita ja kaikkea bdsm tavaraa. Hän avasi arkun josta kaivoi esille verkkosukat. sukkanauhat, skottiruutuisen hameen ja mustankorsetin. Puin nöyrästi vetimet päälle, sain vielä piikkikorkokengät jalkaani ja valkoiset säärystimet. Hän sanoi noniin tyttöseni kolutus alkaa mene kontille eteeni. Menin kontille hän riisui ja sain munan suuhun joka oli todella iso. Sitten sai

HYI YÖK!

Vierailija
16/16 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa leikitään sidontaleikkejä viikoittain. Hän on 95% kerroista seksihepeneissä sidottuna, ja minun käytettävissäni, mutta pari kertaa vuodessa hän haluaa minun olevan x-asentoon kiinnitettynä. 

Edellisellä kerralla hän tuntui olevan oikein "kiimassa" kun kahlitsi minut sänkyyn. Ensin vibraili ja dildotti itseään vieressäni, kunnes minulla oli kunnon seisokki päällä, sen jälkeen hän kaivoi suu-aukollisen hupun ja pujotti sen päähäni, jonka jälkeen en sitten nähnyt enää yhtään mitään. Kuulin vain wand sauvan surinaa ja voihkintaa. Yritin ehdotella että hän voisi jo ratsastaa päälläni, jonka jälkeen hän työnsi suupallon suuhuni ja kiinnitti sen niin tiukalle että suupielet olivat kipeinä.

Kuului lisää surinaa ja voihkintaa, jonka jälkeen hän sanoi että nyt on minun vuoroni olla hutsu ja hän istui jalkani päälle, irroitti nilkkakahleen, pujotti stay-up sukan jalkaani ja kiinnitti sen uudestaan. Sama toiselle jalalle. Tämän jälkeen hän hiveli sukilla verhottuja jalkojani ja haukkui pikku hutsuksi, jonka jälkeen pujotti kondomin kaluuni ja tunki pienen paristokäyttöisen "sormivibraattorin" kaluni päällä olevaan kondomiin ja laittoi sen värisemään. Sanoi että pääsen pälkähästä kun olen kolme orgasmia saanut tai kunnes paristo loppuu värisijästä. 

Eka orgasmi tuli nopsasti, toista tietty odotettiin hetki ja kolmatta pitkään, välillä vaimo tehosti tilannetta vibraamalla wandilla kassejani ja penistäni. Kolmas orgasmi tuli, mutta se jo teki kipeää. Tämän jälkeen vaimo sanoi että nyt on hyvät pohjat hänen ratsastustunnilleen, kun en laukeilisi ennen aikojani.

Hän poisti suupallon, nuoletti itseään, kunnes minulla taas seisoi, jonka jälkeen hän aloitti ratsastustuntinsa. Kunnon jyystöä se olikin ja kulli oli kuin tulessa, seisokki pysyi, mutta orgasmi ei tullut millään. En tiedä kauanko tarkalleen tämä ratsastustunti kesti, mutta tunnilta se tuntui. Vaimo sai tärinöistä ja huudosta päätellen monta, minä en neljättä enää saanut.