Tinderin maalaismiehet - mikseivät ymmärrä?
Siis sitä että vaikka heillä on se talo ja pihapiiri tarjota, niin nainen ei nyt vaikkapa paikoiltaan repeä jonnekin peräkylään siksi että sinä olet sen torpan itse perinyt Myllynpuronpajulle, tai jopa rakentanut Hiirulinsaareen. Ja jos nainen sinne tuloopi, niin se ei välttämättä ole tatuoinniton neitsytmorsian jolla ruokavalio sama kuin talitiaisella, mutta hinkit runsaat kuin Jyskin tyynyt.
Kyllä se ottaa joko naisen joka on sieltä kotoisin tai sinne kinuva, TAI naisen joka on sinuun umpirakastunut. Jälkimmäisessä tapauksessa katso että olet:
1)Komea (hänelle)
2) epäitsekäs
3) Ihana puoliso
4) Et sen vähempää kuin itsekään vaadit.
Kommentit (47)
Niillä äijillä on ainakin itsetunto kohdillaan, joten älkää nillittäkö. :) Sillä tottakai puolikaljulla peräkylän Peralla on oikeus tykätä Hesulin instatyrkyistä..niih!
Kyseinen ilmiö on havaittavissa vaikkapa Threadsissa, kun samat rassukat laittaa (julkisia) viestejä näille tyrkyille ja boteillekin, kun ovat omasta mielestään niin helvetin hyviä saaliita kelle tahansa naiselle. :D
Miten v*tun sokeita ihmiset voivatkin olla omalle olemukselleen...
Jyskin tyynyt on kyllä paskoja ja menettää nopeasti muotonsa!
Vierailija kirjoitti:
Niillä äijillä on ainakin itsetunto kohdillaan, joten älkää nillittäkö. :) Sillä tottakai puolikaljulla peräkylän Peralla on oikeus tykätä Hesulin instatyrkyistä..niih!
Kyseinen ilmiö on havaittavissa vaikkapa Threadsissa, kun samat rassukat laittaa (julkisia) viestejä näille tyrkyille ja boteillekin, kun ovat omasta mielestään niin helvetin hyviä saaliita kelle tahansa naiselle. :D
#MirrorsForMen
Vierailija kirjoitti:
Noni ei kelpaa edes Jyskin laatu, miehiltä miehille.
kyllä impipoijalle kuuluisi impivaimo, kahdesta immestä on avioliitto varmin rakentaa..ppi!
No, jos nainen on tinderissä tyrkyllä, niin saa kai mies kuin mies tarjoutua. Käsittääkseni niille kaikille ei ole pakko vastata.
Suomeen tarttisi perustee neitsytrekisteri, kunne pääsevät kaikki 20-50-vuotiaat mies- ja nais-immet. Ois helponpi pariutua,, kun tietäis etes montako tuon ikäistä impimiestä on yhtää tuohon harukkaan istuvaa nais-iimpeä kohden
Suattaahan tuo olla. Vua suattaa olla olemattae. Määttiijä. Jottae akkain kotkotuksija.
>tatuoinniton
Ei tuo voi olla liikaa vaadittu ettei oo ottanu ihoon rumia kuvia jotka ei sovi naisille
Vierailija kirjoitti:
No, jos nainen on tinderissä tyrkyllä, niin saa kai mies kuin mies tarjoutua. Käsittääkseni niille kaikille ei ole pakko vastata.
Vieläkö sulle Jerry vastataan? Vai spedeiletkö edelleen eksien profiileissa?
Vierailija kirjoitti:
>tatuoinniton
Ei tuo voi olla liikaa vaadittu ettei oo ottanu ihoon rumia kuvia jotka ei sovi naisille
Ite saa olla tatuoituna otsaan asti, kädet mustana musteesta. Minen valita, minä tykkään jos mies on kärsimykseen tottunut. Uuh <3
On kyllä näitä peräkammarin Peroilla itsetunto kohdillaan.. sitten käyvät vielä instassa julkkisten kuviin kommentoimassa, miten rumia/ei-p4ntavih naisia/tyttöjä ne ovat! Ihan kuin jotain sydneysweenyä kiinnostelisi Peran mielipiteet hänestä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MirrorsForMen
Sanonpahan vain, etteivät miehet ole niitä, jotka meikein ja muilla keinotekoisilla ehosteilla muokkaavat naamaansa, kun oikea ulkonäkö ei riitä. Läski mies myös myöntää olevansa läski eikä yritä kaasuvalottaa muut kokemaan läskiyden kauniiksi tai normaaliksi, niin kuin naiset tekevät.
Nyyh nyyh itkettää koska mä haluun tänne Sonkajärven Paskonperälle Insta-missin Hesoista koska mulle kuuluu sellainen ja mmma lupasi!
Minähän en täältä lähde mihinkään koska metsästyskausi ja koirat ja neljä äpyliä ja koska en uskalla edes Mikkeliin kun siellä on niitä iikennevaloja.
INCEL
Hyvinpä tuon on kikkeli kumminkin kelvannut pisuttimen sisään täällä korvessakin.
Vierailija kirjoitti:
Halvin hintaluokka. Vaan ne laadukkaat on hotellilaatuisia.
Teille pojusille välttää halvempikin laatu, joka menettää nopeasti muotonsa ja on tatskoja tulvillaan. Paitsi että ei nekään naiset teitä halua.
"Komea hänelle" Jos olet oikeasti komea, olet komea kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
No siellä Threadsissa näkee myös hirveän näköisiä naisia, jotka asettavat ties minkälaisia ulkoisia vaatimuksia miehille ja ovat olevinaan jotenkin paljon korkeammalla jalustalla. Jos ei tarvitsisi omalla naamalla kirjoittaa, niin voisin antaa ihan suoran vastauksen siellä.
Täytän kohdan 4 erinomaisesti,
Mulla on isot tissit ja olen innokas panemaan, tykkään runkutella ja puhua pervoja!
En vaadi yhtään enempää kuin mitä itse olen, kiima-aikaiset , tatuoimattomat hiehot asettukaa parijonoon karjun asuttavaksi!
T. Juha Veikko Mattila Sulkavalla
Feminististä propagandaa, kyllä kerrassaan. Jo on otsaa!