Saako lääkäri kieltäytyä hoitamasta potilasta poliittisen mielipiteen vuoksi?
Jos potilas on joku vassariääliö, eikö se jo riitä perusteeksi jättää potilas hoitamatta?
Kommentit (12)
Kommaripersu käy julkisella vaan. Ei ole töissä niin ei saa työterveyttä. Vain rikkaat kokoomuslaiset voi käyttää yksityistä.
Turha huoli ap. Sun M2 arviointi ei vaadi puolue jäsenyyttä.
Saako olla menemättä lääkäriin? Jos se on minun vakaamus . Onko pakko mennä lääkäriin, ainakin monet lääke vastaiset esimerkiksi aina menee kuitenkin lääkäriin, tosin varmaan siksi, että saisivat diagnoosin, jotta voisivat itse sitten hoitaa. Jokainen meistä kuolee kuitenkin väliä on vain sillä kuinka paljon kärsimystä on siinä välissä. Nykyaikana on sellainen harha, että terveydenhuolto pitää hengissä ja auttaa, mutta sori vaan mutta mun mielestä ei ole mitään järkeä tehdä leikkauksia ja uusia niveliä enää yli 60- vuotiaille..
Ei ole ihme että Sote kaatuu kun nää boomerit saa parempaa hoitoa , he ovat kyllä yhteiskunnan paapotuimmat ihmiset he saa eläkkeet sun muut ja sitten parempaa hoitoa.
Sama olla menemättä sitten katsotaan sitten kun olen vanhus jos saisin hoitoa, mutta elämää ja kärsimystä pitkittävät hoidot niitä en halua ainoastaan haluan ihan uteliaisuudesta tietää mikä minua vaivaa kun kukaan ei ole sitä viitsinyt ottaa selville, kun olen liian nuori.
Noh en enää mene lääkäriin ihan turha laitos. Menen sitten vasta kun on pääkainalossa
Vierailija kirjoitti:
Saako olla menemättä lääkäriin? Jos se on minun vakaamus . Onko pakko mennä lääkäriin, ainakin monet lääke vastaiset esimerkiksi aina menee kuitenkin lääkäriin, tosin varmaan siksi, että saisivat diagnoosin, jotta voisivat itse sitten hoitaa. Jokainen meistä kuolee kuitenkin väliä on vain sillä kuinka paljon kärsimystä on siinä välissä. Nykyaikana on sellainen harha, että terveydenhuolto pitää hengissä ja auttaa, mutta sori vaan mutta mun mielestä ei ole mitään järkeä tehdä leikkauksia ja uusia niveliä enää yli 60- vuotiaille..
Ei ole ihme että Sote kaatuu kun nää boomerit saa parempaa hoitoa , he ovat kyllä yhteiskunnan paapotuimmat ihmiset he saa eläkkeet sun muut ja sitten parempaa hoitoa.
Sama olla menemättä sitten katsotaan sitten kun olen vanhus jos saisin hoitoa, mutta elämää ja kärsimystä pitkittävät hoidot niitä en halua ainoastaan haluan ihan uteliaisuudesta tietää mikä minua vaivaa kun kukaan
Mutta sitten kun minä olen vanhus, kaikki hoitajat on todennäköisesti ulkkiksia ja lääkärit ja osa hoitajista korvattu robotilla ja lääkäri tulee tulevaisuudessa olemaan harvinaisuus.
Tekoäly tekee diagnoosin noh mitä väliä eihän se mitään muuta, kun suurimmalla osalla sen tekee jo nyt Google ja on silti useimmin oikeassa kuin lääkärit ja sekös heitä veetuttaa pitkä koulutus ja täysin hukkaan, kun Google tietää paremmin, nopeammin ja on todennäköisesti oikeassa, jos siis tämä googlaava ihminen omistaa aivot ja tajuaa kirjoittaa tarkasti oireet sekä ymmärtää ettei kaikki ole syöpää.. vaikka on se kumma miten lääkärit suuttuu jos epäilee syöpää ja samaan aikaan meille sanottiin koulussa, että joka kolmas sairastuu joten se ei ole mikään harvinainen sairaus vaan yksi yleisimmistä..
No mut.. tulevaisuudessa on ainakin yksi hyvä asia.. tekoäly ei epäile potilaita valehteliaksi ja ehkä tulevaisuudessa voidaan mitata kipua niin sitäkään ei tarvitse epäillä
Australiassa meni niin pitkälle poliittisen vihan vuoksi, että muslimi lääkäri ja hoitaja uhkasi tappaa juutalaiset potilaat. 😯
Vierailija kirjoitti:
Australiassa meni niin pitkälle poliittisen vihan vuoksi, että muslimi lääkäri ja hoitaja uhkasi tappaa juutalaiset potilaat. 😯
Muslimi, dei tai woke, eina mennään metsään.
Ei suljetulla kouluteta lääkäreitä.
Näitä vihadisteja on Suomen eduskunnan vasemmalla laidalla, useita.
Myös potilas voi kieltäytyä lääkärin antamasta hoidosta. Tuttavani kääntyi vastaanottohuoneen ovelta pois ja varasi ajan toiselle lääkärille, oven oli avannut lääkäri Päivi Räsänen (kd). Tämä tapahtui Riihimäellä vuosia vuosia sitten. Tapaus on totta.
Tottakai saa jos potilas ei ole parempaa vasemmistoa. Kuten hesari meille opettaa, kaikki jotka ei ole 100% vasemmiston paremmissa standardeissa on nasseja ja äärioikeistoa jonka olisi tavalla tai toisella syytä kadota pois maailmaa saastuttamasta väärine mielipiteineen.
Vierailija kirjoitti:
Sama olla menemättä sitten katsotaan sitten kun olen vanhus jos saisin hoitoa, mutta elämää ja kärsimystä pitkittävät hoidot niitä en halua ainoastaan haluan ihan uteliaisuudesta tietää mikä minua vaivaa kun kukaan
Vastaan vain tuohon, että turha tehdä nivelleikkauksia yli 60-vuotiaille.
Ihmisten keski-ikä Suomessa lienee yli 80 vuotta, omassa suvussani noin 90 vuotta. Se tarkoittaa, että nivelleikkausta tarvitseva joutuisi olemaan vähintään neljäsosan elämästään ilman apua, joka on kuitenkin olemassa. Siinä vaiheessa kun liikkuminen ei onnistu enää lainkaan, kustannukset yhteiskunnalle ovat paljon korkeammat kuin mitä yksi leikkaus. Leikkauksen tavoite on säilyttää toimintakyky ja itsenäisyys niin pitkälle kuin mahdollista. Se tuo todellisia säästöjä.
Itsellä tilanne, jossa tarvitsisin nivelleikkauksen, jota ei tehdä muiden sairauksien tuoman leikkausriskin takia. Siispä minulla on henk. koht. avustaja yhteiskunnan rahoittamana, sekä taksimatkat bussilipun hinnalla. Olen 60+ ikäinen. Tästä voit laskea/arvioida kumpi tulee halvemmaksi yhteiskunnalle, leikkaus vai nämä muut palvelut.
Vain persun hoitamisesta saa kiettäytyä.