Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia matkustelusta imetysaikana?

10.04.2007 |

Eli ollaan mun miehen kanssa lähdössä pitkäksi viikonlopuksi kesällä ulkomaille, tuolloin kuopus on 10 kk. En millään tahtoisi imetystä siihen lopettaa, siellä ajattelin pumpata ettei maidon tulo lakkaisi.

Eli onko kellään kokemusta tällaisesta yli viikonlopun matkasta imetysaikana? Kuinka vauva otti rintaa kun palasit? Ilmeisesti vaarana että vauva rupeaa hylkimään tissiä...?

Tämä on asia mikä mua ahdistaa aika lailla, on ihanaa lähteä ihan kaksin miehen kanssa, mutta on tosi kurjaa jos imetys ei sitten enään onnistukkaan sen jälkeen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meidän tytär oli 10kk ja imetyksessä kun vietimme miehen kanssa viikonlopun kahdestaan. Olimme poissa kaksi vuorokautta. Reissussa lypsin rintoja, kun tuntuivat täysiltä. Kun palasimme kotiin, jatkoin imetystä normaaliin tapaan aina 1,5 -vuotiaaksi saakka. Eli onnistuu: ei maidontuotanto lopu parissa päivässä ja jos vielä lypsät, niin imetys onnistuu kyllä. Meidän tyttärelle nuo imetyshetket olivat vielä yhtä tärkeitä kuin äidillekin, joten ei hylkinyt rintaa, päinvastoin elämä palasi kai hänen mielestään raiteilleen kun pääsi taas rinnalle.

2/2 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pikaisesta vastauksesta :) Ihana kuulla että imetys voi onnistua!

Mulla kans poika on niin tissimiehiä, että uskon hänen jatkavan siitä mihkä jäädään. Täysimetin häntä kuitenkin 6 kk joten eikai nyt muutamassa päivässä pitäisi tissi unohtua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla