Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako AINA, jos käyttää vaatekokoa 42, että on " lihava" ?

Vierailija
10.04.2007 |

Mielestäni olen melko lailla kiinteä mutta etenkin housuista tarvitsen kokoa 42, joskus jopa 44. Painan n 76 kg ja pituutta on n 169 cm. Tiedän, pitäisi laihtua, mutta ei tuo paino meinaa pudota vaikka olen koko alkuvuoden lenkkeillyt, käynyt kerran viikossa punttisalilla ja jumpannut n 3 krt viikossa (lähinnä jalkakyykkyjä jne jalkoihin painottuvaa).

Miten ihmeessä tässä vielä kesään mennessä laihtuisi? Pari, kolme kiloa on lähtenyt joululta vasta :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut housut on kokoa 42, koska olen pitkäjalkainen ja lantioni on aika leveä. Eipä kukaan ole silti meikäläistä lihavaksi sanonut.

Vierailija
2/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään tarkoita. Katso peiliin ja tiedät vastauksen :)

Minä olen ihan normaalipainoinen ja käytän kokoa 42 (olen 180 cm pitkä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 voi olla pitkän ja rotevan (roteva luonnostaan tai esim voimaharjoittelun tuloksena) koko ilman että rasvaprosentti tai edes BMI on mitenkään ylipainon puolella.

Itse olen 177 cm ja lievillä mahamakkaroilla 40-42. Usein sanotaan hoikaksi, mutta se on vain pukeutumisella tehtyä onnistunutta hämäystä ja pitkien raajojen luomaa illuusiota ;) Mutta lihavana en itseäni pidä, BMI 22.

Vierailija
4/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 pyöreähkö, ei lihava, normaali

42 ->

Vierailija
5/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni en varsinaisesti ole tosiaan lihava, reidet on paksut ja kenties rasvaa on kehossa kuitenkin sillain ylimääräistä mikä pitäisi saada pois. Mutta ei mitään höllyvää eikä mahakaan ole mikään hillittömän iso.

Ennen raskauksia painoin 63 kg. Kaksi lasta olen tehnyt ja molemmissa painoa tullut yli 20 kg lisää...

Olisin tyytyväinen kun pääsisin 68 kiloon... Mitenkähän?!!

ap

Vierailija
6/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait sitä voi olla iso olematta lihava..

Vierailija
7/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-40 normaali

42-44 pyöreä

46- iso

Ja mulla siis housuissa kokona joko 40 tai 42 olen " reitevä ja isopeppuinen" 167 cm ja 67 kg

Vierailija
8/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 on siis iiiiiissooooo, mutta ei välttämättä lihava, niin kun tuolla jo kirjoitin

Vierailija
9/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et onhan sulla tuota elopainoo aika reilusti

Vierailija
10/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko 22v on juuri tälläinen ruumiinrakenteeltaan. Ei TOD ole lihava vaan sairaan laiha!!! Ja housuissa koko 42, yläosa 36.

Vierailija
11/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin naisille on luoja luonut ison takapuolen joka ei pienene kokoon 38 vaikka miten jumppaisi. Jos ihminen on itse tyytyväinen itseensä niin mitäpä me sitä täällä mollataan iiiiisssssssssssssooooooossssttaaaa koosta. Ja on PALJON ihmisiä jotka käyttävät jopa kokoa 52!

Vierailija
12/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tultu kauhistelemaan että oletpa laiha kun painoin 60 kg (pituutta 166) vaikka se on ihan normaalipaino. Mun ruumiinrakenne vaan on sellainen että näytin tuon painoisena laihalta ja nyt kun painan muutamia kiloja enemmän olen " normaalin" näköinen.

Ja joku voi painaa 53 kg ja olla saman pituinen ja silti näyttää ihan normaalilta...

Musta sairaalloinen lihavuus on asia erikseen mutta en jaksa kauheesti järkyttyä jos ihmisen bmi on normaali ja hän kokee olevansa lihava /laiha. Normaali mikä normaali. Ja jos bmi on 25-30 niin sitten on samassa veneessä kuin aika iso osa Suomen kansaa ;)

Vierailija
13/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samat sanat teille muille jotka nimittelitte isoksi.

Millaisia sitten ovat he jotka käyttävät kokoa 52?

ap :´(

Vierailija
14/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää tuolta laskemassa vyötärö-lantiosuhteenne. Saatte jotain osviittaa, siis tarkempaa kuin BMI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi