Mitäs teidän lauantai-aamuun kuuluu?
Itse juon kahvia ja katson Areenasta Stanley Tucci Italiassa -sarjaa. Suunnitelmissa pyykin pesua ja sitten siivoilua. Jossain vaiheessa kävelylle.
Kommentit (35)
Juonut kahvia, laittanut leipätaikinan nousemaan ja aloitellut siivousta. Kohta syön marjoja ja jogurttia, sitten tiskaan, laitan leivät uuniin ja jatkan siivousta
Söin hyvän aamiaisen ja luin lehdet. Kohta lähden salille. Myöhemmin puutarhatöitä ja lukemista, mies tekee jotain hyvää ruokaa illalla.
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä on luvattu tännepäin maailmaa + 32-33 astetta. Tätä päivää viettelen mieheni+ hänen lähiomaistensa/ - sukulaistensa kanssa eli mm.nauttimalla yhteistä aamiaista + lounasta.
Ahha meilla moggadisjhu kivva talvee keli tannaaa meneme uida saunosa ja hitamaaan
Odottelen töihin lähtöä. Aamupalalla nyt, tein tosi hyvää tuorepuuroa eilen jääkaappiin tekeytymään. Jumppasin ja kohta suihkuun.
Kuuntelen "Se on sellainen jätkällä lauantai".
Ihan oikeasti.
Y r i t ä n lähteä lenkille. Hieno ilma, joskin tuulista. Heräsin ihan liian aikaisin ja lötköttää.
Vierailija kirjoitti:
Laittelen täällä yhdys-merkkejä vääriin paikkoihin!
Oletkin kusipää.
Kävin paskalla ja kohta lähden kauppaan.
Olen flunssan kourissa. Väsynyt, mutta tyytymätön. Onneton, mutta masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunasta ulos katselua. Naapuri ei pilaa näkymää läskiperseineen, koska hän on palannut kaupunkiin. Iloitsen hieman.
oot nolo,mee pois
Vierailija kirjoitti:
Olen flunssan kourissa. Väsynyt, mutta tyytymätön. Onneton, mutta masentunut.
pikaista paranemista <3 hae kaupasta jotain hyvää syötävää mistä pystyt syömään ja katso jotain mielenkiintoista.
Miksei lauantaiaamuisin tule enää piirrettyjä? Piirrettyjen jälkeen Hercules, Xena tai Robin Hood 👍 Kuka muistaa ysärin lauantait ja sunnuntait?
Vierailija kirjoitti:
Miksei lauantaiaamuisin tule enää piirrettyjä? Piirrettyjen jälkeen Hercules, Xena tai Robin Hood 👍 Kuka muistaa ysärin lauantait ja sunnuntait?
mä katsoin Yleltä aina lauantaiveturia lapsena :) Nykyään ei taida tulla enää mitään sarjoja
Töitä 5.30-9.30. Kotiin kahville. Kohta kauppaan.
Se on mennä käydä.