Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on hankkinut vauvan ilman vauvakuumetta?

Vierailija
10.04.2007 |

Minulle ei vauvakuume näytä iskevän enää. Kuitenkin järjellä ajateltuna haluaisin kolmannen lapsen. Onko raskautta ja vauva-aikaa vaikeampi jaksaa, jos ei ole sitä vauvakuumeen tuomaa tunteen paloa mukana? Kahta ensimmäistä kuumeilin kovastikin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat saaneet tulla jos on tullakseen. t. esikoiset 1,5v ja rv 10

Vierailija
2/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi meille on tullut siitä huolimatta! Ihana yllätys, kerta kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kolmas oli yllätys ja ajattelin raskausaikana että mitenhän käy kun tästä puuttuu nyt täysin se vauvahuuma mikä oli edellisissä. Tajuan nyt että elämä oli silloin niin kiireistä ja työntäyteistä että tunne jäi väkisinkin kaiken muun varjoon. Mutta voi sitä onnea kun vauva syntyi! siinä tunteet sitten jylläsivät täysillä ja tuntui yhtäaikaa myös kamalan haikealta kun ymmärsi kokevansa vauvan saamisen viimeistä kertaa elämässään.

Vierailija
4/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut 3 lasta ja ne olemme myös saaneet, mutta ilman mitään isompia kuumeiluita.

Vierailija
5/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan erityisemmin kuumeillut, kuitenkin tämä esikko on mahtava yllätys ja odotan syntyväksi hyvillä mielin. Ei se vaadi mitään tunteiden paloa.

Vierailija
6/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainokaisemme (2v 7 kk) sain alkunsa ihan järkeen perustuvan harkinnan jälkeen. Kolmekymmpiä tuli mittariin ja mietittiin että jos niitä lapsia joskus haluaa niin nyt ne on tehtävä. Elämäntilanne muutenkin sopiva, töissä tasaisen " harmaata" ja asunto- yms. tilanne kunnossa.

Vauvakuume kyllä heräsi raskausaikana.

Tällä hetkelllä mietin että pitäisikö lapsia olla enemmän. Mitään kuumetta ei ole edelleenkää ja olemme tyytyväisiä tähän yhteenkin. Lähinnä mietin että kaduttaako joskus myöhemmin jos ei enempää lapsia " tee" .

Ikää nyt minull 34 ja miehellä 35.

Vierailija
7/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoinen sitten syntyi, meni molempien elämä aivan uusiksi ja höyrähdettiin lapsiin täysin. Toka lapsi saatiin alulle, kun esikoinen oli 11kk ja nyt kuopus on 9kk ja mulla ikuinen krooninen vauvakuume :)

Vierailija
8/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totutteluaikaa on 9 kk, kyllä siinä ehtii valmistautua.

Vierailija
9/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoin lapsen nuorena, koulut oli käyty ja työelämässäkin olin kerennyt jo olemaan. Tuntui vaan siltä että, nyt vois yrittää lasta.

Toisen lapsen kohdalla jo pieni vauvakuumekin oli nostanut päätään.

Vierailija
10/10 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hankkinut molemmat vauvat ilman vauvakuumetta. Rehellisesti sanottuna en tykkää oikein vauvoista, lapsista tykkään kyllä tosi paljon. Onneksi näin päin eikä päinvastoin - vauva-aika kun on paljon lyhyempi kuin se, minkä ajan lapsi on lapsi. Kamala olisi huomata, että kun vauva täyttää yksi ja sit tartteis taas uuden vauvan täyttämään vauvakuumetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi