Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika haluaa koskettaa naisten rintoja

Vierailija
10.04.2007 |

9-vuotias poika koskettelee naisten rintoja koulussa kevyesti vaivihkaa tönäisten. Josjkus yrittänyt tehdä minulle äidille kotona, mutta olen pitänyt tiukan puhuttelun asiasta. Nyt sitten tekee koulussa mm. naisopettajille ja koulunkäyntivaustajalle.

Mitään insestiä ei asiaan liity. Mistähän johtuu ja miten saisi loppumaan??

Saattaa liittyä myös siihen, että pojalla on tarkkaavaisuushäriö ja jonkinasteisia lieviä pakkotoimintoja. Hän ei näytä asiaa ymmärtävän, että miksi aikuiseen ei saa koskea eikä myöskään pystyisi sitä helposti kontrolloimaan.

Mutta se on noloa, ties mitä ajattelevat koulussa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aikusille naisille. Ei aina vaan toisinaan.

Sanoin, että insestiä ei liity asiaan, koska kohta joku keksii, että johtuisi tästä.

Opettaja kertonut ei poika itse. Koulupsykologi, joka erikoistunut mm. lastenneurologiaan, sanoi, että toiset pojat tekevät joskus sellaisia juttuja.

Vierailija
22/33 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti kyselin, mutta näköjään täällä ei siis voi asiallisesti kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen ikiaikaisen kokemuksen mukaan joka luokassa on ainakin yksi poika, joka pyrkii hipaisemaan rintoja aina kun pystyy.

Onko pojallasi sisaruksia? Pidä huolta, ettet jätä poikaa kahdestaan kehittyvän siskonsa kanssa.

Vierailija
24/33 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska koulunkäyntiavustaja joka istuu aina pojan vieressä osaisi sen kyllä kertoa.

Vierailija
25/33 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luokalla ei ole vielä murrosiässä olevia tyttöjä kun poika n 9 v, mutta annas olla parin vuoden päästä on ja ne tytöt on helisemässä sun kersas takia.

Kun olin yläasteella niin yksi poika tuijotti usein rintojani häikäilemättömästi tunneilla ja kun olin järjestäjä jäi luokkaan ja tuli ja puristeli tisujani ja pussasi väkisin, oli vahva poika jolle en voinut mitään. En uskaltanut kertoa kenellekään mitään. Tapauksen jälkeen pidin huolen etten jotunut tuon pojan kanssa kahdestaan samaan tilaan.

Asiallisesti tuollaiseen on vaikeaa suhtautua kun on itse jotunut ahdistelun kohteeksi ja minulla on myös tyttöjä joita tahdon suojella tuollaisilta kolleilta.

Vierailija
26/33 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen pojan on jo tiedettävä mitä on soveliasta tehdä ja mitä ei. Hanki heti pojallesi apua, poikasi käytös ei ole normaalia vaan sairasta. Poikasi tarvitsee apua heti!

Vierailija
27/33 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 14 v poika haluun koskee kovasti tisseihin mutta en voivoska tyttöystäväni ei voi sietää sitä takapuoleen kyllä saan koskea mutta ei hullimpaa sekään ole :)

Vierailija
28/33 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa tuttava piirissä on/oli tämmöinen lapsi jota kiinnosti hirveästi aikuisten naisten rinnat, yritti paljon koskettaa ja katseli ja tän aateltiin johtuvan siitä että ei rinta ruokinta aika tosiaan mennyt "niin kuin piti". eli en usko että oliisi mikään hirveä poikkeavuus!

Vierailija
29/33 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 23:16"]

Oon 14 v poika haluun koskee kovasti tisseihin mutta en voivoska tyttöystäväni ei voi sietää sitä takapuoleen kyllä saan koskea mutta ei hullimpaa sekään ole :)

[/quote]

Joo niin varmaan oot.

Oikeesti, mitä kiksejä te paskojen provojen kirjottajat saatte?

Vierailija
30/33 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka typerä älypää täällä vertasi että sama kuin  tytär puristelisi miesten sukukalleuksia...hohoijaa.. Niillä tisseiläkö te synnytätte ja pissaatte?

Rinnat niillä miehilläkin on! Naisten nyt sattuvat olemaan yleensä hieman suuremmat kuin miesten.

Ap,poikasi ei ole sairas pervo tai mikään muukaan hirviö. Hyvä että haette apua,kyse tuskin on mistään kieroutuneesta pervoudesa vaan ihan jostain muusta.

Vierailija
31/33 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö odottaa innolla tissejä ja että niitä hipelöitäisiin !! Kamalaa!

Vierailija
32/33 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää avustaja istuu sit kai 100% ajasta poikasi vieressä kun noin varmasti tiedät ettei tee sitä tytöille?

Mitähän asiallisia vastauksia sulle nyt pitäis antaa? Normaalia käytöstä tuo ei ole, joko vika on kasvatuksessa tai pojan päässä. Iljettävää tuo joka tapauksessa on - tunne johon voi varmaan samaistua jokainen naispuolinen joka on joskus joutunut jonkun käpälöimäksi.

Vierailija
33/33 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi taivast teitä tuomitsijoita. Hommaahan ollaan ratkaisemassa, AP vain kysyi apua.
Kyllä sitä pieneen mieleen itse kullekin on mahtunut kasvaessa vaikka mitä - siltikään pervoksi päätymättä. 

Sillä että ko poika tuomitaan epänormaaliksi, vialliseksi ja pervoksi ei auteta asiaa yhtään. Uskon että valittajissa on kyse provoista tai ihan äärettömän ahdasmielisistä tyypeistä. 

Tsemppiä vaan. Kyllä se avoin keskustelu sen pojan kanssa kannattaa pitää yllä ja jatkaa prosessia koulun/ammattilaisten kanssa