Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvontakameroiden mukaan kyseessä vasemmistohiippari

Vierailija
12.09.2025 |

Tiedät kyllä mistä puhun.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko peräti vasemmistohipsteri?

Siihen suuntaan tuntosarvet vetää. Kuvitteliko että ei jää kiinni. Lapsi raukka. Kuolemantuomio odottaa.

Vierailija
2/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen suuntaan tuntosarvet vetää. Kuvitteliko että ei jää kiinni. Lapsi raukka. Kuolemantuomio odottaa.

Se on oikeistlainen aikuinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeistlainen aikuinen mies.

Henkilökohtaista vanhaa kaunaa.

Vierailija
4/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa hyvä pointti että murha voi olla myös tarkoitettu hajottamaan kansakuntaa entisestään jotta huomio ei kiinnity hallitsevaan ja naruja nykivään oligarkkiluokkaan https://youtu.be/NFL3KI-vDZM?si=ndsz1qS9PXxgU5zT

Vierailija
5/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa hyvä pointti että murha voi olla myös tarkoitettu hajottamaan kansakuntaa entisestään jotta huomio ei kiinnity hallitsevaan ja naruja nykivään oligarkkiluokkaan https://youtu.be/NFL3KI-vDZM?si=ndsz1qS9PXxgU5zT

Kyllä, olen miettinyt asiaa yksin ja tekoälyjen (3 kpl) kanssa ja yhä enemmän olen kallistunut teorialle, että Kirk oli uhrattavissa. Eli omat tekivät tuon, jotta kansakuntaa saadaan ohjattua tiettyyn suuntaan. Ei ole edes mikään yllättävä asia jenkeissä, heillä on kokemusta moisesta. Samaa käytetään, jos ei ihan näin lopullisena muotona, myös euroopassa. Eli omat koirat purivat nyt.

Vierailija
6/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen miettinyt asiaa yksin ja tekoälyjen (3 kpl) kanssa ja yhä enemmän olen kallistunut teorialle, että Kirk oli uhrattavissa. Eli omat tekivät tuon, jotta kansakuntaa saadaan ohjattua tiettyyn suuntaan. Ei ole edes mikään yllättävä asia jenkeissä, heillä on kokemusta moisesta. Samaa käytetään, jos ei ihan näin lopullisena muotona, myös euroopassa. Eli omat koirat purivat nyt.

Yleensä tuollaista tehdään juuri ennen vaaleja, uhrataan yksi omista. Tähän aikaan tuntuu vähän ihmeelliseltä tehdä tuollaista, en oikein usko tuohon, joskin mahdollista se on, onhan se vanha sanontakin, että heitetään yksi omista susille, että muut pelastuvat.

Vierailija
7/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, olipa taas joku vassarin aivopieru.

Vierailija
8/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kyllä nähdä, että oikeistolainen tuhoaisi elämänsä ampumalla toista oikeistolaista.

Ja tekijästäkin ja eri puolten vaarallisuudesta kertoo se, että oikeistoaktivistit kuten Ben Shapiro joutuu nyt perumaan puhetilaisuutensa.

Sen sijaan vasemmalla ei kukaan peruuta tilaisuuksiaan, vaikka kostonuhka onkin ilmassa. Ei vaan ole oikeistolla tapana salamurhata tuohon tyyliin.

Sekin muistuu mieleen, että vasemmistolaiset toivoi Trumpin salamurhayrityksen jälkeen, että seuraava yrittäjä ei ammu ohi. No, ei ampunut. Siksi juhlinta onkin ollut railakasta vasemmistopiireissä.

Vierailija
9/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestin mukaan näyttää olevan.

Vierailija
10/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten se vasemmistolaisuus valvontakamerassa näkyy???

Vierailija
11/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikea kyllä nähdä, että oikeistolainen tuhoaisi elämänsä ampumalla toista oikeistolaista."

Missä rinnakkaistodellisuudessa te elätte? Uskotteko te oikeasti tuohon natzipaskaan, että oikeistolainen on oikeistolaiselle uskollinen? 🤣 

Vierailija
12/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikea kyllä nähdä, että oikeistolainen tuhoaisi elämänsä ampumalla toista oikeistolaista."

Missä rinnakkaistodellisuudessa te elätte? Uskotteko te oikeasti tuohon natzipaskaan, että oikeistolainen on oikeistolaiselle uskollinen? 🤣 

Persut on syöttäneet pajunköyttä. Älkää menkö uskomaan tuollaisia. Kaikki tietää ettei äärivassariin voi luottaa ikinä, mutta kyllä sama koskee laitaoikeaa. Herätkää jo.

Vierailija
13/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli laiha, eikä paksu porvari 😄

Persulogiikkaa.

Vierailija
14/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli laiha, eikä paksu porvari 😄

Persulogiikkaa.

Joo. Ei näkynyt pekonimedaljonkia kaulassa :D

Vierailija
15/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, olipa taas joku vassarin aivopieru.

Olen oikeastaan vihapunikki.

Vierailija
16/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuollaista tehdään juuri ennen vaaleja, uhrataan yksi omista. Tähän aikaan tuntuu vähän ihmeelliseltä tehdä tuollaista, en oikein usko tuohon, joskin mahdollista se on, onhan se vanha sanontakin, että heitetään yksi omista susille, että muut pelastuvat.

Trumpin korvalaukaus 🤔. Hiljaista ollut sen jälkeen.

Vierailija
17/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarin vammaisen olemuksen näkee jo kaukaa. On se kyllä säälittävä. Olisi nautittavaa hakata vihervassareita oikein kunnolla. 

Vierailija
18/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vouhkaamista jonkun äärioikeistoaktivistin takia. Monikohan täällä av:lla kommentoijista oli edes kuullut koko ukosta ennen tuota tapahtumaa.

Vierailija
19/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarin vammaisen olemuksen näkee jo kaukaa. On se kyllä säälittävä. Olisi nautittavaa hakata vihervassareita oikein kunnolla. 

Leikit kovista, vau :D

Vierailija
20/49 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vouhkaamista jonkun äärioikeistoaktivistin takia. Monikohan täällä av:lla kommentoijista oli edes kuullut koko ukosta ennen tuota tapahtumaa.

Eipä vouhotettu, kun demokraattipoliitikkoja ammuttiin.

Oli niilläkin lapset, mutta eipä persut tulleet voivottelemaan, että ei saa ampua poliittisista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme