Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivimäki pääsi vapaaksi!

Vierailija
11.09.2025 |

Syyttäjä ja poliisi ryssineet kuulemma koko tapauksen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f7deeb5c-add5-42d2-9ad1-64b18a94470d

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo lähtenyt maasta

Vierailija
82/86 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo lähtenyt maasta

Vieläkö ehtii sitten trollata Bermudan kolmiosta Suomeen Vauva-palstalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo lähtenyt maasta

Toivottavasti joku paikallinen jossain kairaa sitä perään kunnolla ja heittää lopuksi johonkin jätelavalle mätäneen.

Vierailija
84/86 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin seuraavaksi tämä Kivimäki hakkeroi, kun ei omaa moraalin tajua lainkaan? Tämänkaltainen psykopaatti narsisti, ei todellakaan tule jatkossa ehkä elämään kunnollista elämää, vaan jatkaa vain sitä toisten hyväksikäyttöä, kiristämistä ym. Mikä mahtaa olla hänen lapsuuden kokemukset? Onko annettu liikaa huomiota tai liian vähän, jos tällainen älykääpiö syntynyt ja pelaa toisten ihmisten elämällä jotain monopolia?

Tässä keskustelussa ovat taas kaikki psykiatrian erikoisnerot asialla:

"Narsissi, pekunia, tulppaani, spykopaatti ja soutupaatti ja pulpettivenepaatti ja autissi ja paatti ja lentokone ja sitä ja tätä ja huuhaa-diagnoosi sitä ja haistapskan sanahelinä tätä..."

Teille kaikki ovat aina autisteja ja paatteja. Ettekö te parempaan pysty?

Opetelkaa edes vähän lisää noita psykiatrisia ja neurologisia termejä jos haluatte niillä briljeerata ja niiden osaamisella loistaa. Nuo edellä (jälleen kerran) nähdytovat jo niin kuluneita ja niitä on niin vähän, etteivät ne enää pitkälle kanna jos te haluatte teeskennellä asiantuntijoita.

Kivimäki ei ole mikään paatti eikä autissi: kuuleehan sen puheestakin, kaiffari puhuu hyvin selvästi, ymmärrettävästi ja johdonmukaisesti eikä mitenkään au-tissisesti kuten ehkä te, tämän palstan sössöttäjät.

Siks'toiseen hänen "rikoksensakin" oli ihan mitätön, kuten toki joku muukin tuossa edellä jo kirjoitti: kukaan ei ole kuollut eikä loukkaantunut, kenenkään omaisuutta hän ei ole varastanut eikä särkenyt eikä kukaan ole hänen vuokseen muutenkaan menettänyt mitään.

Ja sanokaa nyt vielä tähänkin taas se ikuinen huippuälykäs letkautus, että minä olen tuo Kivimäki itse joka tässä nyt kirjoittelee.

Perus-Jamppa

Vierailija
85/86 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin seuraavaksi tämä Kivimäki hakkeroi, kun ei omaa moraalin tajua lainkaan? Tämänkaltainen psykopaatti narsisti, ei todellakaan tule jatkossa ehkä elämään kunnollista elämää, vaan jatkaa vain sitä toisten hyväksikäyttöä, kiristämistä ym. Mikä mahtaa olla hänen lapsuuden kokemukset? Onko annettu liikaa huomiota tai liian vähän, jos tällainen älykääpiö syntynyt ja pelaa toisten ihmisten elämällä jotain monopolia?

"Narsissi, pekunia, tulppaani, spykopaatti ja soutupaatti ja pulpettivenepaatti ja autissi ja paatti ja lentokone ja sitä ja tätä ja huuhaa-diagnoosi sitä ja haistapskan sanahelinä tätä..."

Opetelkaa edes vähän lisää noita psykiatrisia ja neurologisia termejä jos haluatte niillä

Kuules Julius. Saat viedä minulta koko omaisuuteni jos haluat. Talon, auton, vaatteet, kaiken. 

Saat hakata minut vaikka hengiltä jos haluat.

Mutta jos menet edes vilkaisemaan potilastietojani, saati sitten levittämään niitä, niin minä teen sinusta rukkaset

Vierailija
86/86 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa edes vähän lisää noita psykiat

ja sanokaa nyt vielä tähänkin taas se ikuinen huippuälykäs letkautus, että minä olen tuo Kivimäki itse joka tässä nyt kirjoittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi