Järkyttävä tuon ukrainalaisen naisen puukotus
Kukaan ei tehnyt mitään auttaakseen häntä. Kaikki vaan lähti pois tai tuijotti, vaikka hän itkin verissään hätääntyneenä. Oikeutta Irynalle!
Lepää rauhassa Iryna Zarutska
Kommentit (287)
Suomessa näitä hulluja vaeltaa ties missä kuulemassa ääniä ja riskinä muille, kun ei viitsitä hoitaa heitä.
Se oli taiteellisesti lahjakas ja ahkera työssä ja opiskeli Englannin kieltä ja sai ajokortin ja osti auton .luin hänestä .asui poikakaverin kanssa ja oli auttava ja eläinrakas.oli menossa kotiin työstä ja oman kotiin .hänellä asui setä ja täti ja äiti ja sisko ja veli myös Amerikassa.oli toivoa täynnä nuori ja kaunis tyttö ja hyvin älykäs ja lahjakas.uskoi hyvyyteen.olisi elossa luulen jos muut olisi auttanut kaulan alueelle painaa ja huutaa apua myös.suomi ei ole yhtään sen turvallinen kun muut maat ja ihmiset on yhtä välinpitämättömyys myös .tai ei luottanut liikaa tummien liki istuu .koska tuolla on nykyään valkoiset ja mustat vastaan toisia .hän uskoi hyvyyttä ja että ei siellä ole vaaraa kun Ukraina sota tekee .mä ihmettelen että jos oma autolla olisi työssä ollut ja käynyt sitä monet tekee siellä liikkuu omalla autolla kun ihmiset kokee ne turvana siellä .jos olisi Suomeen tullut turvaan olisi elossa uskon vielä Amerikka on maa missä ei voi luottaa kehenkään Liikaa ja siihen hyvyyteen
Trump käyttää nyt tota poliittisesti aseena tota tapahtumaa iryna tapausta että musta mies tappaa vaalean naisen .mutta kun musta nainen tapettiin 2018 v tuolla Amerikassa juna asemalla saman lailla ja sen sisko jäi henkiin.valkoinen mies tappoi mustan naisen
Niin kukaan ei puhunut mitään .eikä mies saannut mitään kuolema tuomioo.minusta on valkoinen tai musta nuo mielenterveys tai psykopaatit lukkojen taakse että naisilla olisi ympäri maailmaa turvallista kulkea .
Vierailija kirjoitti:
Muistaako palstalaiset sitä, kun vuonna 2004 Helsingissä miestä lyötiin metrossa kolme kertaa päähän kirveen teräpuolella. Miehen kimppuun hyökkäsi 36-vuotias kantasuomalainen mielenterveyspotilas. Tämän tapauksen seurauksena metroihin tuli ne läpinäkyvät pleksit suojaksi.
Myös tämä New Yorkin metron puukottaja oli mielenterveysongelmainen, skitsofreenikko tarkemmin sanottuna.
Muistan sen hyvin.
Sen jälkeen meni pitkään niin, että metrossa kaikki hakeutuivat istumaan jonkun viereen. Harva halusi istua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on tullut Suomessa esim spurgujengi haukkumaan metrossa, kukaan ei puuttunut
Ikävä juttu. Suurin osa ihmisistä on kyllä tällaisissa tilanteissa aika pelkureita, todellisuudessa mitään sankareita on harvassa.
Nuorena tyttönä minuakin alkoi kerran juoppoporukka kovaan ääneen ahdistella bussin perällä keskellä kirkasta päivää. Siihenkään ei kukaan puuttunut, vaikka lähellä istui paljon ihmisiä. Pääsin tilanteesta tunkemalla väkisin porukan läpi ja jäämällä pois bussista.
Aika monilla ihmisillä on nykyään se asenne, et not my business, edes vaikka joltain henki lähtisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menihän siihen porukkaa auttamaan, kun tajusivat mitä oli tapahtunut.
Katso video. Kestää todella todella kauan ennen kuin kukaan auttaa.
No ei kukaan tajunnut koko hommaa, kun hän kaatui sinne piiloon. Tyypithän puhuivat siinä käytävällä nuita näitä eikä hajuakaan, että nainen oli puukotettu.
No joku äijä seisoi siinä ihan vieressä. Ihmettelen suuresti ettei muka nähnyt et tyttö putosi sinne väliin ja verta oli kuin teurastamossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisten miesten vastenmieliset rasisti-, väkivalta- ja seksikommentit.
Sääli, että Ylis on teille liian kallis.
Olisitte kaltaistenne joukossa.
Niuvanniemessä nämä olisivat kaltaistensa joukossa, mutra se on jo ennestään puukkopersuja täynnä
Kuopiolainen kun olen alunperin, olen aina kuvitellut että Niuvassa olevat on vaarattomia, mt- ongelmaisia. No en enää ajattele näin, kun katsoin dokumentin siitä, miten Niuvaan haluttaisiin kännykkäkielto rikoksien ehkäisemiseksi. Siis ihanko rikollisia siellä säilötään? Lapsuudesta saakka on toitotettu kun Niuvasta joku karkaa, että ei hätää, ei he ole pahoja vain hieman mielenvikaisia.
Niuvanniemihän on vankimielisairaala.
USA on vaarallinen maa.
Samaa kokoomus haluaa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"huvittavaa miten tää persujen kommentointi on pelkkää omaa pahan olon purkamista ja kiukuttelua.
mitään edes etäisesti järjellistä ei näiden alkkisten näppäimistöltä internetiin tule"
Huvittavaa tämä sinun kommentointi persupsykoosisi vallassa. Tai no surullistahan se on, huvittavuus loppui jo 10 vuotta sitten.
Itkettääkö perssaastaa persu-sanan käyttö?
Persaastasta en tiiä mut luulisin, et ketään persua se ei itketä.
Luulen että se iryna olisi selvinnyt jos olisi ihmiset auttanut .mutta kyllä luulen Suomessa sama ei kukaan välitä myös tunteettomia.mä suren kun nuoria kuolee ihan liikaa ja turhaa ympäri maailmaa ja naisia varsinkin.se meni minusta ensin shokkiin ja sitten tajuton kun meni sinne penkkien väliin
Näkyi hento pieni käsi ja kännykkä kädessä oli ilmoittanut että tulen pian kotiin avomiehelle.kuinka paljon tapetaan naisia ja en usko että tähän jää.kun oli kesän alussa Valkeakoski tapaus .surullista .3v sai asua ja rakentaa elämää Amerikassa ja on haudattu Amerikkaan kun se ite oli myös halunnut jos jotain tulee .se kuva mitä näin video oli mulla mielessäni pitkään.ite mietin omia tyttöjäni.
Naisia tapetaan ja hakataan joka sekunti. Tekijöinä miehet. Olisin miehenä häpeissäni sukupuoleni puolesta.
Kyllä ei missään olla enää turvassa joskus tuntuu että ihan lopun aikaa jo eletään .kuka vaan voi joutua .mutta sitä mietin iryna kulki pitkän ajan tota reittiä ja sama kulkuneuvo juna tai bussi
Ihan kun se tyyppi oli siellä odottamassa sitä .siitä en tykkää että nyt trumppi käyttää politiikkaan aseena tota mustia vastaan valkoiset.se tulee lisääntyy kyllä sitä rauhan ja rakkauden puolella on .mutta ei enää.kyllä se jo Suomessa pahuus jyllää ihan jo joka nurkalla.
Kun ihmiset liikaa uskoo hyvyyteen kun minä ennen ja luottaa en kyllä enää tästä irynan tapauksen jälkeen .alkaa ihan miehiä pelkää ite myös .iryna uskoi hyvyyteen ja luotti liikaa .🙏😢
Nyt päästetään Suomessa elinkautisia vankeja vapaaksi 10 kpl niin ei hyvää päivää.kukaan ei muutu enää kun harva .ne on yleensä uusii.mutta kun on näitä NS.naisia jotka luulee että ne voi parantaa niitä ottaa hoitoon niin ei hyvä päivää ..
Mulla asui läheinen losissa joku aika sanoi piti olla silmät liki selässä kiinni koko ajan ja tarkkailla kulkea sen työn antaja ihmetteli että miten Suomessa ihmiset liikkuu kävelen ja pyörillä paljon .siellä kaikki menee autolla jos mahdollista.tuokin tyttö luotti mennä yleisellä.sillä oli auto kait mutta ei ollut kun kuukausi olisi kortin saannut sen sukulainen kertoi .olisi sen avomies hakenut en ymmärrä illalla lähtee noihin yleisiin kulkuvälineisiin .voisi olla nyt elossa .Suomeen jos olisi tullut asuu olisi elossa uskon vielä.tuo Amerikka on maa mihin minä en ikää muuttaisi
Minusta se video saisi poistaa kun on aika raaka .jopa omaiset toivoisi .minusta trumppi haluaa käyttää tota iryna videon aseena .kyllä yhtä lailla siellä myös asemilla monia naisia surmattu samanlailla.valkoinen mies teki noin mustalle naiselle 2018v.joku nainen Somessa sanoi Ukrainasta että hän epäilee että voi olla irynan kuolema hallitus takana.elon musk mässäilee nyt myötä tuntoa irynan kuvilla tuolla .toki se on hyvä kun naisiin nyt kohdistetaan väkivaltaa jopa Suomessa liikaa .jotain hämärää tossa on .onko tekijä maksettu tekee jolla paha mielenterveys kun olisi odottanut sitä siellä
Se video on kyllä kauhea, katsoin sen kerran melkein loppuun. En vaan enää pystynyt kun sitä verta oli ihan hirveästi ja tytön veri valui sinne ovelle. Silloin vasta joku mies meni auttamaan ja nainen ehkä silitti hänen päätä. Tämäkin uhri oli jonkun vauva ja pieni lapsi. Lepää rauhassa Iryna taivaassa 🤍
En vaan voi unohtaa tätä, enkä Kirkiä... kamalaa.
Todella kauheaa ja ihan itkettää hänen takia. Voi minkä kohtalon sai, väkivaltainen, yksinäinen kuolema ilman mitään tukea.