Mulla tuntuu olevan vähän huonoja kavereita
Niin mulla tuntuu olevan vähän huonoja kavereita, yleensä ne ei ota yhteyttä ja minä otan, sitten suurin osa niistä juo alkoholia ja nähdään vain kun juon alkoholia. Onko tommonen kaveriseura hyvää, kannattaisko unohtaa ja mennä elämässä eteenpäin?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyväksikäyttäjiltä eikä kavereilta
Sitähän se on ollut.. lainataan rahaa ja pummitaan vaan
Ei ainakaan kovin usein kannata nähdä! Ois aika tervettä tehdä muutakin, kuin juoda alkoholia, jos on muka kaveri. Ryyppykaveri on vähän eri asia.
Toki jos ei muita ole, niin tyhjää parempi, ja varmaan ihan hauskaa, kunhan ei liian usein näe. Vs siis jos ihan aina vaan yksin. Tosin voi itselle syntyä harha, että ihmisiä nähdessä täytyy juoda. Ei täydy. Voi käydä kahvilla, lenkillä, leffassa, jossain tapahtumassa, tehdä käsitöitä, siivota yhdessä jne jne
En jaksa tälläistä touhua, ei mulla kyl oikeita kavereita varmaa ollu vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kovin usein kannata nähdä! Ois aika tervettä tehdä muutakin, kuin juoda alkoholia, jos on muka kaveri. Ryyppykaveri on vähän eri asia.
Toki jos ei muita ole, niin tyhjää parempi, ja varmaan ihan hauskaa, kunhan ei liian usein näe. Vs siis jos ihan aina vaan yksin. Tosin voi itselle syntyä harha, että ihmisiä nähdessä täytyy juoda. Ei täydy. Voi käydä kahvilla, lenkillä, leffassa, jossain tapahtumassa, tehdä käsitöitä, siivota yhdessä jne jne
Kyllä olen kyllästynyt siihen alkoholi touhuun
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisi löytää uusia kavereita?
Harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisi löytää uusia kavereita?
Vaikka hyvästä seurakunnasta? Nykyisin vähän joka srk:ssa on paljon nuoria ja nuoria aikuisia, oletan ettet ole kovin vanha <3
Suositus:
https://www.lhpk.fi/nuoret-aikuiset/
Kuulostaa hyväksikäyttäjiltä eikä kavereilta