Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutulle äidille on kyllä tosi vaikea sanoa...

Vierailija
09.04.2007 |

Tutun lapsi eilen: lämpöä pari astetta ja inhottava kylmä viima, lapsella kypäräpipo mutta päällä ihan miten sattuu. Haalarin vetskari ei ole kiinni, paljas kaula vilkuu edestä ja takaa. Jalassa lenkkarit, mutta paljas sääri vilkkuu haalarin alta. Lenkkarin reunan yli ei näy sukkia, paljasta jalkaa vaan. Onko sillä sukkia ollenkaan?!! Lapsi on itkuinen ja paksu räkävana valuu molemmista sieraimista.

Ko. äiti on mukava ihminen eikä mikään teini todellakaan enää, mutta tätä juttua se ei tajua... Vaikealta tuntuu silti sanoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä olen se, joka silti sanoo toisen lapselle, vaikka kyseessä vieras tai tuttu. Meillä oli pojan luona leikkimässä kerhokaveri, jolla oli huonot kirppikseltä ostetut kurahaalarit, jotka eivät pysyneet pojan päällä. Meni leikit pilalle, kun haalarit roikkuivat..Ja kun he toivat lapsen, niin hänen saappaansa olivat jo valmiiksi märät.

Eikä kyse ole rahasta, koska alue on ihan keskitason omakotiasutusta, joten eiköhän ne oikeankokoiset haalarit voisi hankkia..Huomautin asiasta, koska musta se vaikutti lapseen

Vierailija
2/2 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse puen näilläkin keleillä ihan talvihaalarit yms. päälle.. toki jos lapsi sanoo että on kuuma niin sitten jotain vaatetta ohennetaan.. pitäis ihan järjenkin kertoa miten puetaan.. etenkin lievästi jo kipeä lapsi! ihan paha mieli tulee tuon lapsen puolesta... t. äiti 23. v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla