Millä nimillä miehesi haukkuu sinua?
Kommentit (22)
ei haukuta enää meilläkään.. alkuaikoina oli riitaisampaa niin sillon saattoi tulla molemmin puolin kusipäätä jne.. Enempi nykyään ollu semmosta tekemisen arvostelua, mikä kyllä kans ärsyttää. Hän on tosiaan nalkuttavaa tyyppiä. Ei kyllä ole semmosia hellittelysanojakaan, varmaan ujostellaan :)
meillä kukaan ei saa haukkua ketään millään ikävillä nimillä
päästä pientäkään haukkumanimeä? Siis kamala tapa se on, mutta tuntuu olevan meillä aika syvällä miehen ja mun käytöksessä valitettavasti
Riidellään kyllä, mutta ei nimitellä.
Kyllä mellä riidellään, lähinnä pikkuasioista, mutta ei siltikään haukuta toista.
Meillä seurustelua puolisen vuotta takana ja ainakaan vielä ei olla toisiamme haukuttu. En kyllä haluais että alettaiskaan.
Edellisessä suhteessa olikin sit enemmän molemminpuolista haukkumista, huorasta idioottiin :/
En vaan muista missä vaiheessa se tuli mukaan kuvioihin.
yhdessä olo jälkeen känniriidoissa
Otsikon nähdessäni luulin, että kyseessä on jonkun outo vitsi...
Ei tulisi mieleenkään miehelleni haukkua ja nimitellä minua, tai minulla häntä. Emme myöskään kiroile. Meidän molempien kotikasvatus oli tällaisessa myös tiukka ja omille lapsillekin meillä on erittäin tiukka linja tällaisessa.
Oikeasti, jos jonkun mies käyttää tuollaista kieltä, niin miettisin kyllä teinä uudemman kerran...
Voin ihan vilpittömästi sanoa, että koskaan en ole miestäni haukkunut eikä hän minua. Toki joskus riitelemme, että ei siinä haukkumasanoja tarvita.
ja kiroilee. Samaa olen huomannut mieheni vanhemmilla, ennen kuin erosivat. Muuten olla kaikki kyllä koulutettua porukkaa eli maistereita ja väh. ylioppilaita (mieheni äiti ja isä).
Mutta silti tämä kauhea tapa on meillä käytössä.
Enkä ymmärrä sellaisia parisuhteita joissa sitä tapahtuu.
Onko sellaiset ihmiset aikuisia lainkaan, kun ei osata asioista keskustella normaalisti.
Vierailija:
päästä pientäkään haukkumanimeä? Siis kamala tapa se on, mutta tuntuu olevan meillä aika syvällä miehen ja mun käytöksessä valitettavasti
Ei, se ei vaan kuulu jotenkin meidän tapaamme hoitaa asioita.
-minä olen kerran haukkunut miestä kusipääksi toisena seurusteluvuotena, kun riidan jälkeen lähdin viettämään " tyttöjeniltaa" ja sieltä soitin kiukkuisen kännipuhelun. Pyysin anteeksi tuhannesti ja sain.
- mies sanoo minua joskus haisuliksi, kun olen kaasutellut peiton alla (noloa...) :)
Siinäpä ne haukkumiset olikin.
pyöri ketju, jossa mies rikkoi tema-astioita...
Harvoin on edes kinaa, eikä tapana ole nimitellä toista asiattomasti.
herätkää jo niistä haavekuvistanne. eiköhän joka perheessä jotain epäkohteliasta joskus sanota suutuksissa.