Ei uskalla enää matkustaa oikein minnekään kun maailma on mennt ihan hulluksi
Ei voi mennä (Dohan kautta) Aasiaan, ei voi mennä itäiseen Eurooppaan (Puola), ei voi mennä Ranskaan (mellakat), ei voi mennä Englantiin (pahoinvointi), ei voi mennä Espanjaan (turistit kivitetään), ei voi mennä USA:han - minne voi mennä talvilomalla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä pelkuri-kommentoijat samoja, jotka ovat aikaisemmin uhanneet näyttää ryss-lle missä kaappi seisoo.
Kyllä ovat. Tärisevät pelosta jo ennenkuin mitään on tapahtunut.
Minä olen päättänyt istua kotona koska pelottaa niin vietävästi. Näin on ollut hyvä vuodesta 2020. Ulkomaailma on paha. Koti hyvä. Niin sanottiin lehdessä ja tämä on toiminut. Välillä käyn postilaatikolla, mutta vain jos naapurit on pois, niillä on sitä yskääkin aina. Verhonraosta kurkin onko ulkona turvallista. Tv sanoo että ei ole. Olen hengissä ja elän, se on tärkeintä. Ei kannata todellaan uhrata elämäänsä matkustellen, voi kaikki päättyä siihen.
Lukemani perusteella ulkomaailmassa ei juurikaan enää muita elossa olevia ole, ihanaa kun tämä netti yhdistää meidät viimeiset viisaat.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan
Mutta eikös tuonnekin lennot ole tosi pitkät, kun Venäjän yli ei voi lentää? Vai vaikuttaako Thaimaan lentoihin?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä pelkuri-kommentoijat samoja, jotka ovat aikaisemmin uhanneet näyttää ryss-lle missä kaappi seisoo.
Ne on niitä samoja jotka piti turvaväliä.
Minä
matkustan kuten ennenkin. Mitään ei ole koskaan runsasmääräisillä matkoilla sattunut. En toki mihinkään kriisipesäkkeeseen matkusta ja aina järki päässä. Huonolla tuurilla voi alkaa sattumaan toki missä vaan. Vaikka kotisohvalla aivoverenvuoto, sydänkohtaus jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä samoja jotka piti turvaväliä.
Ja niitä, joilla yhä on naamari päässä, vaikka koronakriisistä on vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Englannkksi maailma menee hulluksi (is going crazy/mad), suomeksi tulee hulluksi.
Maailma on tullut hulluksi.
Isossa kuvassa jotakuinkin näin.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä. Trollipaskaketju poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan
Thaimaaseen, ei Thaimaahan
Todetaan nyt jälleen kerran tietämättömille, että Thaimaa on yhdyssana Thai+maa, englanniksi Thailand, ja näin ollen taipuu maa-sanan mukaan.
Tee polkupyörällä reissu norjaan vaikka. Olin kesällä. Menin tromssaan, poljin sieltä pohjois norjaa pitkin suomeen ja hesaan takas.