Rasittaa kun äiti omii vauvan!!! Vaikka vauva itkee, niin ei meinaa antaa sitä mulle.
Kohta laitan mummin kyllä boikottiin jos ei tyyli muutu. Tänään suutuin jo toden teolla. Vauvalla oli selvästi nälkä mutta koska oli mummin sylissä niin mun piti todella kovasti jo komentaa että anna lapsi mulle syötettäväksi. Hän niin mielellään olis vauvaa rauhoitellut.
Äitini pitää vauvaa aina sylissä kun voi ja silloinkin kun siis ei edes voisi. Pukee vaikka ei kuuntele mitä pitäisi pukea ja tänään haki ulkoa päiväunilta kesken pois. Hänen mukaansa vauva oli hereillä vaikka raotti vain silmiään koska havahtui hetkeksi naapurin lasten hälinästä ja olisi jatkanut unia, tiedän kokemuksesta.
Kyllä, olen kiitollinen että äiti on lähellä ja kiinnostunut lapsenlapsestaan mutta kun olin tänään niin KYPSYNYT. Helpottipa purkaa tänne. Ehkä kuitenkin päästän sen sisään kun soittaa taas ovikelloa.
Kommentit (2)
Vauva oli 1kk ikäinen ja nukkui rauhallisesti isänsä sylissä ja miehen sisko tuli ja nappasi vauvan syliinsä. Ja siitähän seurasi kaamea huuto. Ai että raivostutti!! Ja sanoin kyllä tätille että ei se vauva nukke ole.
Koko ajan molemmat hyysävät ja pitävät sylissä ja ei usko mitä sanon. Kuulemma he tietävät parhaiten.
Miehen sisko ei saa omia lapsia ja pitää tätä meidän lasta omanaan. Vittumaista sanon minä!
Lapsi nyt 2v. ja ne lellii ja passaa häntä IHAN LIIKAA. Vähän kun poika vingahtaa niin saa mitä haluaa. Ostetaan leluista ja vaatteista kalleimmat ja mun ostamat jutut on ihan perseestä.
Mummulle kun menee hoitoon laitan aina hänelle omat ruoat mukaan, mutta koskaan niitä ei ole syöty. Ne on heitetty pois kun mummun ruoat on parempia. Sisäfilettä ym. pojalle syötetään siellä huushollissa.
Enpä kirjoitakkaan enempää.. Verenpaine nousi jo tästäkin kirjoittelusta..
En antaisi omani käyttäytyä noin ja eipä tehnytkään on sen verran fiksu.
Tartu nyt härkää sarvista tai omii lapsesi kokonaan.
Mä olisin suuttunut!