Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi merkitä, jos rinnasta tulee joskus jotain nestettä, vaikkei imetä.

Vierailija
09.04.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lopettaa.

Vierailija
2/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkärin juttusille ja heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk-kiertokin mulla välillä epäsäännöllinen, nyt ollut monta kk ok, syksyllä esim. jäi yhdet menkat kokonaan välistä. Enkä ollut raskaana silloin.

Vierailija
4/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lastani imetin vain 2 viikkoa ja maitoa tuli vielä neljä vuotta sen jälkeen. Kolmatta imetin puolivuotta ja maitoa ei enää tullut kuukausi lopettamisen jälkeen.

Vierailija
5/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tulee joskus jotain nestettä rinnoista. Aivoista otettu TT-kuvat ja magneettikuvat (eri syystä tosin kuin rintojen vuotohäiriö) eikä mitään kasvaimia tai verisuonimuutoksia tai häiriöitä löydetty. Että ei ole tosiaan merkki mistään syövästä.

Naistentautien professori sanoi mulle että hormonitasapaino saattaa heitellä vielä viidenkin vuoden päästä synnytyksestä.

Vierailija
6/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasta nestettä tulee aina samaan aikaan kuusta. Huolestuin asiasta todella paljon, kun huomasin vaivan. Kävin lääkärissä ja rinnat tutkittiin ultraäänellä. Otettiin myös verikokeita. Mitään kummallista ei löytynyt, prolaktiini-hormoni oli aavistuksen koholla. Minun tapauksessani vaivan aiheutti ilmeisesti e-pillerit. Olen 21 v. Pillerimerkkiä en ole vaihtanut, koska vaivasta ei ole mitään varsinaista haittaa.

Eräs rintasyövän oire on nesteen vuotaminen. Kannattaa siis käydä lääkärillä tarkistuttamassa tilanne. Todennäköisemmin aiheuttaja on kuitenkin jokin hormonihäiriö.