Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä enää tätä raskauspahoinvointia!

Vierailija
09.04.2007 |

Oksettaa 24h/vrk, mitään ei oikein pysty syömään ja silti on kauhee nälkä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin jakso tapaa olla noin rv 9-11. Yritä imeskellä jääpaloja. Mutta jos ei mitään pysy sisällä on parasta mennä vuorokaudeksi-pariksi tiputukseen ja olla yrittämättä suun kautta mitään, sekin voi auttaa muutamaksi päiväksi. Lodutus: jos oikein öklöttää niin todennäköisyys ettei mene kesken on suurempi.

Vierailija
2/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin 3 vko pelkillä jäisillä pakastemansikoilla ja viinimarjoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä...itellä rv 11 ja oksettaa niin ettei mitään rajaa. tuossa vkon 8-9 taitteessa alkoi kunnon pahoinvointi. Laatta on tullut onneksi vain 2 kertaa, mutta neuvolassakin tuli sanomista laskeneesta painosta. Ei se auta kun syödä sitä mikä vaan menee edes vähissä määrin. Päivän ja yön mittaa pieniä määriä usein. Inkivääri ainkin mua tuntuu auttavan.

Vierailija
4/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa... ja sitten kun on se harvinainen hetki ettei kaikki puske takasin niin nälkä on pohjaton, mikään ei riitä. mitähän kannattas tuolloin syödä että se täyttäs mahd hyvin vatsan?

Vierailija
5/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinirypäleitä, vesimelonia, tuoretta kurkkua, suolakeksejä, juustosarvia ja kiinankaalia raskaana. Join rasvatonta maitoa sekä tuoremehuja. Toisinaan suklaapatukka tai sipsejä (sipsit lääkärin määräys).

Vierailija
6/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joka kerralla (3) oli pahoinvointia ainakin 3 kk. Jäiset marjat uppos, samoin sipsit, kotimaiset omenat syksyllä, pähkinät. Yritä silti syödä suht säännöllisesti ja vähän kerrallaan. Heti aamulla jotain suuhun.

Kaikki, missä oli paljon lisäaineita tms. keinotekoista, maistui tosi pahalle. En pystynyt syömään edes purkkaa. Hammastahnakin oli äklöä.

Sitten pahoinvointi vaan yhtäkkiä loppui ja ruoka alkoi maistua : )

Voimia!