MIKÄ siinä posliinissa kiihottaa?
Perustelkaa miehet ja naisetkin, mikä siinä posliinissa viivapillussa kiihottaa? Miksi juuri se, että naisellista häpykarvoituskolmiota ei ole, on kiihottavaa? Samahan se on naisen näkökulmasta on jos miehellä ei ole aikuistumisen piirteitä. Ei partaa, karvaa, voimaa , pituutta ja suonikasta kasvanutta penistä. Ääni olisi kimeä ja lapsekas. Miksi naisen aikuistunut, lihaa verta ja karvaa oleva tussu ei kiihota vaan saa ällöttäviä ajatuksia? Jopa kantajalla itsellään eli naisella. Miksi vihaat luonnollista tuheroasi?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Naiset meikkaavat siksi että näyttäisivät nuoremmilta.
Mutta eikö seksuaalisuus ole kuitenkin aikuismaista touhua? Tuskin nainen haluaisi olla lapsi joka harrastaa seksiä? Miksi siis vähentää naisellista seksuaalista lookkia?
Seksissä (mulle) olennainen osa kumppanin kehoa ei ole karvat, vaan se mitä ne kätkevät. Siinä mielessä ymmärrän kyllä oikein hyvin, että kun karvat ajamalla pillu paljastuu koko kauneudessaan, niin onhan se kiihottavaa. Toinen aspekti on se, että jos toinen on, paremman sanan puutteessa, hoitanut karvoitustaan, niin se on näkyvä merkki siitä että hän on kiinnostunut ja valmistautunut seksiin ja nautintoon.
Ylläoleva ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö puskankin läpi voisi nähdä värkkejä kiihottuneena tai etteikö ajelematonkin pillu voisi olla oikein valmistautunut kiihkeään sessioon. Näin esimerkiksi vaimoni kohdalla, enkä minä siitä valita. Pointti oli vain se, että kun kerran kysyttiin, niin mun mielessäni karvojen poistaminen yksinkertaisesti tekisi noita juttuja näkyvämmäksi ja sitä kautta myös itsessä entistä enemmän kiihotusta herättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eiköhän meikki lähennä vanhenna. Meikkaan kyllä, mutta en ole ikinä ajatellut, että meikkaisin näyttääkseni nuoremmalta. Meikkaan, koska haluan näyttää naisellisemmalta. Yleisesti ottaen meikki kyllä vanhentaa. Tämä opittiin jo hyvin nuorena.
Ei kaikki naisetkaan tykkää karvaisesta miehestä. En tiedä miksi mutta mies tykkää että mä oon ajeltu, mutta itsekin tykkään enemmän kun partaa ei ole eikä viiksiä, ja alhaalta pois kans karvat. No en sano että karvanen kikkeli iljettävä on mutta kivempi katsoa ilman.
No, paljaaksi ajeltu pillu vain näyttää siistiltä ja samaan aikaan tosi kiihottavalta ja rivolta. Mutta ei minulla siitä tule millään tavalla lapsi mieleen, sen enempää kuin ajelluista kainaloista, sääristä tai leuastakaan. Posliinipillu näyttää hyvältä kaikenikäisillä naisilla, lapsia en sillä silmällä katsele. Mutta paras karvoitusmalli on se, missä karvoituksen kantaja itse viihtyy parhaiten, se näkyy päällekin päin. M47
Vierailija kirjoitti:
Seksissä (mulle) olennainen osa kumppanin kehoa ei ole karvat, vaan se mitä ne kätkevät. Siinä mielessä ymmärrän kyllä oikein hyvin, että kun karvat ajamalla pillu paljastuu koko kauneudessaan, niin onhan se kiihottavaa. Toinen aspekti on se, että jos toinen on, paremman sanan puutteessa, hoitanut karvoitustaan, niin se on näkyvä merkki siitä että hän on kiinnostunut ja valmistautunut seksiin ja nautintoon.
Ylläoleva ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö puskankin läpi voisi nähdä värkkejä kiihottuneena tai etteikö ajelematonkin pillu voisi olla oikein valmistautunut kiihkeään sessioon. Näin esimerkiksi vaimoni kohdalla, enkä minä siitä valita. Pointti oli vain se, että kun kerran kysyttiin, niin mun mielessäni karvojen poistaminen yksinkertaisesti tekisi noita juttuja näkyvämmäksi ja sitä kautta myös itsessä entistä enemmän kiihotusta herättäväksi.
En ole ap, mutta kiitos kun selvensit asiaa. Minua häiritsee sama asia kuin aloittajaa. Ihmettelen, miksi sukukypsyyden ja hedelmällisyyden merkki pitää ajella pois? Itsellä tulee kynityistä alapäistä mieleen lapset tai sitten mummot, joilla näkee uimahallissa jo harvenneet, ohuet haituvat "siellä".
Ennen posliini oli lähinnä sairauden merkki - karvat lähti tai ajeltiin pois vain, jos oli kuppa tai satiaisia. Tuuhea karvoitus on terveen ja hedelmällisen naisen merkki.
Itsekin ajan posliiniksi, kun mies sitä vaatii, mutta kieltämättä tuntuu tyhmältä, eikä herätä kunnioitusta miestäni kohtaan. Hän on sen tyyppinen mies, että "hyi, en syö kalaa, kun siinä on ruotoja" ja "hyi, ei kiihota, jos SULLA on karvoja". (Itse on tietysti karvainen).
Varmaan on selvää, etten kovin miehekkäänä tuollaista neitiasennetta pidä. Suuseksiä en saa muutenkaan, oli posliini tai ei, niin en ymmärrä mitä vttua ne karvat nyt siellä häiritsee. Itseäni kyllä häiritsee pistelevä sänki, mutta tärkein kai että mies on tyytyväinen, eikä sillä lerpahda karvojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Ei hitto, miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa?
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
En
ole ap, mutta kiitos kun selvensit asiaa. Minua häiritsee sama asia kuin aloittajaa. Ihmettelen, miksi sukukypsyyden ja hedelmällisyyden merkki pitää ajella pois? Itsellä tulee kynityistä alapäistä mieleen lapset tai sitten mummot, joilla näkee uimahallissa jo harvenneet, ohuet haituvat "siellä".
Ennen posliini oli lähinnä sairauden merkki - karvat lähti tai ajeltiin pois vain, jos oli kuppa tai satiaisia. Tuuhea karvoitus on terveen ja hedelmällisen naisen merkki.
Minä taas en ole koskaan käsittänyt tätä asiaa, mutta ei kai siinä mitään, ajattelemme eri tavalla. Mun ajatus on, että kun kuitenkin olemme jo puusta laskeutuneet, niin pillulle ei tarvitse suunnistaa visuaalisten tuntomerkkien varassa, vaan nykyihmisen mainiota keksintöä, kommunikointia voi hyödyntää myös. Ja kun kumppanin kanssa on ollut yhdessä jo vuosia ja vuosikymmeniä, niin ei tarvitse enää jatkuvasti edes kommunikoida tietääkseen, onko hän lapsi, mummo vai terve ja hedelmällinen nainen.
Ja eikös tuo karvoitus nyt muutenkin ohjaa aika pahasti harhaan, jos nyky-yhteiskunnan arvoja ajatellaan? Karvat saattavat olla hedelmällisyyden merkki, mutta ei se oikein enää täysi-ikäisyyden merkki ole. Siellä luolamiesajoilla ehkä joo, kun oli kiire lyhyen elämän aikana ehtiä lisääntyä, mutta moderni elämä on vähän rennompaa tässä suhteessa.
Kyllä siinä yläpuolella voi olla viiva tai kolmio, mutta täysi puska näyttää räjähtäneeltä hämähäkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset leikkaavat pillunkarvat siksi että näyttäisivät nuoremmilta. Mutta vanhan ja virttyneen römpsän voi huoletta villoittaa.
Aaah mikä on kiihottavampaa kuin kuselle tuoksuva pehko nenässä.
T. Joka mies nurkkaan kusee, harvempi kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
ole ap, mutta kiitos kun selvensit asiaa. Minua häiritsee sama asia kuin aloittajaa. Ihmettelen, miksi sukukypsyyden ja hedelmällisyyden merkki pitää ajella pois? Itsellä tulee kynityistä alapäistä mieleen lapset tai sitten mummot, joilla näkee uimahallissa jo harvenneet, ohuet haituvat "siellä".
Minä taas en ole koskaan käsittänyt tätä asiaa, mutta ei kai siinä mitään, ajattelemme eri tavalla. Mun ajatus on, että kun kuitenkin olemme jo puusta laskeutuneet, niin pillulle ei tarvitse suunnistaa visuaalisten tuntomerkkien varassa, vaan nykyihmisen mainiota keksintöä, kommunikointia voi hyödyntää myös. Ja kun kumppanin kanssa on ollut yhdessä jo vuosia ja vuosikymmeniä, niin
En osaa sanoa miten sinulla toimii mutta itsellä alkaa kiihottaa aikuisen naisellisuuden merkit, leveähkö lantio, rinnat, kevyt pehmeys ja rasvan muodossa ja myös se karvakolmio alapäässä. Ne saavat veren virtaamaan munassa. Pelkkä kommunikointi ei luo seisokkia eikä karvattomaksi nyhdetty alapää ole millään tavalla parempi kuin luomu tuhero.
Nää aloitukset jotenkin aina huvittaa. Itsellä karvat kasvoivat alapäähän jo 12vuotiaana. Että lähes kaikkien teidän mielestä olin silloin jo aikuinen nainen ja valmis miesten nussittavaksi. Kyllä aikuisuus on jotain ihan muuta, kuin karvat p*llussa.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa miten sinulla toimii mutta itsellä alkaa kiihottaa aikuisen naisellisuuden merkit, leveähkö lantio, rinnat, kevyt pehmeys ja rasvan muodossa ja myös se karvakolmio alapäässä. Ne saavat veren virtaamaan munassa. Pelkkä kommunikointi ei luo seisokkia eikä karvattomaksi nyhdetty alapää ole millään tavalla parempi kuin luomu tuhero.
Ok, ymmärrän ihan hyvin jos sulla homma toimii näin, ei siinä ole minusta mitään ihmeellistä. Kiitos tiedosta. Tieto ei kuitenkaan vaikuta mun elämääni millään tavalla, joten ihmettelen vähän, että millä tavalla se sun elämääsi vaikuttaa, jos minä vaikka sattuisinkin pitämään ajellusta? (Tosiasiassa olen aivan kaikkiruokainen niin karvoitusten kuin tissienkin mallin suhteen.) Lasten ja aikuisten erottamisessa mulla taas ei ole vaikeuksia vaikka vaatteetkin olisivat päällä.
Vai höpötetäänkö tässä samaa loputonta tarinaa kuten aina ennenkin, että henkilökohtaisista mieltymyksistä jokin (eli se oma) olisi jotenkin parempi kuin ne toiset?
Ap:n kysymys oli kyllä ihan hyvä, siinä haettiin oikeasti keskustelevaa näkökulmaa aiheeseen, ja sen mukaan olen yrittänyt vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Nää aloitukset jotenkin aina huvittaa. Itsellä karvat kasvoivat alapäähän jo 12vuotiaana. Että lähes kaikkien teidän mielestä olin silloin jo aikuinen nainen ja valmis miesten nussittavaksi. Kyllä aikuisuus on jotain ihan muuta, kuin karvat p*llussa.
Kyllä mutta kyllä tyttöäkin alkaa nussituttaa sen jälkeen kun karvoitus alkaa lisääntyä , harvemmin ennen sitä tai seniilinä kun karvat tippuvat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eiköhän meikki lähennä vanhenna. Meikkaan kyllä, mutta en ole ikinä ajatellut, että meikkaisin näyttääkseni nuoremmalta. Meikkaan, koska haluan näyttää naisellisemmalta. Yleisesti ottaen meikki kyllä vanhentaa. Tämä opittiin jo hyvin nuorena.
Kaikki meikkaaminen vanhentaa nuoria naisia, isosti.
Vanhoilla naisilla puolestaan meikki peittää/piilottaa vanhan naisen rumuutta.