Minkä ikäisenä naiset alkavat tajuta kuinka paljon miehet heidän kehojaan tapittaa ja kuolaa?
Kysymys otsikossa. Olen miettinyt, että minkä ikäisenä naiset havahtuvat siihen, että miehet tykkäävät tuijottaa ja himoita heidän kehojaan?
Kommentit (11)
Siinä 10-12-vuotiaana kai sitä ahdistelua ja sopimatonta käytöstä monet ovat kokeneet ensimmäisen kerran. Ihan riippumatta siitä miten ovat pukeutuneet, siitäkin huolimatta, että ensimmäinen vastaaja on sitä mieltä, ettei aikuinen mies voi kontrolloida itseään lapsen seurassa mikäli lapsi on väärällä tavalla pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Siinä 12v ikäisenä. Mene vaikka kauppakeskukseen pe-la illalla ja katso minkä ikäisiä ovat nuorimmat naiset jotka pukeutuvat provokatiivisesti.
Katso samalla minkä ikäisiä ovat vanhimmat naiset jotka pukeutuvat provokatiivisesti, siinä iässä on vaihdevuosivaivojen alkamisvaihe.
Seksuaalisuus, siis kaikki siihen liittyvät halut, himot ja vaistot käynnistyvät puberteetissa. Tytöillä puberteetti on keskimäärin 12v iässä, pojilla keksimärin 14v iässä. Seksuaalisesti muutos yhtäkkinen, halu/himo ilmenee kuin taikaiskusta. Pojat huomaavat tulleensa miehiksi helposti, he saavat ensiseisokin ja laukeavat, yleensä aamuyöstä tai herättyään, sitten seisokki vaivaa joka kerta kun kohtaa nuoren hoikan kaunottaren. Tytöt yllättyvät kun heillä alkaa kuukautiskierto ja kun pikkarinsa yhtenään kastuvat aina kohdatessaan komean ja pitkän uroksen joka puhuu matalalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä 10-12-vuotiaana kai sitä ahdistelua ja sopimatonta käytöstä monet ovat kokeneet ensimmäisen kerran. Ihan riippumatta siitä miten ovat pukeutuneet, siitäkin huolimatta, että ensimmäinen vastaaja on sitä mieltä, ettei aikuinen mies voi kontrolloida itseään lapsen seurassa mikäli lapsi on väärällä tavalla pukeutunut.
Missä mielestäsi menee sopimattoman käytöksen raja? Onko esim. vastaantulijan perään katsominen sopimatonta? Tai vilkuilu rannalla, ellei nyt jää pitkäksi aikaa tuijottamaan? Ikkunasta pihalla hengailevien tyttöjen vilkuilu?
Minä olin varmaan leikkikoulussa, kun tajusin että kun olen tyttö olen kovasti poikien mieleinen katseltava ja kosketeltava. Niinpä olen sitten tilannetta oppinut hallitsemaankin ja tassittamaan poikia/miehiä omaan tahtiini. Vielä nyt eläkeläisenä kun omat tyttäret yrittävät minua suitsia, saan miehet tekemään mitä haluan. Olen toki muistanut pojat/miehet palkita kun ovat kiltisti totelleet. Paras palkinto tuntuu yhä olevan kahdenkeskinen yhdessäolo, jolloin olen niukassa vaatetuksessa tai kokonaan ilman. Yhdyntäkin oli palkitsemiskeinona n.15...60 vuosieni välillä. ennen ja jäleen tuon jakson on löytynyt muuta pojille/miehille mieluisaa. Aina kuitenkin niukka vaatetus on ollut heille mieleen ja minullehan se on aina ollut luonnollinen osa palkitsemisrituaalia.
En minä ainakaan mitään miestä himoinnut, kuin vasta 16 veenä, silloin jo seurustelinkin pojan kanssa, ja kyllä me rakasteltiinkin. Oli muuten taitava poika, osasi ja tajusi jo senikäisenä sormettaa ja nuolla,
Ei siinä kauhean kauaa mennyt. Muistan joskus alakouluikäisenä kuinka joku uimahallissa ollut vanha mies tuijotteli minua tavalla, joka sai minut tuntemaan oloni epämukavaksi. Olin siis uimakoulussa tuohon aikaan. Ei sitä silloin pienenä tajunnut. Sitten siinä 9-10-vuotiaana kun rinnat alkoivat kasvaa, jotenkin alkoi huomaamaan väkisinkin, kuinka oman isän ikäiset miehet tuijottavat minua. Siitä sitten alkoi monen vuoden ajan huppareihin ja kollareihin pukeutuminen.
Nykyään en oikeastaan edes huomaa jos joku tuntematon mies tuijottaa minua sillä silmällä. Minulla on puoliso, joka himoitsee minua ihan riittävästi.
N22
Vierailija kirjoitti:
Siinä 12v ikäisenä. Mene vaikka kauppakeskukseen pe-la illalla ja katso minkä ikäisiä ovat nuorimmat naiset jotka pukeutuvat provokatiivisesti.
Katso samalla minkä ikäisiä ovat vanhimmat naiset jotka pukeutuvat provokatiivisesti, siinä iässä on vaihdevuosivaivojen alkamisvaihe.
Tunnetko paljonkin pedoja?
Minua ei kyllä kukaan tunnu tapittavan (ainakaan positiivisesti) eikä kuolaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus, siis kaikki siihen liittyvät halut, himot ja vaistot käynnistyvät puberteetissa. Tytöillä puberteetti on keskimäärin 12v iässä, pojilla keksimärin 14v iässä. Seksuaalisesti muutos yhtäkkinen, halu/himo ilmenee kuin taikaiskusta. Pojat huomaavat tulleensa miehiksi helposti, he saavat ensiseisokin ja laukeavat, yleensä aamuyöstä tai herättyään, sitten seisokki vaivaa joka kerta kun kohtaa nuoren hoikan kaunottaren. Tytöt yllättyvät kun heillä alkaa kuukautiskierto ja kun pikkarinsa yhtenään kastuvat aina kohdatessaan komean ja pitkän uroksen joka puhuu matalalla äänellä.
No mulla puberteetti käynnistyi myöhemmin kuin 14v. Seisokkeja oli silti varmaan 6-vuotiaasta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kyllä kukaan tunnu tapittavan (ainakaan positiivisesti) eikä kuolaavan.
Todellakin, kun on kyse naisista, pitäisi aina täsmentää minkä ikäisistä ja muotoista naisista on kyse.