Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä talossa kyylä?

Vierailija
09.09.2025 |

Meillä mieskyylä kyttää, kenellä on milloinkin uusi auto. Naiskyylä kyttää vuokralaisia. 

Entä teillä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vaimo. Vit...tumainen akka. Kuuntele enää päivääkään tuota.

Vierailija
22/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyylä saa oman kyylän, niin näky on mielenkiintoinen. Kyyläämisen välttämiseksi kai toiset kyylää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka talossa, parhaissa oikein kyyläys-organisaatio ja pääkyylälle viedään tuoretta pullaa.

Vierailija
24/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyylistä vielä selviäisin mutta mulla tosi ilkee naapuripariskunta. Se mies on rähissy mulle niin paljon että vahingossa rupesin itkemään. Sen jälkeen tää mies totesi että tämä keskustelu meni hyvin?! Pariskunta rähisee mulle koko ajan, nimittelee rumasti ja keksii perättömiä juttuja. En uskalla edes postilaatikolla tai roskiksella käydä pihan kautta, kierrän kadun kautta. Pitäiskö tehdä huoli-ilmoitus, ei ne ihan kartalla oo?

Ilmoitus isännöitsijälle

Vierailija
25/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieskyylä kyttää toisten vessassakäyntejä ja tiskaamista

En tiedä miten jollakin ei ole ollenkaan omaa elämää.

Vierailija
26/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Betonikarsina-kommuuneissa asuvien ongelmia - osa 427

Taitaa joku 70 % suomalaisista asua kerrostaloissa ja rivareissa 15 %,  joten olet pientä vähemmistöä, jonka elämä ei kiinnosta ketään.

Vierailija
27/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen teisä on pieni kyylä, kun osaatte nimetä taloyhtiönne kyylän.

Vierailija
28/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä paikassa koko talo oli täynnä kyyliä. Vanoja ja nuoriakin. Pinnallisessa elämässään oli tyhjiö jota täytettiin ihmettelemällä muita ihmisiä kun naapurin kanssa yhteensopivat ovikranssit, sähköautot ja treeniohjelmat ei riittäneetkään elämän sisällöksi.

Oulussa arkipäivää. Siellä kyttäävät naapuritalonkin kulkijat.

On! Oulussa on joka korttelissa oma kiertävä kyylänsä, lisäksi taloyhtiöissä omansa. 

Vierailija
29/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jalassa syylä.

Vierailija
30/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mukava ja rauhallinen taloyhtiö hyvällä alueella.

Ns. hyvillä alueilla kyyliä vasta riittääkin. Kokevat olevansa portinvartijoita, jotka varjelevat alueen ja talon laatua. Oikeasti ovat itse laatuhaitta.

Ei meillä ai ainakaan, mutta ehkä on tosiaan kaikille helpompaa jos samanlaiset ihmiset asuisivat omilla alueillaan. 

Vierailija
31/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, toinen kissoista. Sellainen intensiivikyyläys päällä koko ajan että ihme kun sen silmät ei jo pullahda ulos!

Vierailija
32/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mummokyylä, ainakin 80 v. Tehtailee perättömiä häirintäilmoituksia, minustakin on tehnyt. Nyt alkaa ikä painaa ettei enää jaksa kovin intensiivisesti kyylätä. On hänestä ollut hyötyäkin, talon asukkaina on ollut oikeitakin häiriköitä jotka hänen aktiivisuuden ansiosta on saatu nopeasti kuriin. 

Vierailija
33/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta sellainen asuu tuolla jonkun matkan päässä.

Vierailija
34/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt jonnekin, lomalle? Ihanan levollista, kun jokaista risahdusta ei raportoida.

Vierailija
35/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi koiristamme kyylää ja vahtii meitä, ettemme vaan poistu ovesta huomaamatta. 

Minun kissa kurkki postiluukusta rapussa kulkevaa väkeä, nyt sitä varmaan harmittaa kun uudessa asunnossa postiluukku ei jää auki niin että voisi kyylätä. Pitää varmaan asentaa ovisilmä, että kissa voi jatkaa kyyläämistä.

Vierailija
36/36 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on semmoinen ehkä 70v leskirva. Pääasiassa kyylää yksiön yh:ta. On laskenut, että siellä käy neljä miestä, joista yksi yöpyy. Ne muut käyvät vain pikapanolla.

Satun tuntemaan nämä kaikki. Yöpyvä on hänen poikaystävänsä ja kolme muuta ovat veljiä. Joskus on vaikea pitää pokkaa, kun kyylä selittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan