Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muija oli ostanu pyykinpesukoneen sanomatta minulle siitä mitään

Vierailija
08.09.2025 |

Ihmettelin vain kun kävin suihkussa kuinka siellä on uusi kone. Eipä se meidän budjettia kaada, eikä ole niin iso sijoitus että tarvitsee sen kummemmin asiasta keskustella. Jos sellaisen tarvitsee, niin ostaa.

Lähinnä vain mietin onko muillakin vain tapana ostaa kaikenmaailman kamaa, sitten niitä ilmestyy kämppään. Nainen on kyllä kova touhuumaan noin muutenkin, ei perässä pysy. Joku päivä kun tulen himaan, niin on varmaan joku remontti päällä ja seinät laitettu paskaksi 😂

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on puhunutkin asiasta mutta et ole kiinnittänyt hänen puheisiinsa mitään huomiota?

Vierailija
2/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen noin, koska en jaksa miehen päättämättömyyttä asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sun mielipiteellä siinä asiassa on? Ethän sinä piittaa, missä paskaisissa rytkyissä kuljet tai miten pahalle haiset. Kaipa hän nyt omalla rahallaan saa ostaa vaikka auton tai perkele lentokoneen jos haluaa.

Vierailija
4/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. On tapana.

T: Sinkkunainen

Vierailija
5/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on puhunutkin asiasta mutta et ole kiinnittänyt hänen puheisiinsa mitään huomiota?

Voi olla, en minä muutenkaan pysy perässä sen kaikissa projekteissa, niitä kun riittää. 

Vierailija
6/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti tekee samaa. Ja valitsee puolesta. Kun mulla ei ole varaa ostaa tänne, ehkä muualla eri juttu. Pesukoneella on pitkät ohjelmat. Jääkaappipakastin oli kosteutta poistava joka ok, reunassa kuumeneva kohta.

Vierailija
7/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin oman asunnon kysymättä mieheltä. Ja toisen miehen nakkasin asunnostani pihalle kysymättä, ilmoitusluontoisesti käskin pakata ja häipyä. Äijä jätti kolme kk vastikkeensa maksamatta, joten ei siitä ole kahta sanaa, onko mulla lupa heittää Poste Restante-loinen ulos vai ei. Hänellähän ei ollut  edes mitään todistetta siitä, että asui luonani.

Suosittelen, siinä tulee aika vahva olo kun laittaa äijän viidessä minsassa maantielle :D

Vierailija
8/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ostelee 2000€ läppäreitä ja droneja. Ei se mulle kuulu, saa ostaa jos haluaa.

Vierailija
9/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sitä, että kun olen jo tajunnut, että esim. uusi kone tarvitaan. Vertaillut koneiden ominaisuudet, etsinyt halvimman paikan josta saa ym. Niin tuntuu tyhmältä sanoa, että ostan nyt koneen. Jotenkin parempi vaan hankkia se kone ja asennuttaa se ja antaa miehen huomata asia. Kuitenkin minä olen se joka ne pyykit pesee, tiedän mitä tarvitaan 

Vierailija
10/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toisen miehen nakkasin asunnostani pihalle kysymättä, ilmoitusluontoisesti käskin pakata ja häipyä. Äijä jätti kolme kk vastikkeensa maksamatta, joten ei siitä ole kahta sanaa, onko mulla lupa heittää Poste Restante-loinen ulos vai ei. Hänellähän ei ollut  edes mitään todistetta siitä, että asui luonani.

Suosittelen, siinä tulee aika vahva olo kun laittaa äijän viidessä minsassa maantielle :D

Mä olen tehnyt tämän saman aikoinaan. Pakkasin miehen kamat jätesäkkiin enkä jäänyt itkemään perään

Vierailija
11/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen hakenut sekä pyykinpesukoneen että kuivausrummun ominpäin. 

Vierailija
12/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen hakenut sekä pyykinpesukoneen että kuivausrummun ominpäin. 

Ostin myös oman autoni neuvottelematta siitä miehen kanssa.

Vierailija
13/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naispuolinen kaveri on myös hyvin aikaansaava tapaus ja taitava tekemään. Jäi aikoinaan vanhempainvapaalle ja laittoi talonsa pinnat uusiksi sisältä ja ulkoa vanhempainvapaansa aikana. Selvisi toki synnytyksestään vähillä vaurioilla ja vauvansa oli helppohoitoinen. Oli projektia suunnitellut pitkään mutta ei ollut töiltään ehtinyt ja jaksanut. Miehellään oli hermot riekaleina, pääseekö töidensä jälkeen vessaan tai suihkuun, kun ei tiedä, mikä seinä ja huone on tänään työn alla. Joillekin näköjään iskee pesän remontointivietti vähän enemmän.

Vierailija
14/14 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kysellä jos tarvitsee hankkia jotain tarpeellista kotiin? Olen ostanut asunnon, pyykkikoneen, jääkaapin, hellan, television, ja huonekaluja sen kummemmin kyselemättä. Omat rahat, omat päätökset. Jos ei miehelle kelpaa on vapaa muuttamaan muualle.