Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eläkeyhtiö Warman ylilääkäri

Vierailija
08.09.2025 |

On sitä mieltä, että ihmiset "kuvittelevat" liikaa kaikkea ja jäävät epämiellyttäviin tunteisiin VELLOMAAN, kun hänen mukaansa pitäisi ymmärtää siirtyä eteenpäin ja alkaa ajattelemaan tuloksellisesti ja aikaansaavaksi. Anteeksi, en nyt ymmärtänyt oikeastaan yhtään mitään ja minkälaisista tuntemuksista oli kysymys, jotka pitäisi pystyä sivuuttamaan lähes saman tien. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todennäköisesti työnantajan leirissä. 

Vierailija
2/3 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lääkäri puhui suorastaan provosoivasti, eli kaikki jotka tuntevat työssään epämiellyttävyyttä tai muuta paskaa ovat jotenkin korvienvälistä sekaisin eikä saisi tuntea mitä tuntee, kaikki on hänen mukaansa unohdettava ja suunnattava eteenpäin. Ei kovinkaan monella työpaikalla edes puututa epäasiallisuuksiin tai huonoon johtamiseen, mutta sitä ei saisi jäädä funtsimaan tai mietiskelemään. MINÄ MIETIN JA FUNTSIN AINA ALA-ARVOISTA JOHTAJUUTTA SEKÄ EPÄASIALLISTA KÄYTÖSTÄ, jos se nykymenon mukaan on uusi normaali, ei se sitä ainakaan minulle tule olemaan, olen välittömästi yhteydessä työsuojelupiiriin, en aio yksinään jäädä sitä funtsimaan vaikka se lekurin mielestä ihan normaalia onkin jos paskaa lentää tuulettimeen, thing's happening ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todennäköisesti työnantajan leirissä. 

No jopas juu. Sama tuli mullekin mieleen. En jää sitä vatvomaan.