Räksyttävät rakit
No nyt on kämpillä vaan plus 22 mutta ei silti voi pitää ikkunoita auki kun naapuririvarin pihalla on koirat ulkona ja ne räksyttää jokaisen auton, kävelijän ja koiran. Helteillä oli täyttä tuskaa, mitä tollasille voisi tehdä? Ymmärrän että eivät halua koiriaan sisälle räksyttämään mutta onko oikein tuhota naapureiden raittiinilmansaanti ja yöunet?
Kommentit (5)
Aika hankalaa on opettaa koira pois haukkumisesta. Kokemuksesta tiedän.
Itse räksytin takaisin räksykoiralle tänään. Pitäähän sille jutella. Kokeile mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse räksytin takaisin räksykoiralle tänään. Pitäähän sille jutella. Kokeile mitä tapahtuu.
Mä olen kanssa huutanut naapurin koiralle, kun kyllästyin louskutukseen. Juoksi koppiin piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Aika hankalaa on opettaa koira pois haukkumisesta. Kokemuksesta tiedän.
Koirankoulutus aloitetaan siksi ihan pentuna, ja haukkuherkkiä rotuja ei pitäisi hommata ollenkaan jos asuu tiivisti asutulla alueella.
Nykyään on paljon näitä kodinvaihtajia ja rescue koiria joilla on erinäisiä ongelmia, mutta väärinhän se on että nuo koirat on sitten naapureiden riesana ja rähisee ja räksyttää jatkuvasri kun triggeröityvät ihan kaikesta.
Ei se ole oikein, mutta Suomessa rakit nauttivat kansalaisoikeuksia, sinä et. Rakit ovat arvokkaampia kuin työssä käyvät ihmiset, sanovat suomalaiset poliisit, tuomarit ja lainsäätäjät. Eduskunnassa ei rakkeihin kosketa, koska äänestäjät ja narsisteilla on usein itselläänkin koiralauma.