Onko kenelläkään makuuhuoneen seinällä keraaminen 10 käskyä taulu?
Kommentit (8)
Hauska kysymys!
Olisin. Minulla on kaksi suunnilleen äitini ikäistä ja tyyppistä naiskaveria. Kutsun heitä leikillään varaäideiksi. Lisäksi anoppi, joka on kuin kopio äidistäni, polveilevaa puhetyyliä myöten, olen mielelläni hänenkin kanssa tekemissä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kysymys!
Olisin. Minulla on kaksi suunnilleen äitini ikäistä ja tyyppistä naiskaveria. Kutsun heitä leikillään varaäideiksi. Lisäksi anoppi, joka on kuin kopio äidistäni, polveilevaa puhetyyliä myöten, olen mielelläni hänenkin kanssa tekemissä.
Osuit naulan kantaan??
Hauska kysymys!
Olisin. Minulla on kaksi suunnilleen äitini ikäistä ja tyyppistä naiskaveria. Kutsun heitä leikillään varaäideiksi. Sitten pari 50v kaveria, ja myös anoppi, joka on kuin kopio äidistäni, polveilevaa puhetyyliä myöten, olen mielelläni hänenkin kanssa tekemissä.
eri-ikäisistä kavereista on iloa ja heiltä oppii paljon, kun ei ole täysin samassa kuolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska kysymys!
Osuit naulan kantaan??
Täsdä ketjussa keskustellaan nyt siitä että olisitko äitisi kloonin kanssa tekemisissä.
Itse en varmaan olisi. Voisin olla jos oltaisiin tuttuja
kenellä on se aito?
Ei kellään, ei ole olemassa.
Onko kenelläkään makuuhuoneen seinällä keraamista 10 käskyä -taulua?
Tässä oikeinkirjoitettuna.
Kukaan ??
Ei ole kukaan minun seinällä
Eikö nuo tajua ilman taulujakin: "Ei suoleen ilman liukastetta, Ei oraalista anaalin jälkeen..."