Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polkupyörällä töihin? Matkaa 10 kilometriä.

Vierailija
09.04.2007 |

Onko matka normaalikuntoiselle ja tavallisen kolmivaihteisen omistajalle liian pitkä matka? Kauankohan suurinpiirtein kestäisi yhteen suuntaan? Tunnin?

Mun pitäis viedä aamulla lapsi tarhaan ja ehtiä vielä kahdeksaksi töihin. Onkohan ihan älytön ajatus? Suihkuunkin pitäis ehtiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla töissä suihku mahdollisuus?

Vierailija
2/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tarkastat reitin, että varmasti osaat. Ikävä olisi työaamuna eksyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso että kumeissa on kunnolla ilmaa ja että jarrut ja laakerit toimii moitteetta. Öljyä ketjut.

Kyllä 3- vaihteisella pärjää, mutta jos on kovin mäkistä maastoa, olisi hyvä olla enemmän vaihteita.

Itsellä hybridi, jossa etuvaihtajassa 3 vaihdetta ja takavaihtajassa 7 vaihdetta. Näitä yhdistämällä saa yhteensä 21 eri vaihdetta. Kaikkia tulee käytettyä, pyöräilen paljon.

Vierailija
4/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyä en voi, kun kuljen suunnilleen samaa reittiä autolla.

En jaksa millään iltaisin enää lähteä mihinkään jumppiin ym., mutta jotain liikuntaa olisi saatava. Puoli tuntia taitaa olla vähän liian utopistista mulle, mutta ehkä se kunto tästä kohenisi.

ap

Vierailija
5/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa torstaina, kun työt alkaa vähän myöhemmin, niin voin rauhassa kokeilla ekan kerran.

ap

Vierailija
6/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poljen saman matkan kesät talvet ihan tavallisella fillarilla. Lumettomana aikana menee vajaa 30min, talvella kelistä riippuen n.45min (pidempään yli 25 asteen pakkalla kun vaihteet jäätyy...). Eikä tarvitse stressata enää illalla jumppaan tai lenkille lähtemisestä! Ainoa ongelma on se, että töissä tulee aika aikaisin nälkä kun en tykkää syödä kovin tukevaa aamupalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi