"Rapsuttaminen" EKG:ssä
Hoitaja rapsuttaa ensin kohtaa, johon ekg-lätkä laitetaan. Joku rapsuttaa tosi ohimennen, ettei sitä edes huomaa, mutta joskus menee melkein vereslihalle! Oletteko huomanneet samaa?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku?
Opettele apina suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku?
Opettele apina suomea.
Mikäs outo ulostulo tuo oli?
Oon ollut useasti, mistä ihmeestä sä puhut 😂 siellä mitään rapsutella.
Olen hoitaja, mutta en koskaan rapsuta. Liimaan vain lätkät oikeille paikoilleen. Joskus jos potilaan iho vaikuttaa rasvaiselta, niin pyyhkäisen A12T:lla ihon, jotta kontakti on hyvä.
Karvaisilta miehiltä on joskus pakko raakata arvoja, jotta lätkä tarttuu ihoon. Muuten ei rapsutella.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja, mutta en koskaan rapsuta. Liimaan vain lätkät oikeille paikoilleen. Joskus jos potilaan iho vaikuttaa rasvaiselta, niin pyyhkäisen A12T:lla ihon, jotta kontakti on hyvä.
Minulta rapsutellaan TK:ssa aina. Kuulemma kuivaa ihoa pois, ja että sitä on kaikilla. Ap
No eipä kehkeytynyt tästä kaksista keskustelua.
Sen takia varmaan,että olisi parempi tarttumapinta. Ei noissa nykyisissä lätkissä sitä kyllä taida edes tarvita, vanhoja peruja. Sano että ei saisi vereslihalle sitä ihoa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia varmaan,että olisi parempi tarttumapinta. Ei noissa nykyisissä lätkissä sitä kyllä taida edes tarvita, vanhoja peruja. Sano että ei saisi vereslihalle sitä ihoa laittaa.
No minulla ei ole tapana neuvoa hoitajia. Ap
Olin kesällä ja ei rapsuteltu. Ei ole kuivaa ihoakaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten mennyt ihan ohjeen mukaan. Mikähän mahtaa olla otostesi laatu. Ymmärrätkö mitään koko EKG:sta?
Miksi alapeukku?